piątek, 16 stycznia 2015

blog roku? może za rok :)


Hej :) ostatnio przez to co się dzieje dochodzę do wniosku, że powinnam się nazywać człowiek pech. Wracam tu z wielkim zapałem żeby pisać a tu nagle laptop mnie opuścił.. I z tego co ostatnie wyświetlił na ekranie wnioskuję, że to już na zawsze i nie pozostaje mi już nic innego jak "zamienić go na lepszy model" tak więc piszę teraz do Was z telefonu i jest to bardzo duże wyzwanie! Chyba z pół godziny dodawałam zdjęcia żeby to w miarę dobrze wyglądalo. 
Już ruszyła 10 edycja na Blog Roku 2014! Zaraz będzie o tym głośno! Co roku obserwuje cały przebieg tego wydarzenia! Zawsze jestem ciekawa kto będzie w jury! A potem wytrwale wspieram moich faworytów wysyłając na nich SMS! Nigdy nawet nie pomyślałam o tym, że i ja mogłabym zgłosić swojego bloga. W tym roku kiedy konkurs ruszył zaczęłam się zastanawiać czy by tego nie zrobić, ale jednak doszłam do wniosku, że mimo iż prowadzę bloga 3 lata to byłby za duży krok. Do wszystkiego co robię, do czego dążę staram się dochodzić małymi kroczkami, żeby gdzieś potem po drodze się nie rozlecieć. Zgłaszanie bloga w moim przypadku było by przesada, ale zgłosiłam się do kategorii "tekst roku" pomyślałam dlaczego nie? Zawsze mozna spróbować. Jeżeli się uda super! Jeżeli nie.. Droga się nie kończy, będę dalej robić małe kroczki i wystartuje za rok! Jeżeli chcecie zobaczyć jaki wpis zgłosiłam możecie kliknąć w banerek po prawej stronie. Wybrałam ten post, bo jest on najczęściej czytany z największą ilością wyświetleń :)







A Ty startujesz w tym roku w konkursie!?


43 komentarze:

  1. Ten konkurs obecnie jest bardzo popularny, czemu w ogóle się nie dziwię, patrząc na liczbę blogów, jaka jest. Ja sama nie startuję, ale również z ciekawością śledzę jego bieg :)
    Życzę Ci powodzenia! Tekst jest naprawdę dobry! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto ... to nic nie kosztuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia ;)
    ja nie startuje w tym konkursie :p

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz piękne włosy :) zyczę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia! PS. Masz cudowny kolor włosów! :)

    Mój blog ->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz naprawdę wspaniałego bloga. Jestem tu pierwszy raz, ale piszesz ciekawie i z sensem więc postanowiłam przeczytać parę notek wstecz. Oby tak dalej!
    Zapraszam też do siebie : maymiodek.blogspot.com
    Może znajdziesz coś dla siebie, co mogłoby Cię zainteresować! :)
    Oczywiście - dodaję do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie startuję ;) w sumie nie angażuje się w to zbytnio.

    doska-style.blogspot.com <- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe masz te włosy, noo! Mam nadzieję, że problemy z laptopem znikną jak najszybciej. Cieszę się, że do konkursu zgłosiłaś właśnie ten post, ponieważ ja także go uwielbiam i chętnie czytam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet nie wiedziałam, że można zgłosić tekst :) Powodzenia i dziękuję za miły komentarz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze warto próbować udziału, przecież nic się nie traci - można jedynie zyskać. Trzymam kciuki :) polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia! Ja chciałam startować ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. zawsze watro brać udział i przynajmniej spróbować swoich sił :) powodzenia

    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia, ::) Może się uda..!
    Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w bannery romwe, sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją( jak mi się spodoba twój blog! .
    napisz jak kliknęłaś w banner sheinside w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne masz włosy *-*
    zapraszam do mnie http://nadziejanazycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow ale masz cudowne włosy, zakochałam się! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana, już myślałam, że to koniec, że znów zrezygnowałaś z blogowania i prawie się załamałam :( :D
    Domyślam się, że bez laptopa będzie Ci bardzo trudno, ale nie przestawaj pisać, bo jesteś świetna w tym co robisz, naprawdę!
    Co do konkursu - super, że zgłosiłaś ten tekst, bo jest naprawdę wspaniały. Nawet nie wiesz ile razy do niego powracam! Ogólnie uwielbiam to, jak piszesz o Bogu i o wierze i chcę więcej!
    Miłego weekendu,
    Buuziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co się załamywać bo mimo że są przerwy to nigdy nie zrezygnuje z blogowania :)! Bardzo Ci dziękuję za te słowa! Bardzo mi milo, że ktoś to docenia :*

      Usuń
  17. Jaki piękny kolor włosów! *.*
    Życzę powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie świetne włosy *,* ja za rok zgłoszę mój blog :D powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój laptop również mnie ostatnio zawodzi i muszę go wymienić niestety.
    Ale masz śliczne włosy i jaki fantastyczny odcień.

    Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://kasiakoniakowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia i jakie piękne włosy :o ! <3
    Dzięki za komentarz :)

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Może w przyszłym roku się zdecydujesz, przecież może się jeszcze tyle stać, możesz nabrać jeszcze więcej doświadczenia i pewnie staniesz w konkursie na bloga roku w 2016 :)
    Ja nie biorę udziału, jeszcze się nie nadaję, choć bloguję 2 lata. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O, ciekawa jestem tego tekstu roku, zaraz zabieram się za czytanie.
    Powodzenia w konkursie. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja nie biorę udziału w tym konkursie, nie z takim początkującym blogiem (choć mój staż to 3 lata :D), może kiedyś :p

    OdpowiedzUsuń
  24. Powodzenia! ;)
    Twoje włosy są przecudowne! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. w tym roku startuję, marzę o odwiedzeniu Warszawy, w ktorej nigdy w zyciu nie bylam - to jest glowny cel, wiec nie potrzebuje go wygrac chcialabym sie jedynie na gale dostac i spelnic to najwieksze marzenie <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Nic nie szkodzi się zgłosić, a może akurat Ci się uda! Trzymam kciuki;)

    OdpowiedzUsuń
  27. jest spora konkurencja, ale powodzenia! ja tylko obserwuję, nie biorę udziału :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja niby wystartowałam, ale nawet nie robię sobie nadziei na wygraną :)

    SOME TULIPS

    OdpowiedzUsuń
  29. ja dopiero co wrocilam do blogowania, takze moze w przyszlym roku sie zglosze :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja ostatnio wróciłam na bloga.. więc to bezsensu.
    Masz śliczne włosy!
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję za przemiłe komentarze ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Ehh a może to tylko matryca i da się to jakoś naprawić? Masz piękne włosy <3
    Ja zgłosiłam swojego bloga do konkursu, bo co mi tam szkodzi :-P
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam w wolnej chwili do mnie :-)
    http://esteraowczarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Za krótko tu jestem, żeby się juz zgłaszać :p
    Masz przepiękne włosy!!! <3

    OdpowiedzUsuń