środa, 25 czerwca 2014

Kilka słów o NASZYM przyjacielu :)


Hej! trafiłam ostatnio na bardzo doby filmik i pisało pod spodem aby udostępnić i podzielić się nim z tyloma osobami ile to możliwe, a więc do dzieła! Przedstawiam wam osobę może bardziej albo mniej wam znaną.

Urodził się jak większość ludzi, bez majątku! bez wpływu! bez kontaktów! bez kumpli! bez znajomości! Był zwykłym chłopakiem, synem, uczniem, fachowcem, bratem, przyjacielem, nauczycielem. Przemawiał do tłumów, ale większość czasu spędzał w małym gronie - zwykłych ludzi, obywateli, wyrzutków, gospodyń, obcokrajowców, dzieci, mężów, biznesmenów, sióstr, ojców, żołnierzy, synów, córek, pracowników, szefów, sąsiadów.......Podróżował piechotą! bez samochodu, bez roweru, bez konia i powozu. Od domu do domu! od miasta do miasta! od wioski do wioski! Nigdy nie opuścił obszaru tak małego jak przeciętne województwo. Nauczał tylko trzy lata! To krócej niż kadencja rządu, niż studia, niż kredyt na samochód. Zmarł mając niewiele ponad trzydzieści lat, bez dzieci, bez dziedzica, bez armii walczącej w jego sprawie.... Po prostu PRZYJACIELE, naśladowcy, uczniowie, zwykli ludzie, obywatele, wyrzutki, gospodynie, obcokrajowcy, dzieci, mężowie, biznesmeni, siostry, ojcowie, żołnierze, synowie......A jednak Jego przesłanie rosło! Nie przez kampanie reklamowe, klipy video, wsparcie polityków. Nie było prasy, telefonów, internetu, telewizji, blogów. Po prostu ludzie, mówiący to co On mówił, uczący tego czego On nauczał, robiący to co On robił, żyjący tak jak On. Lata później jego przesłanie wciąż rośnie. Jest On kluczową postacią. Jest najlepiej sprzedającą się książką na świecie. Jego imię jest znane na całym świecie! od domu do domu, od miasta do miasta, od wsi do wsi. Przetrwał królestwa,  imperia, dyktatorów, prezydentów, władców. Można śmiało powiedzieć, że jest najbardziej wpływową postacią! nienawidzony, wywyższany, powodujący spory, atakowany, chwalony. Człowiek, który chodził po ziemi. Zwykły człowiek? Czy może ktoś więcej?
Tutaj filmik, zachęcam do obejrzenia.




 
Miłego wieczoru, cześć!



36 komentarzy:

  1. Ile masz wzrostu? bo wyglądasz na baardzo wysoką :))
    Ślicznie wyszłaś! Filmik na pewno obejrzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co pamiętam to mam około 168 :) Dziękuję :)

      Usuń
    2. No to mnie zaskoczyłaś :) Powiedziałabym, że więcej!

      Usuń
    3. haha no widzisz :) Może tylko tak na zdjęciu wyszło :p

      Usuń
  2. bardzo ciekawy opis ;)
    ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju ale to ślicznie napisałaś jestem pod wrażeniem.
    ~~~~~~~~~~~~~~~
    believeinapsik.blogspot.com
    Zapraszam do siebie :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaraz obejrzę tę filmik, śliczne zdjęcia - pięknie na nich wyszłaś
    masz cudowny kolor włosów

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny kolor włosów masz:)

    ps. a u mnie? KOLORY I LATO W FASHIONOWEJ ODSŁONIE :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pięknie wyglądasz :) Filmik raczej dla bardzo religijnych osób, jak mój chłopak na przykład, mnie aż tak nie rusza :-p

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się w jaki sposób to opisałaś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie to opisałaś. Bardzo się cieszę, że są osoby które nie wstydzą się mówić o naszej wierze :). A Ty piękna jak zawsze :D.

    OdpowiedzUsuń
  9. znam go! rozmawiam z nim niemal codziennie, zawsze potrafi pocieszyć.. prawdziwy przyjaciel! :) x

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post i zdjęcia ; )
    Zapraszam również do mnie - http://xgabbi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne napisane, nie potrafiłam się na początku domyślić o kim piszesz :P
    Ładne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę, cudowny filmik :o

    http://amelkakrasnicka67.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak się domyślałam o kogo chodzi..
    ładnie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ale jesteś śliczna ;))


    http://freakstyl.blogspot.com/ ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Łał, super film. Szczerze mówiąz po jakimś czasie domyśliłam się o kogo chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I tu w komentarzach okazuje sie, że filmiki w postach to element niepotrzebny. Pisząc "że ładnie to opisałaś" wydają sie, że filmiku wcale nie obejrzeli :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, gdyby ktoś zobaczył filmik wiedziałby, że to nie JA ładnie to opisałam ;)

      Usuń
  17. Świetnie wyglądasz, przepiękne włosy!!! <3

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolejny piękny post :D
    WŁOSY *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia :) Masz cudne włosy *-*

    Zapraszam do mnie :) Obserwuje i liczę na to samo :*:*
    http://mikaela-nowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawy post :)
    mogłabyś poklikać w linki sheinside? byłabym wdzięczna :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/06/things-sheinsidecom_23.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Post świetnie napisany, a zdjęcia bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jajku jaka ty jesteś śliczna!

    wiecznieszczesliwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Prawdziwy przyjaciel, widzę że mamy tyle samo wzrostu hihi :)
    Może wzajemna obserwacja, odezwij się jak coś u mnie
    http://katze-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Hm.. Jaki związek z tematem postu mają Twoje zdjęcia? :)

    A wiem! Że jesteś darem od Boga! :)
    Piękny dar! i przepiękne włosy.

    OdpowiedzUsuń