czwartek, 1 października 2015

26 September / My birthday

25 wrzesień. Piątek. Już słyszę budzik i patrzę na godzinę. Jest dopiero 5:00! Nawet nie słyszałam kogutów i kaczek sąsiadów, które już dawno o tej porze powinny mnie budzić! Co jest z nimi?! haha. Ale dzisiaj i tak to nie ma znaczenia. Nie wstaję. Zostaję w domu. Sama sobie daję dziś wolne. Mogę. Czemu nie. Jeszcze kilka godzin snu i wstaję z uśmiechem na twarzy! i to nie dlatego, że po raz pierwszy mogłam wyłączyć budzik, odwrócić się na drugi bok i kontynuować sen, ale dlatego, że piątkowy wieczór miałam spędzić z cudownymi ludźmi. Już od rana zajęłam pierwsze miejsce w kuchni i zaczęłam przygotowywać jedzenie. Kucharki ze mnie nie będzie, ale myślę, że mimo wszystko podołałam zadaniu! Moje małe dziewiętnaste urodziny zrobiłam w drewnianym domku "altance" za moim domem. Myślę, że było idealnym miejscem! Wiedziałam, że wieczór będzie udany, bo mając takich ludzi nie mogłoby być inaczej, ale mimo wszystko przerosło to moje oczekiwania! Dziękuję każdemu na życzenia, za obecność, za uśmiechy, za tańce, za świetną niezapomnianą zabawę, zabawę aż do godziny 9 rano następnego dnia! Kolejny dzień, dzień moich urodzin spędziłam w domu z moim chłopakiem. Trzeba było odpocząć trochę i zregenerować stracone siły wieczór wcześniej :) Mogłabym mieć takie urodziny codziennie! Lepszych nie mogłam sobie wymarzyć!
Poniżej kilka zdjęć, (KILKA aby nie "upokorzyć" przede wszystkim siebie haha) które mam dzięki Marcie, która jest niesamowitym fotografem i potrafi swoim sprzętem uchwycić każdą wyjątkową chwilę. Z całego serca dziękuję :-)




10 komentarzy:

  1. Super wyglądałaś.

    ____________________
    Ja w hair Trendy
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie jest tak móc wyłączyć budzik i iść dalej spać... jeju, jak sobie przypomnę, że w zimę dzwonił mi budzik o 4 rano i ile razy chciało mi się odwrócić na drugi bok i stwierdzić, żeby kierowniczka sama sobie zbierała te ciastka (pracuję/pracowałam przy produkcji ciastek). Wszystkiego najlepszego życzę! Na tych zdjęciach wyglądasz zupełnie inaczej niż na profilowym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. spóźnione najlepsze życzenia! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że spędziłaś swój dzień jak najlepiej mogłaś :D Grunt to udane towarzystwo :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne fotki , super wyglądasz :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że urodziny się udało. Spóźnione sto laat ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne miałaś urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super zdjęcia ;)

    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń