sobota, 1 sierpnia 2015

month of work


Hej! Jak ktoś jest ze mną od dawna wie jak rok temu  przed wakacjami i w trakcie szukałam pracy.. Jednak wakacje się skończyły a ja dalej nic nie znalazłam. W tym roku ponowiłam poszukiwania, moim celem było oczywiście żeby zarobić pieniążki na wymarzony wyjazd! Wiele ofert przeszło mi przez ręce i nic. Aż w końcu Dominika znalazła sobie pracę i powiedziała, że potrzebują jeszcze jednej osoby, więc bez zastanowienia od razu się zgodziłam! Już pierwszego lipca zaczęłam pracę w sklepie Eleganza w miejscowości "obok" mojej. Stałam na dziale z butami, torebkami.. później też na dziale z odzieżą damską. Skończył się miesiąc lipiec a wraz z tym ja skończyłam tam pracować. I mimo, że czasami nogi bolały, czasami też było zbyt gorąco, ciężko się wstawało, długo czekałam na powrót do domu.. to jak na pierwszą moją pracę było na prawdę super! Na pewno miło będę wspominała ten czas i tych ludzi, których tam poznałam. A przede wszystkim dziękuję Dominice, za to że o mnie pomyślała! i Piotrusiowi, który na rowerku przyjeżdżał i przywoził mi jedzonko z Maka :-) 

 
 
Kiedy raz wracałam z pracy spotkała mnie miła niespodzianka! A raczej.. spotkała mnie Agnieszka, która poprosiła mnie czy może mi zrobić kilka zdjęć na stronę internetową poświęconą modzie. I mimo, że byłam po dziewięciogodzinnej pracy i moja twarz nie wyglądała już zbyt dobrze... zgodziłam się :) Zapraszam do oglądania zdjęć i do odwiedzenia fanpage Agnieszki na facebook'u. światłoczuła.pl

 
 
 


15 komentarzy:

  1. Super! Mnie przypadł do gustu zegarek !

    ____________________
    Fashionblogger
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudne zdjęcia, a wrażenia z pracy faktycznie nie takie złe. :) Ostatnie zdjęcie jest przecudne. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo jakie cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piękna sesja i to światło <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcia są genialne , zakochałam się w bluzie

    wana-wanaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna bluza *__*


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam motyw kwiatowy! :)
    colorful-tiger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz nawet po tych dziewięciu godzinach pracy :D Ostatnie zdjęcie najlepsze ;)
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia! :))

    Czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście? będę wdzięczna! :) ----->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. śledzę Twojego bloga od dłuższego czasu, jest świetny.
    nie mogę doczekać się już kolejnego wpisu :)
    oby tak dalej kochana :)
    w wolnej chwili zapraszam na mojego yt:
    https://www.youtube.com/watch?v=DG2fSsd_Vo0

    śledzę Twojego bloga od dłuższego czasu, jest świetny.
    nie mogę doczekać się już kolejnego wpisu :)
    oby tak dalej kochana :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja po raz kolejny jaram się Twoim kolorem włosów.

    Też chcę mieć taki :(

    OdpowiedzUsuń