poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Bułgaria / Golden Sands 2015 / 2

 
24 sierpnia.. 24 sierpnia.. do początku nowego miesiąca, do pierwszego września pozostało siedem dni.. siedem dni? ale jak to? Pewnie nie będę pierwszą osobą, która napisze, że ten miesiąc zleciał mi wyjątkowo szybko? no i pewnie nic nowego nie napisze sądząc też, że nie wierzę w to jak ten czas przelał mi się przez palce? Na pewno nie. Jeszcze pamiętam jak czwartego sierpnia pakowałam się na wyjazd z myślą: "o jak fajnie, jeszcze połowa wakacji" wracam a tu niebawem będę się znów pakować, tyle że do szkoły. Dla kogo jak dla kogo, ale dla mnie ten rok szkolny będzie wyjątkowy. Wyjątkowo ciężki. Nie no, nie mogę się aż tak sama straszyć.. Przecież przede mną do zdania tylko druga kwalifikacja egzaminu zawodowego, matura. Co tam... Co ma być, to będzie. Czeka mnie też coś miłego. Studniówka! Już się nie mogę doczekać! W ciągu tych kilku miesięcy będzie się dużo działo, boję się, że aż za dużo. A Wy? Jak tam wasze nastawienie na nadchodzący rok? :-)
iii na koniec, zapraszam Was do obejrzenia zdjęć z Bułgarii. Jeżeli chcesz poczytać jak było zapraszam post wcześniej. O tutaj.



 
Aquapolis :-)
 



 
Rumunia!
 
 
 
Pool party! Zdecydowanie najlepsza impreza na jakiej byliśmy! Kto był?
 



I my! dziesiątka wspaniałych "Zbyszków"! Podsumowując..
Po prostu najlepsze wakacje ze wspaniałymi ludźmi :)
 



13 komentarzy:

  1. tylko pozazdrościć:P

    __________________
    fashion, makeup i nie tylko
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie takze dużo czeka....też matura, prawo jazdy, też się boje ze troche tego za duzo. Ale 8 miesiecy i wolność, mam nadzieje haha :D
    bardzo fajne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko tydzień został :c
    Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. W klasie maturalnej jest dużo zawirowań, trochę stresu, ale wszystko jest do przeżycia :)
    Po zdjęciach widać świetną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, zazdroszczę okropnie! :)
    Naprawdę śliczne zdjęcia, klimatyczne.
    Dziękuję za milutki komentarz u mnie!
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, biją z nich wspomnienia i optymizm! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, aż zatęskniłam za moimi wakacjami :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne zdjęcia :) Zaczynam bloga o fotografii, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. jeju strasznie szybko zleciało... mnie też czeka druga kwalifikacja zawodowa i matura....
    a studniówka może być przyjemna jak się ma na nią z kim iść...

    OdpowiedzUsuń
  10. widać, że miałaś bardzo udany wyjazd! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. super fotorelacja ;)


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Na prawdę świetne zdjęcia, takie szczere uśmiechy, super :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń