czwartek, 23 stycznia 2014

Tematyka mojego bloga. O czym właściwie piszę?

Nigdy nie umiałam stwierdzić jakiej tematyki jest mój blog, ale doszłam ostatnio do wniosku, że podchodzi on coraz bardziej pod tematykę wiary i religii! Od niedawna właśnie wkroczyłam w takie tematy i piszę o tym żeby uwierzyć w siebie i w Boga przede wszystkim. W końcu mogę tak w stu procentach określić ta tematykę i sporadycznie też będę pisała coś luźniejszego, codziennego żeby to urozmaicić. Nie chcę pisać o kosmetykach, modzie czy dupie marynie bo jest wiele wspaniałych osób które się na tym znają i robią to świetnie! I z przykrością stwierdzam, że coraz więcej jest osób, a raczej 13 latek, które jakby weszły w to z zerową wiedzą na ten temat :) Każdy pisze o tym, i na taki temat w jakim czuje się najlepiej.  Poza tym ja jestem osobą co nie lubi iść za większością! Także chcę się skupić na jednej konkretnej rzeczy, na jednym konkretnym temacie. Mam nadzieję, że  choć troszkę przekonam was jak super czadowo jest być osobą wierzącą. Postaram się też przełamać ten stereotyp, że Kościół jest nudny i chodzą tak tylko stare babki, które fałszują i nie umieją śpiewać, a Ksiądz gada tylko same głupoty..W dalszym ciągu będę chciała pisać o miłości Boga do Ciebie, że jesteś osobą o największej wartości! I nie zabraknie też postów motywacyjnych jak już wcześniej się pojawiały!



W naszym codziennym życiu zapełnionym wieloma sprawami i obowiązkami, w tej codziennej bieganinie, w lęku jakim żyjemy z dnia na dzień powinniśmy znaleźć miejsce dla Niego, dla Boga. Kiedy nie mamy już sił i upadamy powoli jak ptak skulony i nie stać nas już na nic więcej z naszych ust powinna płynąć modlitwa. Tyle razy już rzucaliśmy obietnice, że będziemy innymi ludźmi, że się zmienimy i będziemy pracować nad naszym charakterem i zachowaniem, ale jesteśmy słabi! Człowiek jest słaby, jeżeli działa bez Boga, bez tej wewnętrznej duchowej dźwigni. Ile razu odwracamy się od Boga, bo coś wydaje nam się być bardziej atrakcyjne, coś nas bardziej zachęca i rozprasza nasze myśli, a pomyśl ile było powrotów? ile razy znów zaczynałeś przepraszać i ze skulonym ogonem wracałeś do Pana.. On mimo wszystko ma dla nas cierpliwość, jak Ojciec dla swojego zagubionego dziecka, nie bój się iść za nim, nie bój się Go słuchać, On w Ciebie wierzy jak nikt inny! 




47 komentarzy:

  1. Jeszcze się z taką tematyką bloga nie spotkałem :) Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia . świetny wpis :)
    szalonazduna23.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Ci pasują te okulary :) Masz genialnego bloga, taaak miło tu u Ciebie!
    Jeżeli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj, wtedy ja postaram się odwdzięczyć :)
    ✿✧☽♥☆ ONCEETHOUGHT.BLOGSPOT.COM ✿✧☽♥☆

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem trudno określić coś o czym piszemy, ale z czsem przychodzi to do nas tak po prostu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo dla Ciebie za szczerość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma co się ograniczać w tematyce. : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł na blog rewelacyjny! Tak trzymaj! ;3

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie Ci w tych okularkach!

    ps. zapraszam na nowy i świeżutki post :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem tutaj pierwszy raz i pozostanę na dłużej. Zazdroszczę włosów a w okularach bardzo Ci twarzowo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy pogląd na temat wiary. Na twoim blogu jestem już jakiś czas i chyba to mój pierwszy komentarz. Myślę, że dobrze jest ukierunkować blog czego ja do tej pory nie zrobiłam. Ostatnio też napisałam o wierze, konkretnie mojej. Dużo pisze na temat życia i myśle, że taki byłby głowny temat. Jeśli masz ochotę możesz sprawdzić thepandorasb0x.blogspot.com . Wiara w cokolwiek jest potrzebna bo pomaga w życiu i nie warto się tego wstydzić. Pozdrawiam
    ps ostatnie zdjęcie wymiata, nie dlatego, że bez okularów ;). Noś je z dumą bo pomagają Ci w lepszym funkcjonowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pasują Ci te okularki :) Ja też powinnam nosić, ale jakoś nie po drodze mi wybrać się do okulisty :)
    http://www.eke-nas.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku, cudownie wyglądasz! Piękne włosy i naprawdę udane zdjęcia:))
    i dzięki wielkie za miły komentarz u mnie!
    obserwujemy? byłoby świetnie, czekam na odp u mnie :)) dobranoc!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega pozytywne zdjęcia, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. BArdzo ważne jest to, żeby uwierzyć w siebie, dążyć do wyznaczonych celów i spełniać marzenia.
    Ja wierzę w Boga ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeju te Twoje włosy! Zazdroszczę, bardzo!
    Fajnie, że odnalazłaś siebie w blogosferze i wiesz o czym chcesz pisać, życzę powodzenia chociaż wiem, że na przykład moich poglądów nic nie zmieni:) Mimo wszystko chętnię będę czytać :*

    OdpowiedzUsuń
  16. No cóż, oryginalna tematyka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też nigdy nie wiem jakiej tematyki jest mój blog xd
    daydreamin-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiara tak, kościół nie :) Uważam siebie za bardziej świadomą i umiem teraz rozdzielić te dwie . Kościół to dla zwykła instytucja państwa ciągnąca kasę od Państwa i tych bardziej naiwnych. No bo przecież jak pójdziesz do kościoła to nie wypada nie wrzucić, zwłaszcza gdy jak u mnie zbiera proboszcz i patrzy po twarzach kto spełnia swój katolicki obowiązek. Nie stosuję się do ich praw a tylko do 10 przykazań,które każdy interpretuje na swój sposób. Kto im dał prawo do wypowiadania się w pewnych kwestiach to ja nie wiem.. choćby małżeństwo.. no co może wiedzieć facet, który nie może się związać z kobietą? Jak dla mnie wielkie zero, a zawsze wtrącą swoje sto milionów groszy. Tyle mojego zdania :) Mam nadzieję,że w żaden sposób nikogo nie obraziłam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. tematy wiary i religii bywają trudne i często kłócą ludzi ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. oryginalna tematyka, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super okulary ;)
    best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. też powinnam nosić okulary ale ich nie znoszę :<
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam Twojego bloga i uwielbiam Ciebie,jesteś przepiękną kobietką,ale jeżeli chodzi o sprawy religii to podchodzę do nich z nieco większym dystansem,jednak to nie zmienia tego,jak bardzo uwielbiam tutaj zaglądać! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna, włosy *.*
    Myślę, że wielu osobą, a przede wszystkim mi bardzo pomagasz takimi postami o wierze!!! Robisz na prawdę coś wspaniałego i może nie zdajesz sb z tego sprawy, ale na prawdę mi pomagasz i myślę, że także pomagasz wielu innym osobą.
    ♥blog-klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post,fajnie ze poruszasz takie tematy:)
    http://fashion-makeup-photo.blogspot.com/ - zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Też mam okulary ;D
    Ciekawy blog ;D
    Zapraszamy do nas ;)
    http://labbrarosse03.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. ja mam tam konto, ale niezbyt aktywne - założyłem około 3 - 4 lata temu żeby zobaczyć na czym polega fenomen tego portalu i... Nie przypadł mi jakoś specjalnie do gustu. Wolę być obecny tutaj :) co do Biblii - zapewne wiesz o czym piszesz, nie mogę się do tego odnieść, bo czytałem tylko pojedyncze fragmenty (czasem wyrwane z kontekstu) podczas lekcji religii w gimnazjum...

    OdpowiedzUsuń
  28. Okulary bardzo Ci pasują! : )
    Uważam, że modlitwa w sytuacjach kiedy już nie masz na nic siły, pomaga. Tak jest przynajmniej w moim przypadku :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Yeey świetne masz włosy i te ostatnie zdjęcie *.*
    Ogólnie ładny design bloga. Szczerość jest dobra, a post pomysłowy.
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili na drugi post. http://liisiialy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Dzięki za komentarz! ;)
    Bardzo fajny blog, fannie, że poruszasz takie tematy :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Wiem o tym, chodziło mi, że nie musisz pisać tylko o jednym temacie, przecież nawet religia ma tysiące stron :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia ! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajnie że nie boisz sie poruszać takich tematów :)
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :))

    OdpowiedzUsuń
  34. czekam co się będzie u cb na blogu działo!
    ♥blog-klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem ciekawa dalszych notek! ;) Super okulary, do twarzy Ci w nich :)
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszaam ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak zdawałam prawo jazdy po raz kolejny to zwrociłam się do Pana Boga dość nietypowo: Panie Boże jeśli jest mi dane mieć prawko to po prostu pozwól mi je dzisiaj już zdać :D
    Byłam bliska wykończenia nerwowego, ale ta prośba poskutkowała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był dzień, kiedy tak na prawdę uwierzyłam że Bóg istnieje, bo nigdy bardzo się nad tym nie zastanawiałam :)

      Usuń
  37. Ciekawa tematyka ;)
    Ślicznie wyglądasz ^.^
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. temat religii to temat rzeka, można byłoby pisać i pisać:) Dobrze, że nie boisz się poruszać takich tematów. W Boga wierzę, niestety boli mnie jak księża psują ludziom wiarę.
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Masz bardzo dobrze dobrane okulary :) A jeśli chodzi o to co napisałaś - przeczytałam wszystko, ale pozwól, że komentarz w tej sprawie zostawię dla siebie. Zbyt osobiste :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne zdjęcia, bardzo ładnie wyglądasz w okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ślicznie tu u Ciebie.. piękna jesteś..

    Obserwujemy:) prosimy również o to jeśli masz ochotę:)

    OdpowiedzUsuń