wtorek, 8 lipca 2014

tam się spotkajmy! Przyjeżdżaj!



Gdzie mieszkasz! Mam pomysł! Spotkajmy się! 
A gdzie? na Wołczynie! Nie masz planów na wakacje? będziesz siedział w domu? chcesz spędzić wspaniały tydzień w Wołczynie? (woj. Opolskie, niedaleko Kluczborka) w terminie 14-19 lipca? to miejsce czeka na Ciebie! Co to właściwie jest za spotkanie? Organizatorami są wspaniali Bracia Kapucyni, spotkanie te odbywa się co roku a tegoroczne będzie pod hasłem "Żyj Nadzieją" jak Cię zachęcić do tego abyś przyjechał.. na pewno kosztami.. otóż za cały tygodniowy pobyt płacisz tylko 50 zł! + drobne wydatki np. prysznice. Spisz w namiocie! (oczywiście swoim, musisz sobie zabrać hehe) Co tam się dzieje? dlaczego warto tam pojechać? Po pierwsze koncerty! Codziennie wieczorami odbywają się koncerty (była Luxtorpeda, maleo reggae rockers itp) Goście! są wspaniałe osoby prowadzące ciekawe konferencje. Spotkania w grupach! Jesteśmy dzieleni na 10 osobowe grupki, poznajesz nowe, ciekawe, wspaniałe osoby!  Pole namiotowe! przez cały tydzień to jest Twój dach nad głową, tam śpisz! Świadectwa! Najbardziej poruszająca rzecz dla młodego człowieka, możesz usłyszeć świadectwo osoby, która nie jedno w życiu przeszła, usłyszeć bardzo dużo motywujących słów. No i teraz jeszcze jeden punkt całego spotkania, najwspanialszy... Eucharystia! przekonasz się jaka niezwykła jest wiara i że Kościół nie jest nudny! Modlitwa! Bo Wołczyn to nie jest tylko super zabawa, ale też spotkanie z Bogiem! No i ostatnie Radość! którą widać i czuć. Na Wołczynie nie ma ludzi lepszych czy gorszych są ludzie wyjątkowi!

tutaj strona gdzie możesz poczytać więcej i się zapisać!  www.wolczyn.kapucyni.pl
Masz się zapisać! nie ma że nie! zmuszam Cię! Już teraz tam wejdź i wyślij zgłoszenie! haha nie no a tak na poważnie to przemyśl to, czy nie warto? koszty są niewielkie a przyjeżdżając tam możesz zyskać bardzo wiele.. nowe znajomości, pobawić się, a przede wszystkim odkryć prawdziwego siebie i spotkać się z Bogiem.. może po raz pierwszy? Zbierz przyjaciela i przyjeżdżaj!



Pewnie myślisz.. Spoko wszystko ale ta modlitwa? Kościół? nie jadę.. Nic bardziej błędnego! Każdy potrzebuje wiary, ciepłych słów, motywacji.. Jeżeli czujesz się zagubiony, stoisz w miejscu i nie wiesz w którym kierunku ruszyć by dalej iść, nie wiesz co robić w życiu, boisz się, dawno już nie byłeś sobą, potrzebujesz takiego znaku STOP żeby wszystko przemyśleć i odkryć wszystko na nowo nie wahaj się przyjeżdżaj! Zorientuj się czy ktoś z Twojej okolicy jedzie i dołącz do nich :-) Zapewniam Cię, że to będą najtańsze i najlepsze wakacje w twoim życiu!



I co? jedziesz? Zobaczę Cię tam? Mam nadzieję, że tak! Będzie mi bardzo, bardzo, bardzo miło.. Mi i Jezusowi, który tam na Ciebie będzie czekał! Jeżeli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej, o coś zapytać napisz do mnie alicjadamus@o2.pl czekam, czekam :) A poniżej wstawiam zaproszenie na Wołczyn w postaci filmiku :-) nie mów, że wszystko już stracone, nie mów, że nie ma dokąd iść...



27 komentarzy:

  1. oo bardzo ciekawe wydarzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Hahaha, az sie rozesmialam. Nienawidze wrecz wlasnie takich komentarzy....
      niestety dla mnie to za daleko, po drugie nie jestem zbytnio wierząca, kościoł odwiedzam raz na ruski rok, ale byłam pare razy na kilku tego typu imprezach i faktycznie BARDZO motywują i poprawiaja nastrój, wiec dobrej zabawy nie musze Ci zyczyc, bo na pewno taka bedzie :)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawie się zapowiada. Ja jeszcze przemyślę, bo naprawdę korzystne rozwiązanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coraz rzadziej spotykam osoby, które tak swobodnie i z takim przekonaniem mówią o swojej wierze, jesteś wyjątkiem i chwała Ci za to :) Chociaż sama, szczerze mówiąc, jestem ateistką, osobą niewierząca, wierzącą niepraktykującą, czy jak jeszcze inaczej zechcesz to nazwać, to też raczej o tym nie mówię, bo po co? Ale byłam kiedyś na podobnym wyjeździe i bardzo mi się podobało :) Później z różnych przyczyn moje podejście się zmieniło, ale szanuję osoby wierzące :)
    Pisałaś u mnie, że marzy Ci się Chorwacja, więc zapraszam do starszego posta, właśnie o niej, KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj myślę, że byłaby to świetna odskocznia od codzienności, czas na przemyślenie wszystkiego no i na super spędzenie czasu. Szkoda, że troszkę za daleko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Skorzystałabym, ale niestety termin zajęty ;-;

    OdpowiedzUsuń
  7. Żeby było blisko to był przyjechała :)
    Byłaś może na Lednicy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tym roku niestety nie dałam rady z porodu egzaminów, ale rok temu byłam! ;-)

      Usuń
  8. Niestety ja się nie wybieram, ale tobie życzę miłego wyjazdu :D. Świetnie zachęciłaś do wyjazdu, aż żałuję że nie jadę ;p.

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę nie moje klimaty, ale baw się dobrze!
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog .:* Kliknełabyś w banner Sheinside w bocznym pasku na moim blogu? . Blog :http://julcze-blog.blogspot.com/ . Ja odwdzięczę sie obserwacją lub tym samym. <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz ładny kolorek włosów :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe spotkanie :) Kiedyś uwielbiałam takie rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakbym nigdzie się nie wybierała, to pewnie bym skorzystała :)
    Pamiętam jak chodziłam na oazę dzieci, a po roku ciężkiej pracy wyjeżdżalismy do Lipnika-to było moje ukochane rozpoczęcie wakacji!
    Dobrej zabawy Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny taki wyjazd. :) Ja za to od 18 do 20 lipca jestem na festiwalu w Jarocinie, więc też ciekawie spędzę czas, no i niestety się nie spotkamy :D Bardzo fajnie zachęciłaś, mam nadzieję, że znajdą się osoby które chętnie pojadą. :) Masz świetny kolor włosów! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajnie że wspierasz takie akcje, szkoda że nie są one bardziej nagłaśniane :C Zapraszam do siebie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochałam się w kolorze Twoich włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  17. zazdroszczę Ci tego koloru włosów;)

    thx bardzo;)
    ps. zapraszam na FB - dzieje się więcej, dużo inspiracji i nie tylko

    OdpowiedzUsuń