niedziela, 18 października 2015

prezent trafiony prosto w serce! ♥

 Kiedy dostajemy zaproszenie do kogoś na urodziny od razu zastanawiamy się nad prezentem, co moglibyśmy tej osobie kupić. Jeżeli nie znamy jej zbyt dobrze to mamy kłopot, a jeżeli jest to ktoś dobrze nam znany nie ma najmniejszego problemu z wyborem! Końcem września miałam urodziny i to co dostałam od dziewczyn i Arkadiusza zwaliło mnie z nóg! Pomysł bardzo mi się podoba, a wykonanie to już w ogóle! Dostałam pudełko a w nim słoiczek na marzenia. Oj trudno będzie mi go zapełnić, ale postaram się! W końcu jakaś motywacja, do zaoszczędzenia jakiegoś grosza! Piękny kubek z woreczkiem herbaty na jesienną chandrę. Każde poranki zaczynam z tym kubkiem pijąc z niego ciepłą herbatkę, przed wyjściem do szkoły! Kilka naszych wspólnych zdjęć na wspomnienia. Już trafiły do albumu! Kilka zdrapek na szczęście, to nic, że nie wygrane! Słodycze na osłodzenie dnia, które zostały zjedzone raz dwa! Buteleczkę na przyszłość, na bardzo daleką przyszłość, zapomniały dodać hehe :) Super ciepłe niebiesko-białe skarpetki na zimne wieczory, tak mięciutkie i śliskie, że aż zjechałam na nich po schodach! Kopiko, na rozbudzenie! No i w końcu dwa szklane słoiczki! Pierwszy z karteczkami, na którym znajdują się teksty motywacyjne, przeróżne cytaty! Każdego dnia wyciągam jedną karteczkę i czytam! A drugi słoiczek.. "uwielbiamy cię za.." jest najlepszy! Przeczytałam wszystkie na raz i nie ukrywam, że się wzruszyłam! No po prostu nie dało się nie. Jeżeli dostaniecie zaproszenie na urodziny do kogoś, bądź na jakąkolwiek inną okazję macie już pomysł na prezent! Gwarantuję, że się spodoba! :)










Dziękuję :)

27 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na prezent! Ja nigdy nie wiem co komu kupić...

    Poklikasz w linki?
    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejk, na pewno zrobię coś podobnego dla przyjaciółki :)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł. Na pewno wykorzystam. Pozytywny i przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę świetny pomysł na prezent! Może kiedys wykorzystam :D/K

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wygląd bloga ;* a Twoje posty potrafią wciągnąć :*
    Może wspólna obserwacja ? Daj znać u mnie justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. @Mam dwa fanpage. :)
    Ten co polubiłaś to o fotografii, krórą tworzę, a drugi to mam o Kierunkowy48 - https://www.facebook.com/Kierunkowy48-695931833840937/ :) Zapraszam rownież a niego i także Ciebie polubiłam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł! Dzięki temu mam inspirację na prezent urodzinowy dla mojej siostry ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny prezent, bardzo pomysłowy ;) sama też takie robię i lubię :D


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, świetne pomysły! Takie prezenty od serca i z pomysłem zawsze się sprawdzają, o wiele lepsze od tych kupionych;)

    Miłego dnia! ♡ ❥ www.chanelier.blogspot.com <-- KLIIIK!

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezenty diy to świetne rozwiązanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. It’s such a lovely and beautiful post! I’d like to say that I’ve been reading your blog for some time and I like your style of writing and the posts that you shares with us! Great job!

    Diana Cloudlet
    www.dianacloudlet.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, niesamowity pomysł!
    Taki niby prosty, ale to wykonanie.... wow! Jestem pod dużym wrażeniem. Pozwolisz, że coś w ten deseń sprawię mojemu narzeczonemu na urodziny, które ma już niedługo? :) Genialny pomysł! Aż Ci zazdroszczę tak kreatywnych przyjaciół :)

    Pozdrawiam
    http://www.itakowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo podobają mi się te propozycje, wykorzysta bez dwóch zdań ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. super! zrobiłam tak mamie na dzień matki <3
    xmaalw.blogspot.com - zapraszam do mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Uważam, że zdjęcia i te słoiczki są najlepsze ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł na prezent, kiedyś zrobiłam podobny i wtedy także znalazły się w nim różne rzeczy z właściwym dla nich przeznaczeniem i podpisane w podobny sposób :) Pozdrawiam, Its Dahlia

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurczę, na prawdę świetny pomysł! Gratuluję tak wspaniałych przyjaciół, istny skarb z nich :)

    http://zkubkiem-herbaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. aaa! uwielbiam takie rzeczy, mistrzostwo! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny wygląd bloga ;* A Twoimi postami potrafisz zainteresować czytelnika :*
    Może wspólna obserwacja ? Daj znać u mnie justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki świetny prezent :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialny pomysł, takie prezenty są najlepsze ;)
    frenzyblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne 😍
    Zapraszam do mnie :) wlasna-bajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale swietny pomysl na prezent dla kogos wyjatkowego!

    OdpowiedzUsuń
  24. super pomysł
    zapraszam do mnie http://zuzaneex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń