niedziela, 22 czerwca 2014

Dzień ważnej osoby




Hej, miałam dodać post wczoraj, ale najzwyczajniej w świecie zabrakło mi na to czasu. Tak jak w tytule Dzień ważnej osoby, chodzi tutaj o dzień ojca, który jest już jutro! 23 czerwca! Pamiętałeś? Będzie to bardzo krótki post, do napisania go zainspirowała mnie jedna z chińskich reklam, którą niedawno widziałam na YouTube. Opowiada w nim dziewczyna, że chciałaby mieć lepszego ojca, takiego który nie byłby głuchoniemy, żeby był taki jak wszyscy inni, żeby mógł wysłuchać jej wszystkie obawy, nadzieje, chciałaby ojca który mógłby mówić i który by ją zrozumiał. jest tak bardzo skupiona na wadach swojego ojca, że nie zaważa jego miłości, którą jej codziennie okazuje. Przy posiłku stara jej się pokazać, żeby jadła więcej, bo to pomaga jej rosnąć i dzięki temu staje się silniejsza, odwożąc ją do szkoły, mówi "bądź grzeczna kochanie" cieszy się na jej urodziny, mówi o tym obcym osobą, chce żeby była zawsze szczęśliwa i przeprasza za to, że jest głuchoniemy. Nie potrafi mówić jak inni ojcowie, ale kocha ją całym sercem. Kiedy dziewczyna chciała popełnić samobójstwo jej tata chciał oddać wszystko.. pieniądze, dom i prosił aby ją ratowali. Oddając dla niej krew - oddał za nią życie. Obejrzyj filmik!





Jak dla mnie ta reklama ma ważny przekaz emocjonalny i podkreśla wartości na które sami często jesteśmy ślepi. Tak wiele jest ludzi, którzy nie mają szacunku do rodziców, dziś szczególnie w tym dniu chcę podkreślić ojca. Jesteśmy zaślepieni tym co widzimy u innych, myślimy, że ktoś ma lepszego ojca niż my i to jest gówna idea którą widzimy. Skupiamy się na rzeczach, które robi źle a nie doceniamy tego dobra które już od niego otrzymaliśmy i wciąż będziemy nim obdarowywani. Nie mów o tacie "mój stary" bo jest to osoba, która Cię wychowuje, utrzymuję Cię, pozwala Ci realizować twoje marzenia, zaspokaja twoje potrzeby, dba o Ciebie każdego dnia, chce twojego szczęścia i zapewnia Ci bezpieczeństwo. Nie patrz na to czego od niego nie otrzymałeś, tylko doceń to co dostajesz każdego dnia. I co najważniejsze - nie porównuj swojego ojca z kimś innym. Pamiętaj! nie ma idealnych ojców, ale ojciec zawsze będzie kochał idealnie!

A ja? a ja mojemu tacie jestem wdzięczna za to, że po prostu jest każdego dnia, że dzięki niemu mogę jeździć na wakacje, że mogłam uczyć się w szkole muzycznej, że przez całe życie daje mi to co jest mi potrzebne do dalszego rozwoju, do spełniania moich marzeń. Za wszystko, mimo wszystko. A ty? Zaryzykuj! Zaryzykuj rozmowę z Ojcem, ona na nią czeka. Jutro w ten szczególny dla niego dzień wręczając mu jakiś drobiazg, powiedz proste słowo "dziękuję, kocham Cię" Na co dzień może nie słyszysz od ojca "kocham Cię" w postaci wypowiadanych słów, ale okazuje ci to przez czyny, przez to co robi dla Ciebie każdego dnia, co płynie prosto z serca. 





22 komentarze:

  1. Cóż, ja raczej będę składać życzenia przez telefon, gdyż dzisiaj musiał jechać w sprawach służbowych :)

    Pozdrawiam, Pati
    paczix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. teraz pamiętam i obym w tym dniu również pamietała (:
    masz piekne włosy ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Opis tej reklamy jest bardzo wzruszający. Być może czasami nie dostrzegamy tego, co robią dla nas nasi rodzice, czasem jesteśmy na nich źli, że nam czegoś nie pozwalają. Z biegiem czasu rozumiemy jednak, że to wszystko dla naszego dobra. :)
    Zapraszam na mały konkurs :*

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłabym bardzo szczęśliwa mając takiego tatę jak mężczyzna z reklamy. Oddałabym wiele aby tylko go mieć, niestety życie tak się potoczyło, że nigdy już nie będę go miała. Jednak doceniam to, że mam najwspanialszą mamę na świecie :)) Ludzie czasem naprawdę nie potrafią docenić tego co mają i cieszyć się z swojego życia.
    Świetny post, daje dużo do myślenia ;33

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie reklamy powinni puszczać w tv. Bardzo wzruszający filmik.
    Ja pamiętam o jutrzejszym święcie i właśnie przygotowuję mały upominek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko. Na śmierć zapomniałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja cieszę się z każdego dnia spędzonego z tatą :) Mój tata dopiero od dwóch miesięcy jest na stałe w domu, a tak odkąd się urodziłam przebywał za granicą, przez co bardzo mało się z nim widziałam. A tacie jestem wdzięczna za wiele rzeczy, zaczynając od faktu, że po prostu jestem na tym świecie, a kończąc na kupnie mi lustrzanki, abym mogła robić to, co lubię :)
    Dzień Ojca jest raz w roku, ale codziennie trzeba mieć do niego pełen szacunek!

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację nie ma idealnych ojców, ale kochają nas idealnie :) Często nie dostrzegamy tego co dla nas robią rodzice niestety :( piękne słowa i świetny post daje dużo do myślenia... A co do Twoich zdjęć jak zwykle przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uważam, że filmik działa na emocjach ludzkich, ale wykorzystanie tak brutalnej historii w reklamie ubezpieczenia to przesada...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to miałam na myśli. Oglądałam z przejęciem i reklama mnie strasznie poruszyła, ale gdy zobaczyłam to ubezpieczenie... Jak można dać taki przykład na reklamę do takiej branży?!

      Usuń
  10. Ja tam nigdy bym nie zamieniła mojego taty! Na pewno złoże mu zyczenia, a takze wreczy skromny upominek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz niesamowicie piękny kolor włosów :)

    Strasznie smutne... ja wiele oddałabym żeby w ogóle mieć przy swoim boku ojca i to przerażające, że dziewczyna, której tata był tak wspaniałym i kochającym ją człowiekiem nie potrafiła go docenić.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne słowa ujełaś w tym poscie:) Pięknie wyszłaś na zdjęciach:)

    Obserwuję, liczę na rewanż i zapraszam do siebie:)
    http://ultraneonn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mojemu skladalam od razu jak sie obudziłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam tą reklamę, meeega smutna. prawie płakałam, a na koniec takie rozczarowanie haha

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia :> Ja z samego rana złożyłam tacie życzenia

    OdpowiedzUsuń
  16. filmik genialny, ale jak zobaczyłam, że to jest reklama ubezpieczeń to się załamałam xd

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja przygotowałam super album ze zdjęciami dla taty. Będzie zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń