wtorek, 4 sierpnia 2015

based on true events...

 Jaki jest Twój ulubiony gatunek filmów? Horrory? żeby poczuć trochę strachu.. Komedie! najlepiej pełne humoru i żartu, albo nie! Najlepsze są fantastyczne, dzięki którym możesz uruchomić trochę swoją wyobraźnię! Ja osobiście z największą przyjemnością oglądam filmy, które Nas czegoś uczą, pokazują świat, życie z trochę innej perspektywy czy może zmuszają do jakieś głębszej refleksji, pokazują jakiś problem z którym zmaga się każdy z Nas, wywołują emocje.. Wiele już takich filmów oglądałam, do niektórych wracam oglądam ponownie, czasem dopiero za którymś razem w pełni zrozumiemy jego przekaz. Jednym z takich filmów do którego wróciłam jest The perfect wave (idealna fala). Dlaczego? O czym on jest?
 
 
Film opowiada o młodym chłopaku, który dorasta, poznaje świat.. Jest surferem. Udaje się w podróż aby znaleźć idealną falę, nie wiedział jednak że podróż ta skończy się walką o życie. Szedł z zamkniętymi oczami na wszystko i miał tylko jeden cel - znaleźć idealną falę. Dopiero kiedy walczył o życie powoli otwierały mu się oczy. Lekarzom nie udało się go uratować i kiedy przeszedł śmierć kliniczną wtedy całkowicie je otworzył na świat, na ważne wartości którymi powinien się kierować, na ludzi, na Boga. Ewidentnie widać jego przemianę i odbudowaną przyjaźń z Bogiem, którą kiedyś jeszcze jako mały chłopiec zerwał.
Niby prosty film, znajdzie się na pewno też ktoś kto powie, że jest beznadziejny, ale kiedy uświadamiamy sobie, że jest to historia oparta na prawdziwych wydarzeniach, którą jakiś człowiek przeszedł, doświadczył tego to już inaczej o tym myślimy. Film pokazuje nam i niejednokrotnie powtarza się to, że nie ważne jak daleko odejdzie się od Boga to droga powrotu do niego nie musi być tak samo długa. Każdy ma jakąś swoją idealną falę. Swój cel do którego gdzieś sobie małymi kroczkami dąży. Czasem może się okazać, że nie osiągniemy jej samymi chęciami i tylko o własnych siłach. Czasami "JA" nie wystarczę. Może warto odbudować Tą przyjaźń jak nasz bohater? 
 



 
Jest już przed 1 a ja powinnam spać, bo o 4 muszę wstać, zapiąć
walizkę i w drogę do Bułgarii! Życzę Wam udanego drugiego miesiąca
wakacji!


18 komentarzy:

  1. Na pewno obejrzę! Uwielbiam tego typu filmy. ;)
    Życzę udanego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę pomyśleć nad obejrzeniem tego filmu, bo lubię taki gatunek i zaciekawił mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne włosy ! :*
    A film muszę koniecznie obejrzeć

    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne wlosy <3
    http://ka3iafashion.blogspot.com/ zapraszam do obserwacji a się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie obejrzę jakiś film, więc może skuszę się na ten o którym napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To ciekawy film, z pewnością zmusza do refleksji. Ja rzadko oglądam filmy, ale jakoś lubię takie wojenne, nie wiem dlaczego.
    Miłego wypoczynku w Bułgarii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz pięknie,pasuje Ci taki kolorek włosów. :)
    Zapraszam do mnie,będzie mi bardzo miło jeśli poklikasz w linki w postach. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/08/pudrowy-roz.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie oglądałam tego filmu, jednak jestem zwolenniczką filmów, które niosą ze sobą większe przesłanie. Nie są tylko zapychaczem czasu, lecz skłaniają do przemyśleń, tak jak ten film skłonił do tego ciebie :) Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam horrory ;D ładne masz włoski.

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia! Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie ci pasuje ta krata :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobają mi się koszule w kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. swietna stylizacja, bardzo dobrze i mądrze dobrane słowa! :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dbasz o włosy, są cudowne ♥
    Zabieram się za oglądanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz świetnie w czerwonej koszuli w kratę. Bardzo ci pasuję. Mam w planach właśnie sobie taką kupić. :**
    Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało. Boskie zdjęcia. Kiedy masz w planach kolejny post. ?
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń