sobota, 15 lutego 2014

more, more, mooooore photos!


Hej! już jakiś czas temu dodałam room tour! Zobacz tutaj!
Dzisiaj miałam jakiś dzień na porządki i zmiany.. W szkole na święta robiliśmy sobie prezenty, i dostałam od Karoliny album ze zdjęciami! Za które zawsze będę dziękować, bo to jest na prawdę cudowne! Postanowiłam, że nakleję je na ścianę i będę je mogła częściej podziwiać :)



Zawsze przeglądając różnego tupu stronki z inspiracjami natrafiałam na takie zdjęcia na ścianach, dość popularne są serduszka ♥ początkowo też chciałam coś takiego zrobić.. ale doszłam do wniosku że to już takie oklepane.. i przykleiłam zdjęcia prosto, normalnie.. haha no właśnie "prosto" trochę zjechałam i jak widać po prawej stronie nie wygląda to zbyt atrakcyjnie, ale nie chciało mi się już tego odrywać i robić wszystkiego od nowa.. tak więc tak już zostanie.. Zresztą jak powieszę znów baldachim (który zdjęłam na chwilkę) może tego nie będzie tak widać, oby!



macie coś takiego w pokoju? podoba Wam się?

62 komentarze:

  1. Strasznie mi się takie coś podoba! :)
    Będę musiała zrobić takie coś w moim pokoju! ;)

    Zapraszam do obserwacji. Za każdą obserwację odwdzięczam się tym samym. ;)
    http://patricia-believe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. a dziękuję, dziękuję :) od lipca planuję wylecieć na kontrakt do Azji - do tego czasu nauka, multum nauki (ostatni rok studiów) :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ja lubię takie rzeczymoja koleżanka ma cała ściane tak :)
    Wygląda to super
    http://weronikaijejprzygody.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  4. O jezu! * . * Jak ślicznie to zrobiłaś : ) Fajny prezent bardzo przydatny te wspomnienia ♥ Podoba podoba : *
    Zapraszam do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję ; ) Pozdrawiam : *

    OdpowiedzUsuń
  5. moje zdjęcia też wiszą na ścianie :) lubię wracać do starych zdjęć i powspominać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja takiego czegoś nie mam, ale w przyszłości planuję zrobić :)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. chciałam zrobić coś takiego, jednak boję się, że później zniszczę farbę na ścianach.. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie to wygląda! Właśnie bardzo mi się coś takiego podoba i myślę o czymś takim od dłuższego czasu, ale jakoś nie mogę się zebrać żeby wybrać zdjęcia i zanieść je do fotografa. *o*

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne to jest :) obserwujemy? jak tak to zacznij i dać znać u mnie w komentarzu ♥

    http://noothing-happens-without-a-reason.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam zdjęcia na ścianie :) i też niezbyt prosto je przykleiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku genialnie to wygląda ! <3 Ja mam kolaż , który dostałam na urodziny. Świetna sprawa. <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialnie Ci to wyszło :D Super pomysł
    Wspaniały blog i posty! Zapraszam do mnie http://moadrafts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Slicznie to wyglada! Chyba nawet ladniejsze niz to z sercem :)

    blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. swoje zdjęcia mam w albumach i kilka w antyramie na ścianie :)
    uwielbiam być w pokoju i patrzeć na nie

    OdpowiedzUsuń
  15. hello dear. you have very nice blog. I love it <3
    tell me what about follow each other, I always follow back so let me know (>‿♥)
    xoxo from Spain
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  16. super wyszło :) i zwróciłam u wagę na to "zjechanie po prawej stronie" po przeczytaniu posta! nie widać tak bardzo:) wyszlo naprawde super

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie to wygląda! :)
    Fajna ozdoba pokoju ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie to wyszło! ja zawsze chciałam mieć coś takiego, jednak nie mam fajnego miejsca na ścianach :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczerze powiedziawszy nigdy nie wpadłam na pomysł, aby przykleić zdjęcia na ścianę. Może i to dlatego, że mój pokój jest urządzony w stylu minimalistycznym, więc kolorowe fotografie gryzły by się z całością. U ciebie jednak całkiem ładnie się to prezentuje.

    Dziękuję za komentarz na moim blogu. Wpadnij jeszcze kiedyś ;)
    orasey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. nie mam czegoś takiego w pokoju, mi bardziej podobają się zdjęcia w ramkach ;) ale Tobie ładnie wyszło!
    ps.mam pytanie gdzie kupiłaś łóżko? ;D podoba mi się i rozgladam się za podobnymi
    ♠blog♠

    OdpowiedzUsuń
  21. ładne zdjęcia :)
    świetny kolaż :)

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. może jak się już doczekam własnego mieszkania to zrobię coś podobnego :D

    OdpowiedzUsuń
  23. jejciu,cudownie to wygląda! musiałaś się napracować! :) ja planuje coś podobnego,ale jeszcze nie wiem dokładnie w którym miejscu w pokoju to zrobię oraz w jakim kształcie,haha :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny prezent otrzymałaś. Ja dostałam od przyjaciół na 17 urodzin album z naszymi wspólnymi zdjęciami. Również myślałąm o tym by je powiesić na ścianie ale na razie muszę wywołać więcej zdjęć : )

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygląda świetnie ! Za niedługo czeka mnie przeprowadzka i mam zamiar coś podobnego w pokoju sobie zrobić. Zdjęcia to świetna sprawa, tyle wspomnień, zatrzymanych na kartce papieru :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak to pięknie wygląda na tej ścianie *ͺ* cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przyznam, że naprawdę świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  28. dobry pomysł z tymi zdjęciami, fakt, serca są już troszkę oklepane, sama kiedyś chciałam takie zrobić ale widząc ile osób już takie ma stwierdziłam że nie ma co ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Faktycznie, kształt serca jest już trochę oklepany, więc tak jak Ty masz wygląda bardziej oryginalnie ^^ Ja mam zamiar uzbierać trochę pieniędzy i wydrukować trochę zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja uwielbiam przyklejać zdjęcia w moim pokoju gdzie tylko się da. I przy kolejnej porcji wywołanych zdjęć,z pewnością większość skończy na ścianie, szafie niż w albumie:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie to się prezentuję, ja nigdy nie mogę znaleźć czasu na to żeby wywołać zdjecia ;/
    ♥blog-klik♥

    OdpowiedzUsuń
  32. kocham zdjęcia :) świetne pomysły ;)))
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie to wygląda :D
    Robię sobie podobną ściankę ze zdjęciami w pokoju :)

    http://wekablogpf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale fajnie to wygląda! *.*
    Pomysł super, szkoda, że my nie mamy takiej ścianki w pokoju...
    Zdecydowanie fajniejsze od serduszek ;)
    Pozdrawiamy i życzymy miłego dnia!

    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Niezła myśl. Co prawda gdybym zrobiła coś takiego w moim pokoju rodzice by mnie wydziedziczyli... No i szkoda by było przyklejać ładne fotografie na paskudne, zielone ściany mojego pokoju. Ale jak zdobędę własne cztery kąty wykleję tak pół pokoju :) Najlepiej tak żeby zdjęcia układały się w jakis obrazek, to by było ciekawe. Serduszko rzeczywiście oklepane, i to makabrycznie. Zresztą, za ileś lat przestaniesz kochać osoby na tych zdjęciach i co? Odklejać żeby farba złaziła? Twoje rozwiązanie jest o wiele bardziej uniwersalne...

    OdpowiedzUsuń
  36. Genialnie to wygląda! Ja szykuję swój pokój i też zamierzam coś ciekawe zrobić ze zdjęciami, bo uwielbiam je przeglądać :P

    OdpowiedzUsuń
  37. Super piszesz, az sie chce czytac. :) I super look bloga, zawsze zwracam na to uwage, bardzo delikatny i estetyczny. Dla blogerek mam znizki do jednego sklepu w moim najnowszym poscie, jesli chcesz, zapraszam. I zachecam tez do wspolnej obserwacji. Miloby bylo bywac tu czesciej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejny blog na którym widzę ten sam tekst. Jeden wielki spam...

      Usuń
  38. Chcę już niedługo ten pomysł wcielić w życie :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja też nie mam talentu do prostego przyklejania :) Właściwie to, tak lekko krzywo bardzo mi się podoba :) Proste byłoby zbyt uporządkowane i perfekcyjne :D

    OdpowiedzUsuń
  40. dobre rozwiązanie na umieszczenie zdjęć, aż miło spogląda się na ścianę. Ja wszystkie mam jednak w ramkach. : )

    OdpowiedzUsuń
  41. Zdjęcia na ścianie to świetny pomysł. Zawsze możesz sobie popatrzeć na nie i powspominać konkretne dni. :) Ja niestety dzielę pokój z bratem i nie mam miejsca na ścianach na zdjęcia, bo wszędzie wiszą plakaty naszych ulubionych zespołów. :)

    ~ Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  42. Super pomysł ze zdjęciami, extra to wygląda!!!
    ♥blog-klik♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna notka :)
    Zapraszam do siebie i do obserwacji :)-->http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękny prezent i świetny pomysł na to miałaś. Ja osobiście niestety nie mam takiego czegoś, ale mam w planach kiedyś zrobić. Póki co nie miałam w nawyku robienia sobie i znajomym zdjęć. Chcę by to się zmieniło, najlepsza pamiątka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. piekny prezent od serca. uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Pierwszy raz weszłam na Twojego bloga ocena : jest fajny :-) ;-)

    OdpowiedzUsuń
  47. kiedyś też miałam poobklejane zdjęciami ściany, ale już z tego wyrosłam, teraz tylko w ramkach na zdjęcia fotki trzymam :D
    Ale ładnie symetrycznie zrobiłaś :)

    ps: masz bardzo łatwo do zapamiętania twarz, to dobrze, bo większość blogerek ledwo co można zapamiętać :D
    fajnie wyglądasz w tych czerwonych włosach, nie zmieniaj ich ! :D

    zapraszam cię również do mnie, jestem co prawda o kilka latek starsza, ale to nic, może znajdziesz jakieś inspiracje :)

    http://polish-potato.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny pomysł! Też zrobię sobie coś takiego w pokoju ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam takie rzeczy i sama myślę nad zrobieniem sobie takiej ściany ze zdjęciami w pokoju :)
    Jak na razie brakuje mi zdjęć i motywacji ale myślę, że jakoś na wiosnę się za to zabiorę haha

    milka-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja mam zdjęcia przyklejone na szafie, nie są to tylko zdjęcia Moje, ale też takie z tumbrl'a. Jednak gdy będę miała remont pokoju, to chciałabym kupić sobie taką dużą ramkę i do niej poukładać zdjęcia, nie równo, ale w taką rozsypankę ;)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń