wtorek, 3 lutego 2015

Czas start! głosowanie :)


Hej! A więc wkoncu!! Nadszedł ten dzień 3 luty godzina 15! Zaczynamy głosowanie na bloga roku 2014! Ja tak jak już pisałam zgłosiłam swój tekst na tekst roku 2014! I choć moja przygoda tutaj z Wami trwa od kilku lat dopiero teraz zdecydowałam się na taki większy krok! Jest to dla mnie coś nowego, nowe wyzwanie a przede wszystkim nowe niesamowite doświadczenie! Z całego serca zachęcam was do głosowania! Jest tyle niesamowitych blogów które za ciężką pracę zasługują na nagrodę! Zachęcam was do przejrzenia zgłoszonych tekstów i oddania głosu! Będzie mi bardzo miło! Z wieloma z Was mam kontakt, pisze z Wami mówicie mi ze moje świadectwo jest dla Was inspiracją, rozmawiamy o wierze.. Tyle ciepłych słów od was otrzymałam odnośnie tego co pisze, dzieląc się z Wami moim własnym doświadczeniem! Dlatego zgłaszając się taki był mój cel - dotrzeć do większego grona osób. 





Jeżeli podoba Ci się to co pisze, zagłosuj na mnie na numer 7122 wpisując w treść SMS T11189 koszt 1,23 zł. 

Każdemu kto oddał na mnie głos z całego serca dziękuję! Możesz napisać w komentarzu, postaram się z każdym skontaktować i się odwdzięczyć w jakimikolwiek sposób będziecie chcieli - pomogę!

*środki pozyskane z głosowania SMS zostaną przeznaczone na rzecz fundacji dzieci niczyje.

39 komentarzy:

  1. trzymam kciuki:)

    też biorę udział :)

    ________________________
    classic&minimal styling
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. zagłosowałam na twojego bloga bo to, co piszesz powinno dotrzeć do jeszcze większej liczby ludzi :)
    ja również biorę udział

    OdpowiedzUsuń
  3. ale świetnie, że startujesz, powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia! :)

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz mega łóżko! Powodzenia w konkursie :) x

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki i życzę powodzenia! Piękne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oo powodzenia! i ja również proszę o głosy: http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/2015/02/tekst-roku-2014.html :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już oddaje na Ciebie głos! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę trzymać kciuki. Zagłosuję pewnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam abonament i niestety nie moge zaglosowac, sama zreszta nie iwem czemu....rano spytam chłopaka i mamę, jak juz mialabym na kogos oddac glos to wlasnie dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To łóżko - moje marzenie :) Powodzenia w konkursie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia, powodzenia !! ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia! :)
    Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. życzę powodzenia w głosowaniu ;) dobrze zw odważyłas sie na wzięcie udziału w głosowaniu ;)) śliczne zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę Ci powodzenia :*:*
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytałam ten post i z wielką chęcią zagłosuje :D
    Też startuje ale w innej kategorii - lifestyle
    http://lifemizip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia są meeeega!
    Zapraszam również do mnie: http://flashnix-xzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana, już napisałam, że niestety nie mam jak oddać głosu, ale nie zmienia to faktu, że trzymam za Ciebie kciuki <3

    OdpowiedzUsuń
  19. mega zdjęcie, powodzenia w konkursie :)
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Mam jeszcze małą prośbę, moglabyś poklikać w linki pod zdjęciami w tym poście? http://wintractably.blogspot.com/2015/02/wiosna-z-choies.html#comment-form Bardzo zależy mi na tej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale masz przytulny kącik w pokoju! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. z całego serducha życzę powodzenia! :) piękne łóżko :D

    zapraszam do obserwacji: fedricci17.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna jesteś :* a łóżko masz przepiękne. Obserwujemy?
    Zapraszam http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia. Powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Muito bom o seu blog, estive a percorre-lo li alguma coisa, porque espero voltar mais algumas vezes,
    deu para perceber a sua dedicação em partilhar o seu saber.
    Se me der a honra de visitar e ler algumas coisas no Peregrino e servo ficarei radiante.
    E se gostar e desejar comente.
    Que Deus vos abençõe e guarde.
    António.
    http://peregrinoeservoantoniobatalha.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń