środa, 6 sierpnia 2014

Powiedz swojemu problemowi, że masz wielkiego Boga!


Ulubiony cytat, ulubiony cytat... hmm.. Jaki jest mój ulubiony cytat?! Nigdy się nad tym nie zastanawiałam, ale kilka dni wcześniej natrafilam na coś takiego i niesamowicie to do mnie trafiło i nawet nie muszę sobie go zapisywać, bo już dawno noszę go w sercu. "Nie mów Bogu, że masz wielki problem. Powiedz swojemu problemowi, że masz wielkiego Boga!" Nie wiem tylko kto jest autorem, ale mu gratuluję. Jeszcze kilka miesięcy temu, kiedy szłam z wielkim ciężkarem, z wielkim problemem na plecach modliłam się, a raczej krzyczałam do Boga, czemu nic nie robi i mi nie pomoże? Teraz wiem, że źle na to patrzałam. Zmagając się z jakimś problemem często właśnie zadajemy sobie pytanie dlaczego Bóg nam nie pomoże? No dlaczego jeżeli Go wołamy i chcemy Jego pomocy nie dostajemy jej? Zawsze o coś prosimy, o coś wołamy, ale Bóg ma swój czas i swoje miejsce no i doskonale wie kiedy zadziałać w Twoim życiu. Nie zawsze to o co prosisz jest tym czego potrzebujesz. Teraz tego nie zrozumiesz, ale z czasem, za pare miesięcy będziesz to wyraźnie widział. No więc co? Powiedz tym swoim wielkim problemom, że masz super wielkiego Boga! Jedyne co musisz zrobić prosto mówiąc to oddać Bogu swoje życie w Jego ręce i zaufać, że jest ono bezpieczne i Go kochać, tak jak On kocha Ciebie, no bo kocha!
Jak się modlić? - pisałam TUTAJ.
Modlić się, to złożyć siebie samego w ręce Boga, to doświadczać, że Bóg zawsze i coraz bardziej Ci się wymyka, ale Ty coraz mniej wymykasz się Bogu.



44 komentarze:

  1. Genialny cytat, bardzo prawdziwy. Bóg pomaga, tylko trzeba w tą pomoc uwierzyć ;)
    Od dzisiaj będę tak mówiłam moim problemom!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post. Cytat świetnie zinterpretowany i też chętnie poznałabym jego autora ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczne łóżko<3

    ps. a u mnie? NIETYPOWE #SELFIE NA BLOGU:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie wypowiadam sie w sieci jesli chodzi o kwestie religijne. Cytat akurat fajny :) no a lozko jest boskie! Mam podobne tylko ze biale :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mądry cytat, ślicznie masz włosy :)

    http://xkiniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. W końcu doczekałam się kolejnego motywującego posta.Cytat jest na prawdę fantastyczny i zapamiętam go sobie.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wczoraj w banku dostałam od starszej pani książki o Bogu, nie zauważyłam, że to Jehowy. Cytat jest bardzo mądry i uniwersalny. Dla każdego, w każdym wieku.

    Bizzmez

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wyobrazasz sobie nawet jak bardzo ucieszylam sie, ze napisalas takiego posta! Niesamowite jest to, ze sa wlasnie takie osoby ktore smialo wypowiadaja sie o Bogu.
    Co do twojego posta. Bardzo madrze napisalas, niestety czlowiek czesto traktuje Boga jak maszyne z Cola na dworcu kolejowym, siega po nia tylko w tedy kiedy chce mu sie pic. Zrozumialam to juz Jakis czas temu, od tego czasu jestem zupelnie innym czlowiekiem. :)
    Obserwuje, juz spodobal mi sie Twoj blog. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Co do Boga nie będę się wypowiadać, bo mam inne poglądy. Chciałam CiI powiedzieć, że masz świetne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mądry cytat.
    Masz śliczne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie jestem w ogole religijna, ale jezeli mialabym patrzec na to z innej strony, to bardzo madre slowa:)
    sliczne wlosy i lozko!:D
    xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo inspirujący post! Ja nie jestem aż tak bardzo religijna, ale może czas to zmienić?

    Mam wieeelką prośbę! Poklikasz w linki do rzeczy z ostatniego postu? Bardzo mi zależy!
    Jeśli klikniesz napisz w komentarzu, postaram się jakoś odwdzięczyć! <3
    lilianka-blog.blogspot.com





    OdpowiedzUsuń
  13. świetny cytat :D jaka Ty ładna :3

    OdpowiedzUsuń
  14. w końcu doczekałam się nowego posta:) bardzo mądre słowa, Bóg wie lepiej, co bedzie dobre dla nas, dlatego nie zawsze nas slucha, nawet jezeli bardzo go o to prosimy. Trzeba sie z tym pogodzić i mu zaufac:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia. I piękne słowa, cytat naprawdę piękny. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nigdy nie spojrzałam na to z takiej perspektywy, coś w tym jest.

    OdpowiedzUsuń
  17. nie slyszalam wczesniej tego powiedzenia, przyznam ze jest bardzo motywujace! piekne masz wlosy! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie wierzę w Boga, ale cytat jest fajny :) Ładna jesteś;)

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mądrze piszesz, a cytat piękny, na pewno go sobie zapiszę :*
    obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. hej :) Bardzo mi się podoba to że piszesz tak bardzo otwarcie o wierze. :) Wielu by się na to nie zdobyło, gdyz w dzisiejszych czasach wszyscy uwazają, że mowienie o wierze jest niestosowne, pokazywanie jej również, z reszta widac po komentarzach... Ale tak a propos twojego postu w piśmie świętym znalazłam fragment który odnosi się wprost do twojej notki i potwierdza twoje słowa: 1J 5,14-15 "Ufność, którą w nim pokładamy, polega na przekonaniu, że wysłuchuje On próśb zgodnych z jego wolą"

    OdpowiedzUsuń
  21. ja tez nie slyszalalm takiego powiedzenia, ale faktycznie motywujace. :)
    zapraszam do wspolej obserwacji i do obejrzenia projektowanych i szytych przeze mnie ubran. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy wcześniej nie słyszałam o takim cytacie ale jest on swietny.
    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie słyszałam o takim cytacie, ale naprawdę stawia na nogi i daje do myślenia.
    avilandpolly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. podoba mi się rama Twojego łóżka :) (postu-treści nie komentuję, bo nie wierzę w Boga:)).

    OdpowiedzUsuń
  25. Dokładnie. Bardzo fajny i mądry cytat : ) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Rzeczywiście cytat jest wspaniały...
    Masz fajne łóżko i jeszcze ładniejsze włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kocham czytać twoje posty bo są tak świetnie i mądrze napisałam, a z tym cytatem się zdecydowanie zgadzam ;)
    http://wiecznieszczesliwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudownie to napisałaś i całkowicie się z tobą zgadzam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja nie wierzę w boga, ale cytat mi się podoba. ;]

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. pierwsze słysze taki cytat, ale coś w tym jest, nawet wiele, zastanawia do myślenia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pierwszy raz spotykam się z tym cytatem, ale myślę, że trafia do każdego.
    Może wzajemna obserwacja? ;)

    asiek-asieeek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. cytata fantastyczny i bardzo motywujący post (:
    czasami każdy ma ochotę poczytać coś mądrzejszego !

    OdpowiedzUsuń
  33. Z cytatami, jak z większością rzeczy, jest tak, że możesz go znać, pamiętać, ale póki nie poczujesz go, to guzik wprowadzi w twoje życie. No a tobie się udało ;) Ty go czujesz i nim żyjesz.
    Niestety to prawda, ludzie zbyt często marudzą, że Bóg nie słucha, że totalnie nas olewa. Sama też czasami tak myślałam dopóki nie znalazłam czegoś takiego :
    Jeśli Bóg wysłuchuje twoją modlitwę - wzmacnia twoją wiarę
    Jeśli Bóg zwleka z odpowiedzią - hartuje twoją cierpliwość
    Jeśli twoja modlitwa zostaje nie spełnionia - tzn. że Bóg przygotował coś lepszego dla ciebie, niż to o co Go prosisz.
    Odkąd tym się kieruję, staram się kłopoty i problemy znosić jak najlepiej. Bo jestem świadoma, że wszystko nie jest na daremne. Po czasie, gdy wszystko zaczyna się statkować, to wszystko co mi się przydarzyło układa się w jedną całość. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Bóg wysłuchuje twoją modlitwę - wzmacnia twoją wiarę
      Jeśli Bóg zwleka z odpowiedzią - hartuje twoją cierpliwość
      Jeśli twoja modlitwa zostaje nie spełnionia - tzn. że Bóg przygotował coś lepszego dla ciebie, niż to o co Go prosisz. SUPER słowa ;) !!

      Usuń
  34. Ja nie jestem przekonana co do mojej wiary, ale wydaje mi się, że jestem młoda i mam jeszcze na to czas. Za to niezwykle urzekło mnie to, jak o tym piszesz. Widać w tym ogromną pasję, niezwykle motywuje mnie twój blog, mimo iż jestem tu pierwszy raz :)
    Z pewnością wpadnę tu jeszcze nie raz, bo niezwykłe jest to, jak piszesz

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziś trafiłam na Twojego bloga dzięki Patrycji (p-zalewska) no i wychodzi na no,że muszę jej bardzo podziękować! Wspaniałe przemyślenia, pochłaniam Twoje posty jeden za drugim,będę tu częstym gościem :)
    A co do tego posta, ten cytat jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Choć sama nie jestem osobą wierzącą, uwielbiam jak Ty piszesz o Bogu. :) ( No i wielbię Twoje włosy :D )

    OdpowiedzUsuń
  37. ładna, mądra i jeszcze mega pokój! wow ❤️ :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Wiesz. Na ostatnich rekolekcjach, ksiądz uzmysłowił mi to, że nie zawsze to, o co prosimy Boga jest dla dobre. I zgadzam się z tym, że to Bóg najlepiej wie co jest dla nas najlepsze i tak kieruje naszym życiem. Czasem musimy dużo przecierpieć, żeby przeżyć coś wspaniałego o czym nie zapomnimy do końca naszych dni ;)

    OdpowiedzUsuń