poniedziałek, 23 lutego 2015

mountains - perfect weekend !


Hej! Na szczęście nie muszę już męczyć się pisząc na ekranie telefonu, bo mój laptop ocalał i śmiga już bardzo dobrze! To chyba największy plus, bo będę mogła powoli wracać do systematycznego pisania. Nie ukrywam, że teraz będzie mi się zupełnie inaczej pisać, bo dzięki konkursowi na blog roku dowiedziało się o nim sporo osób z mojego otoczenia. Przez te 3 lata starałam się go ukrywać, to było tylko moje miejsce, moje o którym nie wiedział praktycznie nikt, bałam się pokazać go osobą, których codziennie mijam na ulicy, spotykam się, spędzam czas... Co pomyślą, co powiedzą? No i kiedy konkurs ruszył pełną parą doszłam do wniosku, że jeśli cokolwiek chcę osiągnąć muszę zrobić kolejny krok. Poszło. Teraz żałuję, że wcześniej tego nie zrobiłam, bo to co się stało przerosło moje oczekiwania. Nie spodziewałam się, że niektóre osoby go już czytają od dłuższego czasu. Dziękuję też za miłe wiadomości, maile! Kurcze no! Super jest przeczytać od kogoś, że podoba mu się to co piszę! To bardzo motywuje. A co do samego konkursu to chciałabym podziękować wszystkim którzy oddali na mnie głos! wszystkim którzy pomogli mi rozesłać bloga! W kategorii na tekst roku zgłosiło się około 500 blogów jak dobrze pamiętam, byłam około miejsca 60, do pierwszej 30 trochę zabrakło, ale dla samej siebie już wygrałam! A teraz co.. trzymam kciuki za tych, którzy przeszli dalej i spełniają swoje marzenia! :)


Ale.... wracając do tytułu postu! Zdjęcia, które możecie zobaczyć niżej przedstawiają mój cudownie spędzony weekend z moim chłopakiem. Związku z tym, że mamy ferie... Znaczy się ja mam! A wy? Jak tam w szkole? nie, nie spoko nie dołujcie się.. to o której jutro wstajesz? haha :p No więc wybraliśmy się na kilka dni do Wisły! Pogoda dopisywała. Słońce już przebija się ze wszystkich sił i powoli, powoli idzie wiosna! Byliśmy na skoczni Adama Małysza Wisła-Malinka i zaliczyliśmy szczyt Czantoria w Ustroniu! Własnymi siłami wdrapaliśmy się na schody i potem wyciągiem w górę! Zdecydowanie najlepszy weekend w moim życiu :)


 

Dobrze jest Cię mieć :)






I tak MOCnym akcentem żegnam się z Wami i dziękuję za poświęcony czas.
 Za niedługo odezwę się z czymś czego tu już bardzo brakuje.. Miłego wieczoru :*


40 komentarzy:

  1. w takim razie gratuluję! :)
    świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swoje ferie miałam jako pierwsze województwo, więc skończyły się już dość dawno. Jednak teraz choruję, więc mogę wstawać o której chcę :)
    Świetnie, że udał Ci się wyjazd i że wracasz do pisania :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszcze wyjazdu!
    Swietne zdjecia :)
    http://onlybethenight.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O moim blogu wie tylko najbliższe grono przyjaciół, jednak kiedyś z pewnością powiadomię większość moich znajomych o tym. :) Ja nie brałam udziału w konkursie, ale trzymam kciuki za parę blogów i mam nadzieję że osiągną sukces :) Ja też mam ferie, ale odpoczywam w domu i z chłopakiem robimy sobie seanse filmowe :D Zazdroszczę wyjazdu :) Masz cudowny kolor włosów! Też miałam kiedyś taki, ale tylko przez dwa miesiace, później wróciłam do mojego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne widoki! widać, że fajna z was para!:D:D
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. O jeju, jakiego masz bica! :D Gratulacje!
    Zdjęcie piękne i cieszę się, że tak miło spędziliście czas. Życzę Wam dużo szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodko wyglądacie. Kocham góry ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój blog krąży w przestrzeni najbliższych przyjaciół, reszta o nim nie wie :)
    Jestem naiwna - na pierwszy rzut oka pomyślałam: "Kurcze, Ala ma kawał ręki" :D

    OdpowiedzUsuń
  9. To duże osiągnięcie :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem Ci, że ja prowadzę bloga ponad 1,5 roku a z moich znajomych z 3 osoby tylko wiedzą o jego istnieniu :P hehe gdy wszyscy dowiedzieli się o Twoim, nie znaleźli się przypadkiem od razu "wszechwiedzące anonimki"? Bo zazwyczaj właśnie oni, to osby znajome, które czegoś zazdroszczą :P
    Wyjazd widać, że udany, przepiękne widoki <3 chwile spędzone z ukochanym trzeba celebrować :)
    My też wróciliśmy kilka dni temu z krótkiego urlopu w górach :) kilka dni, ale zawsze baterie można naładować ;) hehe
    Ruda pozdrawia rudą :D hehe
    Co byś powiedziała na wspólną obs? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. prawie się nabrałam na tą rękę tylko ci paznokcie z drugiej strony wystają :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha, o rany, jak na początku zobaczyłam ostatnie zdjęcie to takie: ŁAŁ! Świetny efekt :)
    Zazdroszczę wyjazdu góry! O moim blogu na razie nikt nie wie i szczerze mówiąc, chciałabym, by tak już zostało. Wtedy czuję się bardzo swobodnie, pisząc go, nie uważam na każde słowo, jest dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się chyba nigdy nie odważę na to, by bloga upublicznić wśród znajomych, wiem, że zareagowali by na to różnie, więc niech zostanie tak ja jest.
    Ja przestałam rywalizować w konkursie bloga roku, bo to już nie te same konkursy co był kiedyś. Kupowanie głosów, jakaś zamiana...
    Zazdroszczę wyjazdu w góry :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dobrze, że zdecydowałaś się wreszcie pokazać swoim znajomym bloga! oni będą właśnie Twoimi najwierniejszymi czytelnikami, zobaczysz :)

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. @Logujesz się na swój instagram na swoim komputerze, najeżdżasz na górze na profil swój i tam masz "wizytówki". :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjecia! jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne zdjęcia jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mimo wszystko gratuluję! :) Na pierwszym zdjęciu wyszłaś tak uroczo, że nie mogę się napatrzeć ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapraszam Ciebie do mojego blogowego sklepiku ;) Może Ci się coś podoba. Codziennie nowości !

    OdpowiedzUsuń
  20. Halo, halo kochana, czekamy na nowości :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny blog! :) Na pewno nie raz go odwiedzę! :) Buziaki.
    Pozdrawiam serdecznie, Sandra :)

    http://samcix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham góry (bo z nich pochodzę)! A ostatnie zdjęcie jest mega! ;')

    zapraszam do mnie
    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne zdjęcia i widoki ♥ Ślicznie wyszłaś, a bica to masz niezłego ! haha :DPozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ :*
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne widoki :) Nigdy tam nie byłam :D więc widzę, że warto!
    Pozdrawiam! smakujzyciee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia, ja też uwielbiam góry, na szczęście z Krakowa jest blisko, więc staram się bywać kilka razy w roku :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak ja dawno nie byłam w górach, zazdroszczę! Od jakiegoś czasu planuje się wybrać po maturach w góry, trochę zwiedzić, powspinać się, a w szczególności odpocząć od rzeczywistości oraz nabrać dystansu do pewnych spraw..
    Co do z trudnością w powiedzeniu otoczeniu o prowadzeniu bloga mam tak samo. Nie jest to mój pierwszy blog, a za każdym razem wiedział o nim tylko przyjaciółki, może w najbliższym czasie odważę się o nim powiedzieć wszystkim, kto wie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne zdjęcie a widoki jeszcze bardziej ! :)
    zapraszam do mnie --> http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Kiedy nastepny wpis? :) czekamy z niecierpliwoscia! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Ostatnie zdjęcie najlepsze, hahaha :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej! Wpadłam tu dosłownie na momencik, aby poinformować Cię, że organizuje konkurs/promowanie u mnie na blogu. Jeśli masz ochotę wziąć w nim udział, to zapraszam:
    dariaa-blog.blogspot.com/2015/03/hey-there.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Uuu... Na tym ostatnim zdjęciu prawdziwa "niedźwiedzia łapka", he, he. Musisz się dobrze odżywiać :D.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale ślicznie razem wyglądacie!!! :))
    Zaobserwowałam i zapraszam Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne zdjęcia, bardzo ładne, piękne widoczki :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń