niedziela, 4 maja 2014

małe wielkie marzenia

Hej, często na blogach pojawiają się inspiracje, pod tym jednym słowem kryje się wszystko, jakieś zdjęcia z Internetu, muzyka bądź cokolwiek innego... Są to rzeczy które inspirują nas, żeby stworzyć na blogu coś dobrego, żeby napisać dobry post, zachęcić czytelnika.. tak daleko czasem szukasz czegoś inspirującego, a największą inspiracje zawsze mamy przy sobie - drugi człowiek!
Każda sekunda życia niesie nam tak wiele możliwości, otwiera nam tyle dróg.. Życie samo w sobie jest bardzo ekscytujące, tylko trzeba chcieć je zacząć poznawać. Każdy z nas może być nudny, przeciętny, ale to jest pójście na łatwiznę, prosta droga, stać nas na znacznie więcej! Jeżeli nie ma się za ciekawego życia w każdej tej sekundzie możemy to zmienić. Jeżeli do czegoś dążymy i jest to na prawdę ciężkie, dużo pracy w to wkładamy, to nie powinniśmy się zniechęcać. Zazwyczaj chcemy ulec tuż przed osiągnięciem sukcesu. Jak to mówią.. nie rezygnujmy z czegoś, tylko dlatego, że osiągnięcie tego wymaga czasu, bo przecież czas upłynie! tylko trzeba go właściwie wykorzystać. Pracować i walczyć o swoje marzenie, o osiągnięcie tego, dotarcie do celu. Jeżeli mówisz, że tego chcesz to nie mów zbyt dużo, powiedz raz i działaj! Samo mówienie nie wystarczy. Codziennie trzeba wstać i się o to bić, to wymaga tysiąca działań jak nie więcej. Każdy kto z dna wzbił się na szczyt musiał włożyć w to wiele pracy.

 
Obejrzałam sobie dziś krótki film o marzeniach, dokładnie 5 minutek trwa. W którym zadawano ludziom pytanie, jakie jest ich marzenie. Dobre jedzenie, fajny rower, albo jak to mały chłopczyk powiedział "cała góra dwieście złotych" Jedna z osób powiedziała, że jej marzeniem jest to, żeby ludzie byli szczęśliwi, albo starszy pan marzy o tym, żeby wyleczyli mu raka, ale wzruszenie w moich oczach wywołało marzenie mężczyzny, który mówi, że chciałby, żeby jego dzieci wyrosły na lepszych ludzi niż on sam. Każdy marzy o czymś innym, są to marzenia niektóre małe, niektóre nieco większe. Sam ten film zmusił mnie do takiej malej refleksji.. jakie jest moje marzenie. I zaczęłam się zastanawiać. Doszłam do wniosku, że mam wiele marzeń! Ale wszystkie opierają się na tych:
1. Żeby zawsze mieć wiarę w Boga i z dnia na dzień ją pogłębiać.
2. Żeby zawsze mieć przy sobie rodzinę, przyjaciół których kocham i żeby byli szczęśliwi.
A jakie jest Twoje marzenie?


46 komentarzy:

  1. fajne zdjęcia;)


    ps. a u mnie? BATMAN na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam również w pewnym czasie taki filmik i wywołał u mnie spore uczucia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje drugie marzenie to dla mnie priorytet :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz ;)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie ogladalam nigdy takie fillmiku, ale nie lube rzeczy ktore moglyby mnie wzruszyc.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie się uśmiechasz :)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie tu ;) masz śliczne ząbki ! :*

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne marzenia i szczerze Ci powiem,że ja też mam podobne,bo to są jednak jedne z najważniejszych rzeczy w życiu ;* i do tego śliczne zdjęcia,masz piękny uśmiech i zazdroszczę koloru włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne zdjecia :)

    http://nikkowska.blogspot.com/

    moze obs za obs

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie się wypowiedziałaś na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie to moje marzenia są podobne do Twoich :) Ja to jeszcze bym chciała, żeby był pokój na świecie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna marzenia mam takie same plus jeszcze moim marzeniem jest bycie dobrym człowiekiem :) śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam podobne marzenie co do drugiego !!!
    blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale jesteś piękna. :) ja nie mam marzeń. Dla mnie marzenia to coś nierealnego, na co ludzie czekają. A według mnie powinno się tworzyć plany i je realizować. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. na chwilę obecną moim marzeniem jest dostać się do wybranej szkoły :)

    poklikasz u mnie w napisz choies.com w najnowszym poście ? :)
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne masz marzenia. :)
    http://werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje słowa są magiczne.

    OdpowiedzUsuń
  18. wyniki konkursu, w którym brałaś udział, zapraszam:
    http://dariaa-blog.blogspot.com/2014/05/wyniki-konkursu.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie ostatnio sobie myślałam, że będę walczyła o to, żeby nie być zwykłym, przeciętym i szarym człowiekiem! Dzięki marzeniom to jest możliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Natknęłam się kiedyś na ten filmik, ale zapomniałam o nim całkowicie. Bardzo interesująca i prawdziwa notka! :) Niezwykle pozytywna. Ja jestem ogromną marzycielką, ale żeby nie było tak bardzo nierealnie to poza samym rozmyślaniem nad marzeniami, staram się je realizować, a to według mnie cel naszego życia. Podobają mi się twoje dwa najważniejsze. Są takie uniwersalne i oczywiste, a jednak niestety nie każdy na nich opiera swój system wartości...
    Pozdrawiam, obserwuję,
    http://nothing--unique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Moim marzeniem jest aby moi najbliżsi byli szczęśliwi :)
    http://beautifulprincesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. moim marzeniem jest aby wytrwać w dąrzeniu to celów mimo wszystkiemu i wszystkim : )
    zapraszam neelsss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ja chcę być po prostu szczęśliwa(:

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo dobrze napisane :)
    I dokładnie, nie można się poddawać i rezygnować. Dużo zależy też od naszej wiary i nastawienia.
    Powinniśmy podążać za marzeniami i je realizować, i tego właśnie Ci życzymy.
    Pozdrawiamy serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny blog! Piszesz ciekawe posty, które miło się czyta!! :)
    Zapraszam do mnie!

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Moim marzeniem zawsze było posiadanie konia i nadal do tego dążę :)

    zapraszam do obserwacji :)
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja bym chciała zwiedzić cały świat ;) Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  28. ja tez bym chciala podrozowac, byc chirurgiem, miec popularnego bloga skonczyc gimnazjum < marze o liceum>
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny blog. :)
    Może wspólna obserwacja?
    http://msunseen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Dzięki za komentarz ;)
    Marzenia się podobno spełniają... :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. co powiesz na wspolna obserwacje?:) fajny blog;)
    shootingdiamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. ooj kochana marzenia, trzeba wierzyć, że kiedyś się spełnią! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Dla mnie zdecydowanie rodzina jest najważniejsza. Nawet nie przyjaciele... dziś są, jutro ich nie ma. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Filmik oglądałam już jakiś czas temu i bardzo mi się podobał :) Podziwiam cię za to, że otwarcie piszesz o Bogu i wierze, nie boisz się pisać o swoich przekonaniach. Ja ostatnio o wierze rozmawiam tylko z najbliższymi, rodziną, przyjaciółmi, bo zostałam mocno wyśmiana przez pewną osobę.
    Marzeń mam całą masę, te które wymieniłaś są na samej górze, poniżej mniej ważne, ale mam nadzieję, że wszystkie się kiedyś spełnią.
    Pozdrawiam, Dominika

    OdpowiedzUsuń
  35. Najlepsze zdanie to to, żeby powiedzieć RAZ i działać! Święte słowa!

    OdpowiedzUsuń
  36. fajny blog, miło się czyta ;)) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)
    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/05/about-me.html nowa notka! zapraszam gorąco na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Twoje myślenie jest bardzo dojrzale :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ciii! marzeń się nie zdradza!
    ale tak, masz rację. Nie możemy poddawać się w dążeniu do celu.

    OdpowiedzUsuń
  39. ja bym chciała dostać sie do tego gimnazjum, o którym marzę, to tyle :)
    pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Moje marzenia...wykraczają poza granicę rzeczywistości, niestety. I są raczej nie do spełnienia, ale odczuwam radość z ich posiadania tak, czy siak. Z takich bardziej przyziemnych...to chyba uronić jak najmniej łez w życiu i mieć uśmiech na twarzy nawet podczas życiowych niepowodzeń.
    Piękny kolor włosów ;)
    www.mormorando.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Moim.marzeniem jest znalezienie.tego.jedynego, na cale zycie i stworzenie z nim.prawdziwej, kochajacej sie rodziny :)

    OdpowiedzUsuń