poniedziałek, 18 sierpnia 2014

miasto, plaża, karuzele.


Hej! Dzisiaj drugi post odnośnie mojego pobytu nad morzem a zarazem ostatni. W kolejnych postach pojawią się na pewno jeszcze jakieś zdjęcia z Mielna, ale będą to już posty tematyczne. Pełno energicznych młodych ludzi, ładne plaże, zimne morze, ładny mały przytulny pokoik, spacery po mieście, zachody słońca, wschody słońca (haha nie no żartuję, nie wstałam ani razu) pyszne zdrowe jedzenie (pizza, kebaby, kotlety, frytasy) leżenie na kocyku na plaży, często pod kocykiem jak było zimno, zawijanie się w kokon (jak widać na czwartym zdjęciu) krzyki plażowych sprzedawców i wiele wiele innych to wszystko towarzyszyło mi przez ten tydzień. Były to mojej jedne z lepszych wakacji do tej pory. A też przede wszystkim pierwsze na których byłam sama z chłopakiem, których nigdy ale to nigdy nie zapomnę. Warto było przejechać prawie całą Polskę, aby spędzić tydzień w tym miejscu. Przejechaliśmy przez Wasze miasta Częstochowę, Łódź, Toruń, Bydgoszcz, Koszalin.. No a tak na marginesie to tą Łódź weźcie sobie ogarnijcie jakoś bo nie da się tam jeździć (haha). A  no i jeszcze się pochwalę, że przełamałam swój paniczny strach dotyczący wszelakich karuzel i poszłam na jedną z nich (ostatnie zdjęcie) Było gorzej niż się wydawało, myślałam że pewnie źle jestem zapięta i na pewno zaraz spadnę i będzie koniec! haha nie wiem co ja mam w tej głowie no nie wiem! a rękami tak mocno się trzymałam, że potem nie mogłam rozprostować palców, ale kiedy zeszłam chciałam jeszcze raz! Super sprawa polecam! Nie rozpisując się dalej zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć wykonanych przeze mnie profesjonalnego fotografa Alicję Adamus haha żartuję :-)




Piosenki które będą mi się kojarzyć z tym wyjazdem:
Kasia Popowska - Przyjdzie taki dzień.
Lilly Wood & The Prick Prayer.
Sam Smith - Stay with me.


61 komentarzy:

  1. Jak śliczne, świetnie zdjęcia! :)
    Zazdroszczę! ♥

    Obserwuję.
    http://byaniablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. To super ze przelamalas swoj strach:) Jak i rowniez zazdroszcze udanych wakacji z chlopakiem, takie sa wlasnie niezapomniane! Sliczne zdjecia
    xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się boję karuzel i chyba nigdy tego strachu nie przełamię. :)

    happiness-29.blogspot. com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjecia sa bardzo ciekawe <3
    Uwielbiam morze <3

    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale tam ślicznie,z tych piosenek to znam tylko dwie :D
    PS.DODAŁAM CIĘ DO POSTA O ULUBIONYCH BLOGACH :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie tam :) fajnie, że mogłaś pojechać tak sama z chłopakiem, moi rodzice mi na to nie pozwalają :/

    OdpowiedzUsuń
  7. byłam na tej samej karuzeli, tylko w Zakopanem pół roku temu :P i to 2 razy :) z tym, że ja się nigdy karuzeli nie bałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia :) Mam prośbę poklikasz w linki? http://aliceerose.blogspot.com/2014/08/wspopraca-z-sheinside.html zaczęłam współpracę i bardzo mi na tym zależy.

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie nie pozostaje mi nic innego jak cieszyć się, że wyjazd udał się i będzie mile wspominany :)
    onelittlesunbeam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałaś kiedyś fotobloga na jatoja? ;> bo osoba na avatarze wydaje się być znajoma :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam miałam! Kilka lat temu.. nawet z takim samym nickiem :)

      Usuń
  11. kurcze zazdroszczę, jak pięknie ! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzisz, a ja znowu nie boję się karuzel, ale mój żołądek tego nie lubi, i nawet po chustaniu się na małej chuśtawce zaczyna robić mi się niedobrze i kończę w toalecie. Tragedia :( W Mielnie byłam dawno temu, wspominam jako bardzo zatłoczone miasteczko pełne różnych atrakcji :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie tam ! śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne zdjecia!
    poklikaj w kliki w poście u mnie jeśli możesz :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/08/new-york-62.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Karuzele nie są złe :D No może poza wierzą ciśnień, ale i to da się przeżyć :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie łódź to najbrzydsze miasto nie urażając nikogo. Zazdroszczę wyjazdu z chłopakiem, mi tez się niby udało, no ale to była 5cio dniowa wycieczka klasowa, więc to nie to samo :)

    http://charlotteea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne zdjęcia :)
    nigdy nie byłam na karuzeli ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne, przyjemnie kolorystycznie zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjecia. Na pewno świetnie się bawiłaś
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. zdjecia sa swietne :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ładne zdjęcia :)
    mogłabyś poklikać u mnie? :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/08/collage.html

    OdpowiedzUsuń
  22. kocham morze - każdego roku muszę tam być;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ktoś tam w stroju kąpielowym, a Ty pod kocykiem :D Do morza trzeba było i popływać! :) Nie no, to musiał być naprawdę fajny wyjazd, polskie morze wspominam bardzo pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Byłam w Mielnie dobre parę lat temu i bardzo mi się podobało. A co do karuzel - ja niestety jeszcze mojego strachu nie przełamałam :D. Zazdroszczę pobytu nad morzem :))
    Obserwuję :)
    http://ba3wa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne,klimatyczne zdjęcia.Aż czuć wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. pogoda dopisała :D Mielna jeszcze nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  27. nad polskim morzem byłam wiele razy, w tym roku padło na tydzień w Szklarskiej Porębie, Karpacz i wycieczkę do Skalnego Miasta w Czechach :) ale nad morze bardzo chętnie bym się przejechała!
    btw. przejrzałam kilka postów i masz cudowne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  28. jeejku, naprawde na tym byłaś?! ja w zyciu bym nie weszla!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładne zdjęcia - pewnie masa wspomnień ;). Też byłam w tym roku nad morzem z chłopakiem, było świetnie i pogoda dopisała. Oo i widzę kocyk z Ikei, też go miałam na plaży ;P A ja mam lęk wysokości i na karuzeli też czuje się źle ;P Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych ;).

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne zdjęcia ! zazdroszczę wakacji z chłopakiem ! :D

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :) co powiesz na wzajemną obserwację ?
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. cudowne zdjęcia zresztą jak i cała notka *o*
    + nie będę kłamać...strasznie zależy mi na obserwatorach, chcę dobić do 200. Pomożesz? To działa na zasadzie ty mnie, ja ciebie. Jeśli się skusisz to zapraszam do siebie :) --> Mój blog, klikaj!

    OdpowiedzUsuń
  32. Super ujęłaś uroki i "uroki' morza hehe :)) w Mielnie nie byłam, ale Gdańsk odwiedziłam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. przepiękne zdjęcia są takie magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo fajne miejsce, chciałabym w przyszłości wybrać się nad morze ;DD

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Super miejsce. Kocham morze :)
    Ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale Wam fajnie! ;)
    I przejeżdżałaś pewnie przez moje miasto Świecie <3 Na pewno jednak nie pamiętasz tej nazwy.. ahhaha

    Buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Hm, znam to uczucie z pierwszego wspólnego wyjazdu "we dwoje", w maju wybrałam się z moim Kotem (tak, Kot i Łoś) nad jezioro Solińskie, było świetnie i w ogóle ten wyjazd był jedyny w swoim rodzaju. Wspólne gotowanie, organizacja czasu, nieudolne próby zwleczenia się z łóżka, te sprawy.. We wrześniu chcieliśmy się jeszcze gdzieś razem wybrać, jeśli będzie mnie stać, to może nad morze (haha..). Podsunęłaś mi tym postem pomysł na wyjazd do Mielna, urokliwe miejsce, przynajmniej na Twoich zdjęciach. A może to po prostu zdjęcia są urokliwe, a Mielno to Mielno? :P Chyba będę musiała przekonać się na własnej skórze.
    http://nevermind-factory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Zdjęcia bardzo dobrze oddają atmosferę wakacyjną :-)

    http://weraweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ooo, ale mam ochotę wybrać się nad morze! :(

    Zapraszam do komentowania i obserwacji mojego bloga! :)
    lilianka-blog.blogspot.com






    OdpowiedzUsuń
  40. O , musiało być fajnie ! Obserwuje :)
    Zapraszam do mnie ♥
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. W Mielnie byłam rok temu, a w tym pojechałam do Rewala :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja w tym roku byłam nad morzem. :)
    Piękne zdjecia!

    http://natalla-blog.blogspot.com/2014/08/geek.html
    POKLIKASZ W LINKI W POŚCIE? PROSZĘ! SPRAWISZ, ŻE POJAWI SIĘ UŚMIECH NA MOJEJ TWARZY! -> :) DZIĘKUJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  43. Wspaniałe zdjęcia :D
    http://chudszej.blogspot.com/ <- zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  44. tylko pozazdrościć wakacji z chłopakiem. :) zdjęcia naprawdę ładne. :) ale na tą 'karuzelę' ZA NIC bym nie wsiadła ! Podziwiam. :D

    http://recenzje-neiiley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Twoje zdjęcia sprawiają, że odczuwam melancholię związaną z końcem wakacji. Nie dlatego, że zaczyna się szkoła jednak ze względu na to, że strasznie szybko minął mi ten czas. Właśnie jestem na etapie wspominania własnych wyjazdów :)

    Pozdrawiam,
    ogurczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale piękne zdjęcia robisz <3
    No i fajnie, że wyjazd Ci sie udał :*
    ♥blog

    OdpowiedzUsuń
  47. uwielbiam Bałtyk i ten klimat:) sama wróciłam znad morza;))

    OdpowiedzUsuń
  48. Haha, z takimi karuzelami też tak zawsze mam- boję się, że jestem źle zapięta. Ale to wcale nie jest takie nieuzasadnione, bo kiedy byłam z koleżanką w wesołym miasteczku, na jednej z karuzel, która też jechała do góry nogami, nie zatrzasnęło się mojej kumpeli zapięcie (było automatyczne). Facet z obsługi, nawet nie sprawdzał tych zapięć, więc całe szczęście, że wyskoczyła i zawołała mu o tym przed startem.
    Ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. super post!:)
    zapraszam do mnie:)
    http://olaniezgoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. szkoda że to już koniec wakacji ;( chciałoby się więcej takich wypadów !
    http://wiecznieszczesliwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń