niedziela, 28 września 2014

This is my 18!


Hej! Witam Was dziś po raz pierwszy jako dorosła pełnoletnia osoba! Tak bardzo oczekiwałam dnia moich urodzin aż w końcu nadszedł ten 26 wrzesień! Wczoraj dzięki rodzicom miałam najlepszą urodzinową, rodzinną imprezę! Było dużo stresu, przygotowań, organizowania, załatwiania a i tak wszystko wyszło idealnie. Bardzo miło spędziłam ten dzień! Dostałam cudowne, szczere i jak dla mnie wzruszające życzenia i piękne prezenty! Każdy trafiony! Nie pozostaje mi nic innego jak podziękować wszystkim co zrobię na pewno jeszcze z kilka razy przy najbliższej okazji i oczywiście podziękowania rodzicom, nie tylko za zorganizowanie urodzin, ale za te 18 lat, za to wszystko co zdarzyło się po drodze.


Alutka!
Nie jesteś już malutka
Masz już osiemnaście lat,
Możesz ruszać w dorosły świat
Weź ze sobą Piotrusia,
I nie wołaj już "mamusia"
Ubierz adidasy do biegania nowe,
Plany na odchudzanie masz już gotowe?
Jesteś wspaniałą dziewczyną,
Dziś racz się szampanem, nie maliną
Bierz czasem gitarę i graj,
Nieważne, czy to luty czy maj
Dziś życzenia, uściski i całusy,
Lecz uważaj na świata pokusy
Miej uśmiech na codzień,
On Ci pomoże w każdej przeszkodzie
Niech się spełni każde Twoje marzenie,
Przyjaźń pomoże Ci Twoich życzeń spełnienie
Dziś baw się do rana wspaniale,
Osiemnastkę wspominaj doskonale!


Taki kochany wiersz dostałam od Mamy!

35 komentarzy:

  1. Stooo lat <3 :)
    Śliczne masz oczy :)

    ZAPRASZAM! www.laura-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. słodki wiersz :) tez Ci zycze (spoznione) sto lat! :) i zapraszam do siebie C:


    http://czesc-jestem-daria.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego najlepszego kochana!

    ______________
    a u mnie?
    piękna, nietypowa bluzka w stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję pełnoletności! Spóżnione stooo lat ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkiego najlepszego :D czas po 18-stce leci jak szalony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego i spełnienia wszystkich marzeń ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszytkiego najlepszego

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam w kręgu osiemnastek! :)
    Wszystkiego Najlepszego, dużo zdrowia, samych dobrych ludzi na swej drodze!

    OdpowiedzUsuń
  9. też swoją osiemnastkę obchodziłam w gronie rodzinnym i też wspominam ją bardzo miło. :)
    wszystkiego najlepszego, teraz dopiero wszystko się zaczyna. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego! (tak wiem trochę spóźnione, haha)
    Świetny ten wierszyk :)

    Zapraszam do mnie :)
    sylwietta-ta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno był on lepszym prezentem niż np.: kasa, będziesz mogła zapamiętać go na zawsze i za każdym razem wspominać mamę :)

    Pozdrawiam, Liryczny Zakątek

    OdpowiedzUsuń
  12. Już wiem po kim masz talent do pisania, zawsze się tak łatwo czyta Twoje posty - po mamie! Spóźnione sto lat i wszystkiego co najlepsze :*

    http://charlotteea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny wierszyk. Wzruszający i prawdziwy. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. spóźnione wszystkiego najlepszego! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najwspanialszego! No i jaki śliczny wierszyk od mamy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny wiersz! Takie drobiazgi zawsze cieszą najbardziej :) Spełnienia marzeń! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku, ten wierszyk! Genialny :) Sto lat Ci życzę i czekam być może na kolejne wiersze lub wpisy.

    Jeśli chcesz masz tu link do mnie, dopiero zaczynam :) -----> http://teardrop.blogujaca.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Spóźnione, ale szczere i gorące życzenia z okazji pełnoletności. Wierszyk świetny, w mojej szalonej rodzinie też czasem się takie wierszyki, książeczki pojawiają. Super pomysł.

    http://milionioliwka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne życzenia od mamy. Coś wzruszającego! ;)
    Ode mnie trochę spóźnione, ale szczerze życzenia! Zdrowia, uśmiechu na twarzy, wspaniałych przyjaciół, na których zawsze będziesz mogła polegać, dalszego prowadzenia bloga z takimi sukcesami i obyś nadal pisała o wierze w taki sam sposób jak piszesz obecnie. Spełnienia marzeń! ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. wierszyk mistrzowski :) spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego :) u mnie niestety były już urodziny z oczkiem :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki świetny wiersz od mamy <3 gratuluję pełnoletności ;)
    Zapraszam :) agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeju, jaki świetny wierszyk wymyśliła twoja mama. Taki z serca, szczery. Spóźnione, ale szczere wszystkiego najlepszego! :*
    http://awesome-triangle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny post! ♥
    zapraszam do wzięcia udziału w giveaway na moim blogu organizowanym z firmą Sheinside! do wygrania 30$ :)
    więcej informacji tutaj

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale kochany i uroczy wiersz :) musisz mieć wspaniałą, kochającą mamę :) Osiemnastka to wyjątkowy czas :) Mimo, że spóźnione, ale wszystkiego najlepszego!
    Pozdrawiam!

    http://just-be-yourself-coca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Spóźnione Wszystkiego Najlepszego! ♥ Pięknie wyglądasz : )

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. wszystkiego najlepszego ! dodaje do obserwowanych !

    OdpowiedzUsuń
  28. jaki wiersz kochany od mamy! :o
    masz przepiękne oczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny post:)
    blog też ładnie prowadzisz :)
    dużo sukcesów życzę :)
    zapraszam do mnie :)
    może zaobserwujesz?
    bedzie mi bardzo ale to bardzo miło :* pozdrawiam :*
    http://meeaningoflife.blogspot.com +piekne masz włosy

    OdpowiedzUsuń