niedziela, 17 sierpnia 2014

gorąca...gotowana...Mewa!!



Hej! Witam Was znów po tygodniowej przerwie. Dziś tak w drodze wyjątku nie napiszę postu tematycznego, będzie to raczej po prostu takie głupie "co u mnie".  Co pojawia się tutaj chyba pierwszy raz od bardzo, bardzo dawna. No ale niech już będzie tak do urozmaicenia :) W sobotę pojechałam nad morze do Mielna! Zabrałam ze sobą laptopa z nadzieją, że na bieżąco będę pisać tutaj, ale niestety nie było internetu. Wyjazd był zorganizowany na ostatnią chwilę, szybkie znalezienie noclegu i jazda! Myślałam, że w tym roku już nie uda mi się pojechać nad nasze polskie morze....a jednak! Mimo zmiennej pogody co godzinę było super! Najlepiej jest kiedy leży się na plaży i ciągle słychać teksty plażowych sprzedawców "gorąca, gotowana Mewa!! (kukurydza) albo chłopie chłopie nie bądź głupi niech Ci żona piwo kupi! Nawet piłkarz na boisku kopie piłkę z lodem w pysku! Lody lody jak wiatr halny wzmagają popęd seksualny! Jasiu jasiu nie będź głupi niech Ci mama lampion kupi!" haha i wiele innych tekstów, które teraz siedzą mi w głowie. Wspaniale spędziłam ten tydzień! Mileno jest to chyba jedyne tak żywe miejsce gdzie ciągle się coś dzieje! Atmosfera super, plaża super, atrakcje super, a co najważniejsze super jedzenie! super, super...wszystko super haha. Zostawiam Was ze zdjęciami zachodów! Mam dużo, dużo zdjęć! Na pewno niebawem coś dodam i napiszę coś więcej.



 Miłej niedzieli! Uśmiech! :-)



40 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się taki nietematyczny post :) Haha, gdy byłam w Chorwacji też co chwilę słyszałam panów sprzedających kukurydzę i nawet dziś jeszcze słyszę ten głos w głowie, a przecież było to już rok temu, hah :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie byłam nad morzem, ale bardzo chciałabym jej zobaczyć, jest takie piękne <3
    I te teksty XDD

    http://paulinayuki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia :) Polskie morze też potrafi być piękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. oj zazdroszczę!

    _____________
    ps. a u mnie? to co każdy lubi?!
    stylizacja za niewielkie pieniądze;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy tam nie byłam i pierwsze widzę takie parasole na polskiej plaży :) ładne widoki, piękne
    niektóre teksty rzeczywiście są pamiętliwe, ja z dzieciństwa pamiętam "placki, placuszki, moja babcia chorowała, zjadła placki wyzdrowiała" :) i wiele innych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. haha z tymi lodami chyba najlepszy tekst:) To dobrze że wypoczęłaś przez ten tydzień, świetne zdjęcia!
    xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnie zdjęcie jest wspaniałe! Muszę odwiedzić to miejsce w przyszłości. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia! W Mielnie jeszcze nie byłam, nad Bałtykiem ostatnio chyba 3 lata temu i bardzo chciałabym tam pojechać, jednak mam dosyć daleko... Może w przyszłym roku uda mi się tam pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam bardzo bardzo daleko niestety ;(

      Usuń
  9. Śliczne zdjęcia , jakiego aparatu używasz ? :)
    http://pasjonatkawspomnien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. jak byłam rok temu nad morzem (Stegna), to wtedy też tak chodził facet i krzyczał "gotowana kukurydza". Coś mu tam odkrzyknęłam, ale nic nie miłego :)
    piękne zachody słońca, Polska też może być piękna!
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. mi przeszkadza gdy siedze na plazy itak wołają -_-

    http://doska-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. niestety w tym roku zostaje mi tylko oglądanie zdjęć bo urlopu raczej żadnego nie będzie ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. pamiętaj - Twoje co u Ciebie :) nie jest takim niczym, zwłaszcza do Boga :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zdjęcia, bardzo mi się podobają :-)

    http://weraweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne zdjęcia! Mają w sobie ten plażowy klimat!:)

    Pozdrawiam,
    www.klaudiakulakowska.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  17. Haha, świetne te teksty sprzedawców :D
    Piękne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyjazdy zorganizowane na ostatnią chwilę, czasami wychodzą lepsze niż te planowane od dawna. :) Bardzo Ci zazdroszczę, szczególnie, że ja w tym roku nie byłam nigdzie na dłużej. :) Zdjęcia zachodów słońca uwielbiam, na każdym zdjęciu to zjawisko zawsze wygląda wspaniale i inaczej. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Już tyle miejscowości nadmorskich objechałam, ale do Mielna jeszcze nie dotarłam. :P A widzę, że tam pięknie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Polskie morze ma dwie ogromne zalety 1) krzyczących sprzedawców o których wspomniałaś oraz 2) najlepsze jedzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne fotki, zazdroszczę wypadu! :)
    Całuję, Michalina.
    www.soinspiring.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia! :)

    kolorowawyspablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zdjęcia, zazdroszczę :)
    Pozdrawiam, http://juliet-monroe.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny blog, zapraszam do siebie ♥
    https://kochajsny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne zdjecia, serio! :o
    http://kasia-blog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne zdjęcia :) Obserwujemy ? Jeśli tak to daj mi znać:)

    OdpowiedzUsuń
  27. widzę, że wyjazd się udał w stu procentach. :) piękne ujęcia! + obserwuję.

    zapraszam: http://qllever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. to troszkę dziwne ale chciałabym pojechać jeszcze nad polskie morze ;)
    Twoje zdjęcia mnie urzekły!!!!
    http://wiecznieszczesliwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne widoki. :) Baw się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  30. Fantastyczne zdjęcia, zdecydowanie zostaję na dłużej :)! Obserwuję:)

    Zapraszam do siebie :*

    √ daydreamjuice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Byłam w tym roku nad morzem, ale jakoś nie kłopotałam się robieniem zdjęć. Te są bardzo ładne. :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. (Porcelanovvy)

    OdpowiedzUsuń
  32. super fotki, też chcę nad morze ;)
    zapraszam do mnie http://mylifeestyleblog.blogspot.com//
    obserwacja za obserwację?
    jeśli tak to daj znać u mnie a się odwdzięczę :)
    Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Na każdy przedmiot inna metoda, a że w 1 liceum realizuje się mnóstwo przedmiotów jeszcze, to się będę męczyć z historią na biochemie... Na to to nie potrzeba metody w sumie, tylko cudu ^^
    Pozdrawiam i zapraszam. (Porcelanovvy)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale piękne miejsce! Też uwielbiam nasze polskie morze, a zwłaszcza umiłowałam sobie Władysławowo ;)

    OdpowiedzUsuń