wtorek, 17 czerwca 2014

exam...



Hej! Już ponad miesiąc nic nie dodawałam, nic nie pisałam i zawsze po tak długiej przerwie nawet nie wiem jak zacząć. Nie pisałam z powodu szkoły. Chciałam się maksymalnie na niej skupić, bo teraz początkiem czerwcem pisaliśmy egzaminy zawodowe pierwsza kwalifikacja sprzedaż produktów i usług reklamowych. Część praktyczna była trudna, ale czy zdałam okaże się we wrześniu. Część teoretyczną pisaliśmy wczoraj, już wieczorem można było sprawdzić wyniki, bo podane były odpowiedzi. Sprawdziłam i zdałam! 30/40! chyba, że pomyliłam się w liczeniu, hehe :) Zrobiłam strasznie głupie błędy jak na to teraz patrzę, ale mimo wszystko jestem bardzo zadowolona z tego wyniku.
Może ktoś z was pisał teraz egzamin zawodowy? Jak Wam poszło?




A co u mnie?
Niewiele się przez ten czas zmieniło, ciągle kusiło mnie żeby tu wejść, napisać cokolwiek, ale postanowiłam, że do egzaminów dam sobie spokój i jak widać opłaciło się. Chyba tak po cichutku można już powiedzieć "zaczęły się wakacje!" Jutro ostateczny dzień wystawiania ocen i zaczynamy najpiękniejszy czas! tak wiec od dziś wracam do regularnego pisania, chodź wiem, że ostatnio coś licho z tym było niestety.. Poza tym, chcę wam powiedzieć, że jest wspaniale! Ostatnio byłam perfekcjonistką we wpadaniu w depresje, smutek, załamania, zwątpienia.. ciągle się coś zmienia, z dnia na dzień pojawiają się przede mną decyzje coraz poważniejsze, które muszę podjąć w minimalnym czasie, a że jestem słaba psychicznie - nie wytrzymuję. Lubię kontrolować sytuację, wiedzieć co jest, na czym stoję, ale czasami to przerasta.. Teraz postanowiłam - koniec. Doszłam do wniosku, że sama nie potrafię operować swoim życiem, jest zbyt ciężkie żebym sama je udźwignęła. Postanowiłam, że powierzę je w ręce komuś kto od dawna czekał żebym to zrobiła, komuś kto ma bardzo dużo siły, komuś komu można zaufać. - Jezusowi. Po raz pierwszy powiedziałam takie głośne "tak" i uwierzcie, że smutek zmienił się w radość, załamania w coś stabilnego i motywację, a zwątpienia w wiarę.. wiarę we mnie samą i w wiarę w Jezusa. Cokolwiek będzie - będzie dobrze, bo nie idę już sama. Polecam taką drogę :)




Jeszcze w tym tygodniu (chyba w sobotę) przyjdę tu z jakimś postem tematycznym jak to dotąd było..Oczekujcie, miłego dnia!

36 komentarzy:

  1. łał, to znakomity wynik . <3
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam serdecznie na mojego bloga!♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje. Mnie czeka to a rok. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne zdjęcia! Gratuluję wyniku :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Obyś miała dobre wyniki, gratulacje ! A 30/40 do dobrze. :-)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :). Przepiękne zdjęcia. Nie mogę się odczekać soboty w takim razie :) http://this-is-my-sweet-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :) mnie czekaja tylko wyniki matur a takto od miesiaca ja juz mam wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję dobrego wyniku! Praktyczny też na pewno dobrze ci poszedł :)
    Śliczne zdjęcia!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)  

    OdpowiedzUsuń
  8. 30/40 Huhuhu mądrala xD
    No i dobrze myślisz, a zdj piękne ^^
    Pozdrawiam :*
    Zapraszam : takajestem-kasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. swietny outficik :P
    http://eveline-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :) Zasłużyłaś na taki dobry wynik, bo jak dla mnie to całkiem nieźle! :) Wyglądasz pięknie, moja siostra ma takie same Conversy, też bym chciała :P

    OdpowiedzUsuń
  11. super zdjęcia ! masz mega włosy ;o
    http://nikoladrozdzi.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wyniku, brawo! :)
    Śliczne włoski masz :)
    melsi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia! <3 I fajny outfit :)
    Zapraszam do mnie :)

    http://my-lucky-reality.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakochałam się w tych zdjęciach! ♥
    I te włosy ^^
    Ładnie Ci poszło- 30\40 - Gratuluję :)

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna bluzeczka w kwiatki, takiej mi brakuje:) Ps. obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do mnie. Jeśli CI się spodoba będzie mi bardzo miło jeśli zaobserwujesz:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja egzamin zawodowy mam za rok, Ty masz tego takie plusy, że egzamin masz rozłożony na każdy rok i nie masz tyle nauki, a ja mam jeden w czwartej klasie :(
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. genialna bluza ;)
    http://dreamaboutvogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne włosy masz :D. Gratuluję zdania egzaminów, drugi z pewnością też zdałaś.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje wyniku. Ja się dowiedziałam jakie są wyniki egzaminu gimnazjalnego i jakoś za specjalnie nie jestem zadowolona ;-;

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. ŚWIETNY BLOG ♥
    Jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy i z pewnością wrócę :)
    zapraszam do mnie :*
    może obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny outfit ;d
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna stylizacja
    Gratuluje że tak dobrze napisałaś test :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ale jesteś łada :D
    obs/obs ?
    odpowiedz u mnie na blogu :D
    zapraszam tak ze do czytanie mojego bloga : http://nadziejanazycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej jestem w twoi wieku też pisałam egzaminy.Teoria dość łatwa ,gorzej z praktyka ale mam nadzieję ze zdałam:) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. super wynik :) bardzo ładna stylizacja :) włosy skradły moje serce ;)
    obserwuję, zapraszam do siebie ;)
    daliashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. CONVERSY <3


    ps. a u mnie? identyczna sukienka - tańsza niż w ZARZE !

    OdpowiedzUsuń
  27. prześliczne zdjęcie! Masz świetny styl!
    Świetny post!
    http://wiecznieszczesliwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczne zdjęcia! :D
    ja na szczęście w liceum jestem wiec zawodowych nie mam :)
    http://grapeskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładny kapelusz :) ŚlicZnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń