piątek, 11 lipca 2014

zrobić coś dla innych



"najlepsza część życia ludzkiego to małe bezimienne oraz zapomniane akty dobroci i miłości"
Hej, witam Was dziś takim krótkim cytatem na który przypadkowo trafiłam, a jakość szczególnie do mnie trafił, może też przez to co działo się ostatnimi dniami. Na początku tych wakacji zrobiłam sobie taką małą listę co chciałabym zrobić. Pierwszą z nich było zrobić coś dla innych. I pierwsze co zrobiłam to wielki przegląd szafy, ubrań. Musiałam wszystko posegregować co zostawiam, co oddaję innym. I pojawiły się myśli "A może jeszcze to kiedyś założę" Nie! Stop! przecież dobrze wiem, że tego nie ubiorę, ale jednak miałam mały opór aby to jeszcze zostawić. Po wielu zmaganiach większa połowa ubrań była już spakowana w worki. Zostawiłam tylko te w których często chodzę, resztę ubrań, tych których od roku, dwóch nie miałam na sobie oddałam. Zdałam sobie sprawę, że u mnie to tylko zalega w szafie, a gdzieś jest ktoś kto tego potrzebuje. Trochę oddałam młodszym kuzynką, a jutro idę zanieść jeszcze jeden worek w miejsce zbiórek i pojedzie potem do jakieś biedniejszej rodziny. Cieszę się, że w końcu się zebrałam i zrobiłam tą segregacje. 




Fajnie taka ulga teraz :-) Ogólnie zdałam sobie sprawę, że niesamowitą radość sprawia mi pomaganie drugiej osobie. Przez całe życie każdy szuka odpowiedzi na pytanie "co sprawia mi szczęście?" U mnie z wiekiem odpowiedzi się zmieniały.. miłość? pieniądze? jakaś rzecz materialna? całe 18 lat ciągle coś innego sprawiało, że jestem szczęśliwa, ale wszystko trwało króciutko. A właśnie teraz znalazłam odpowiedź, że największe szczęście sprawia mi radość i uśmiech drugiej osoby. Trochę prostackie może. Ale takiego widoku nie zastąpią żadne pieniądze, żadna rzecz materialna...nic. Chciałabym w życiu robić coś co będzie wywoływało uśmiech u drugiej osoby, bo wiem, że wtedy i ja będę szczęśliwa.

Mamy wakacje! Poświęć godzinkę, otwórz szafę! Zobacz ile masz ubrań, które leżą tam nieużywane, zapakuj i wrzuć w specjalne miejsce gdzie pojadą do kogoś kto ich potrzebuje. Kto bardzo się z nich ucieszy. Spraw komuś radość. Ta osoba Ci wprost nie podziękuje, ale dobry uczynek do Ciebie wróci. Pamiętaj też, że to co komuś dajesz wraca do Ciebie z podwojoną siłą w innej postaci! Najlepsza część życia ludzkiego to akty dobroci!








W poniedziałek wyjeżdżam na Wołczyn, także odezwę się za tydzień. Miłych wakacji :-)



49 komentarzy:

  1. Wyglądasz prześlicznie :))! I te włosy <3 miałam kiedyś podobny kolor ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. też muszę zrobić segregację swoich ubrań :) jednak u mnie nie ma w rodzinie nikogo, komu mogłabym to dać, bo jestem "tą najmniejszą" (nawet nie najmłodszą, tylko najmniejszą, ten przeklety wzrost... xDD)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ostatnio zrobiłam własnie taki przeglad, ale nadal nie mialam serca wyrzucic wzystkiego :c moze w koncu sie na to zdobede hah :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Włosy, sukienka, kolor, wianek .. jejku wyglądasz przepięknie ! ♥♥♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, też zawsze myślę, że może jeszcze kiedyś to ubiorę, a wiadomo że nigdzie w tym nie wyjdę. Ja co parę lat robię taką segregacje i znów by się przydało.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia. Zapraszam do siebie.

    Haha, żartuję! :D U nas dość często są zbierane ciuchy, zabawki, obuwie itp dla Domów Dziecka czy dla biednych. Wtedy przyjeżdża taki samochód i zbiera to, co się wystawi przed podwórko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też robiłam porządki w swojej szafie :) Strasznie ciężko jest pozbywać się starych rzeczy i mnie też nachodzi myśl: A może jednak to nałożę? Jednak zawsze mam worek pełen ubrań ;)

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie ogromną radość sprawia uśmiech na twarzy bliskiej osoby, gdy dostaje ode mnie prezent własnoręcznie zrobiony. Mnie to zajmuję chwile (gorzej z wymyśleniem xD), a zaskoczenie i radość drugiej osoby jest bezcenna :D

    OdpowiedzUsuń
  9. też właśnie myślałam o czymś z reklamą. ten wybór dotyczący kierunku jest najgorszy... :( bo miasto już chyba wybrałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też muszę się zabrać za porządki w szafie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiesz że kocham twoje posty ale ten jest chyba naj naj lepszym ;) Pomoc drugiej osobie to coś czego nie da się wymyślić ani zapomnieć.
    http://wiecznieszczesliwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. pomysł oddania potrzebującym tych rzeczy jest genialny ♥ sama nad tym pomyślę gdy już uporam się z porządkami w swojej szafie :) mnie również uśmiech drugiej osoby daje ogromne szczęście :D
    strój i zdjęcia są prześliczne, wyglądasz cudownie <3

    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna stylizacja. Ciekawy post. :)
    Zapraszam do mnie! :)
    http://renesmenesblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny pomysł z tą segregacją. Też muszę się za to wziąć, bo ostatnio nagromadziłam trochę niepotrzebnych ubrań. Radość z czyjegoś uśmiechu to żadne prostactwo - samej mnie sprawia to radość. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia :)
    Pomaganie innym potrafi dawać naprawdę dużo frajdy, a liczą się nawet drobnostki :) Dobry pomysł co do ubrań!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku! Ty mnie tak strasznie inspirujesz, że słów brakuje, aby to opisać :)
    Robiłam ostatnio porządki i ciuchy które były na mnie za małe oddałam kuzynce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, takie słowa są bardzo motywujące, dziękuję ;*
      super! w takim razie przybij piąteczkę hehe :)

      Usuń
  17. Masz takie śliczne włosy! Podoba mi się Twoja stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  18. So elegant and beautiful
    Love
    Can we follow each other on Google Friend Connect (GFC)?
    New Post: Sandy Sandhu

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobry pomysł. Może i ja coś znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wzajemnie! Ja wyjeżdżam dzisiaj wieczorem, do Rewala :) Masz rację, zdjęcia są ładne :D
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  21. Segregacja to dobry pomysł, też muszę się za to wziąć :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawsze staram się zrobić coś dobrego, ale czasami brakuje już do ludzi sił. Słabeusz ze mnie. :) A tak nawiasem, masz śliczne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawie piszesz!
    Mam pytanie z innej beczki. Sama się farbujesz, jaka to farba? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglądasz super!

    ps. a u mnie? BOYFRIEND JEANS - i jak je nosić?

    OdpowiedzUsuń
  25. faktycznie fajnie jest zrobić coś dla kogoś, tym bardziej że przecież nic nas to nie kosztuję, bo ciuszki i tak poszłyby w kosz :)

    ach, jakie Ty masz piękne włosy, nie umiem się napatrzeć <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejku jakaś ty śliczna *-* i te włosy! Jak ty wspaniale inspirujesz! Muszę też zrobić takie porządki bo u mnie w szafie ręki nie idzie wsadzić :P Pozdrawiam i życzę miłego wypadu!

    OdpowiedzUsuń
  27. Niby taki mały uczynek a osoby które dostaną takie ubrania na pewno bardzo się ucieszą. Sama kilka razy oddawałam już część swoich ubrań, których nie potrzebuje.

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Zachęciłaś mnie, żebym i ja przejrzała swoją szafę. :) Bardzo podoba mi się twój blog. Motywujesz innych do zrobienia czegoś dla drugiej osoby. Oby tak dalej. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja co roku wiosną robię przegląd mojej szafy, a potem wysyłamy paczkę do takiej biednej rodziny. Najszczęśliwsza jestem, kiedy potem dzwoni do nas mama tych dzieci i mówi, jak to one cieszą się z nowych rzeczy :)
    Udanego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  30. Miło! Ja staram się robić taką czystkę raz na pół roku - oczywiście nie są to wtedy worki, a małe siatki, ale zawsze coś. Pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń
  31. Też przeglądam swoje ubrania, te w których nie chodzę oddaje najczęściej kuzynce. Ale bywało i bywa też, że innym ludziom :-)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz racje, uczucie które masz gdy widzisz,że komuś dzięki tobie pojawia się banan na twarzy jest niedoopisania.
    http://czarnykleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też bardzo lubię pomagać innym i zależy mi na ich szczęściu bardziej niż na moim.Dzięki Tobie przejrzę swoją i oddam ubrania w których nie chodzę,tylko muszę znaleźć jakaś organizację z tym u mnie w mieście.Śliczne zdjęcia i masz cudowne włosy.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  34. uroczo wyglądasz w tym wianku! :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładnie Ci w wianku :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wiesz co? Zainspirowałaś mnie. Chyba zaraz zrobię to samo ze swoimi ubraniami-może wciągnę w to jeszcze książki i inne gadżety. Ps. Masz przecudowne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  37. o ja pierdziut!!! ale Ty masz piękne włosy !!!!!

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Już jakiś czas zbieram się do zrobienia porządków w swojej szafie. Dziękuję za przypomnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne zdjęcia! :)
    Ja co jakiś czas robię przegląd szafy, i faktycznie dużo oddaję. Jednak nasza rodzina nie jest za bardzo przekonana tymi kontenerami z napisem, że idzie dla potrzebujących, gdyż kiedyś usłyszeliśmy, że jakaś kobieta rzecz którą tam wrzuciła znalazła później ( tą samą, autentycznie! ) w lumpeksie... Ale mój tato ma znajomą która rozdaje rzeczy potrzebującym, więc tam to idzie. :)
    Zapraszam do mnie. :) // http://pretty-amazement.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Piekne zdjecia. Bardzo mi sie podoba kolor twoich wlosow ;) Zapraszam do siebie. Bylabym bardzo wdzieczna gdybys poklikala na linki pod zdjeciami. Bardzo mi na tym zalezy.
    patyskaa.blogspot.b

    OdpowiedzUsuń
  41. Masz rację, wystarczy tak niewiele, żeby komuś pomóc. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. masz zdecydowanie racje:D no nie mogę się oprzeć i napiszę- PIĘKNE ZDJĘCIA! WYGLĄDASZ BOSKOOO <3

    OdpowiedzUsuń
  43. ja też powinnam zrobić porządek w szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jesteś taka piękna :) Bardzo ważne jest robienie coś dla innych :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Co do tego tematu to nigdy nie wiem jak na to patrzyć. Niektórzy twierdzą by pomagać innym, zrobić coś dla drugiej osoby ale zaś inni że nie warto, patrz na siebie, nie pomagaj może ty byś na tym zyskała itp. Jestem w tym zielona :/ :D

    OdpowiedzUsuń