piątek, 28 sierpnia 2015

Fanpage on Facebook?!

 Hej! Kiedyś kiedy funkcjonowała jeszcze taka strona gdzie można było podać swojego bloga i inni mogli go ocenić, wypisując plusy i minusy... Pamiętam, że kilka razy napisały mi osoby, że minusem u mnie jest brak fanpage na facebook'u. Zastanawiałam się dlaczego? Po co mi to? Zastanawiałam się po co to inni zakładają. Przecież blog wystarczy. Czy nie? Teraz zmieniam zdanie! Jednak się myliłam. Zresztą jak to mówią: "jeżeli nie ma Cię na facebook'u to nie istniejesz" haha. Już od jakiegoś dłuższego czasu zastanawiałam się nad założeniem takiej właśnie strony. No i jest! Funkcjonuje już od kilku dni! Jeżeli jesteś moim czytelnikiem, albo po prostu lubisz tu wejść od czasu do czasu to zapraszam Cię do polubienia O TUTAJ będzie mi bardzo miło! W komentarzach podajcie swoje, chętnie wejdę i polubię! A teraz na koniec mam kilka zdjęć z ostatniego weekendu, kiedy razem z Piotrkiem pojechaliśmy do Krakowa :)









16 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia! Kraków <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia! Jak dla mnie fanpage dla bloga to dość dziwna impreza, no ale to już zależy od każdego indywidualnie - czy chce pójść w tę stronę, czy nie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia ♥
    Fanpage to dobry krok :D

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia !


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Polubione ślicznotko :) Kraków jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry post i super blog!
    co powiesz na wzajemną obserwację?
    zapraszam do siebie --> LoViseta.blogspot.com
    like on facebook

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia, zaraz polubię fanpage :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie każdy ma konto google, może inaczej, nie każdy się na tym zna a jeśli chodzi o fanpage to jeśli chce śledzić Twoje posty jeśli tylko coś dodasz to zostawia like.

    Jc. obserwuję i liczę na rew.
    zapraszam do siebie --> LoViseta.blogspot.com
    like on facebook

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaraz polubię twoją stronę ;) Życzę Ci wytrwałości w dalszym prowadzeniu bloga ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/08/pastel-blue.html zapraszam na mojego bloga ;) Każdy komentarz i obserwacje są odwzajemniane !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również mam fanpage na facebooku jednak jeśli chodzi o to stwierdzenie że jak ktoś nie ma fb to nie żyję... cóż, za jakiś czas z biegiem mody zmieni się ten portal społecznościowy na coś zupełnie innego.
    buziak

    OdpowiedzUsuń