niedziela, 4 stycznia 2015

Happy new year!


Wchodzisz jak zwykle na bloga, przeglądasz ostatnio dodane posty osób które obserwujesz a tu nagle ja! jaaaa! JAAA! alllko.blogspot KTO TO? Tak więc powiem tylko bez dłuższych tłumaczeń, że wracam. Bez tłumaczeń, bo nawet nie wiedziałabym co powiedzieć, dlaczego mnie tu nie było tyle czasu. Tak wyszło po prostu. Jak zawsze po takiej przerwie mam problem z wróceniem do pisania i nawet najprostsze zdanie przychodzi mi z wielkim trudem, ale wierzę, że niebawem się to zmieni :) Już czwarty dzień nowego roku! Byłam bardzo pozytywnie nastawiona aby go rozpocząć, jednak dobrze w ten nowy rok nie weszłam, ale nie wierzę w to, że jak się zacznie nowy rok tak potem będzie cały czas. W tamtym roku nie robiłam sobie żadnej listy postanowień, więc nie wiem czy udało mi się cokolwiek zrealizować, ale teraz chciałabym w pełni wykorzystywać czas który mam, niczego nie marnować, nigdy się nie poddawać, zawsze wstawać i dawać samej sobie kolejne szanse. A co najważniejsze nie zamartwiać się tak wszystkim. Tego też życzę Wam wszystkim! Wytrwałości we wszystkim co będziecie robić, siły, spokoju i spełnienia wszystkich marzeń do których dążycie!

A teraz najwyższy czas nadrobić zaległości i poczytać co działo się u Was :)











33 komentarze:

  1. Ja wierzyłam, że rok 2015 będzie dobry, ale już 1 stycznia zaczęły się schody... :)
    Pewnie, lepiej się nie zamartwiać się, tylko wykrzesać z siebie trochę optymizmu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, że wracasz!
    a ja założyłam nowego bloga z przyjaciółkami, może wpadniesz? link w profilu jakby co :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że zmieniłaś kolor włosków (?) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie nadal jest czerwony jak dawniej ;)

      Usuń
  4. Uwielbiam Cię, jesteś taka pozytywna! Życzę ci żeby ten rok był dla Ciebie jak najlepszy :)
    +śliczna choinka :D ♥

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa dziękuję! Tobie też życzę szczęśliwego nowego, lepszego roku :)

      Usuń
  5. Bardzo fajnie, ze wrocilas :)
    Swietne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaaaaaa! JAAAA! Dokładnie taka była moja reakcja jak zobaczyłam Twój dzisiejszy wpis! Nawet nie wiesz jak się cieszę! Ja też postanowiłam wrócić, a co z tego będzie? Zobaczymy! :D
    Buziaki i wytrwałości w blogowaniu :* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku jakie to miłe! Dziękuję <3 Tobie również życzę tego samego ;)

      Usuń
  7. Zakochałam się w twoich włosach,są cudowne i ten kolor ach!
    Życzę Ci Szczęśliwego Nowego Roku :*
    Magda Pe-Blog pisany z pasją-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też sobie zrobiłam przerwę od bloga :)
    majtynak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. aaa się zdziwiłam! Dobrze, ze w koncu cos dodalam bo brakowalo mi tego, coraz wiecej osob mniej pisze :c

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Twoje włosy, kolor pasuje Ci jak nikomu innemu. :) I nawet nie wiesz, jak Ci zazdroszczę, że już zaczynasz kurs na prawko! Ja dopiero pod koniec sierpnia :(
    Całusy! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne włosy^^
    Z pewnością będę regularnie odwiedzać Twojego bloga, dodałam do obserwowanych :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy post. Super się Ciebie czyta ;)) Śliczna bluzka. Jejku twoje włosy to moje marzenie ♥

    http://nusia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczniutkie włosy!

    Pozdrawiam, Gabi z: gabriela-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. masz prześliczne włosy!! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie , ze wracasz :)
    Zapraszam do mnie
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna jesteś i pięknie piszesz <3 Bardzo podoba mi się klimat który jest obecny na tym blogu :) !
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. W takim razie witamy ponownie :D
    P.S. Masz PRZECUDNE włosy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, że wróciłaś. Stęskniłam sie ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz świetny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny kolorek włosów! No i przede wszystkim - wspaniale, że wróciłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piekne włosy :o
    niedawno założyłam bloga i już jutro ruszam z pierwszym postem. będzie mi miło jeśli mnie zaobserwujesz - to dla mnie ogromna motywacja :) ja już obserwuję
    onlywearblack.blogspot.com

    buziaki x

    OdpowiedzUsuń
  22. ślicznie Ci jest w tych włosach ♥


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. A żebyś wiedziała, że to dość duże zaskoczenie widzieć nowy post u Ciebie! :) Ale najważniejsze, że wróciłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ślicznie wyglądasz :) piękne zdjęcia :) dobrego roku! ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. cieszę się, że wróciłaś ;) masz cudowny kolor włosów ♥
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Też miałam małą przerwę i ciężko mi teraz cokolwiek napisać :)
    Fajnie, że wróciłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/01/omg-is-january.html
    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/01/come-with-me-for-walk.htmlzapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne .

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobrze, że wróciłaś. Fajny kolor włosów, tak w ogóle ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. pieknie wygladasz:)
    xoxo
    Patinka
    www.patinkasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń