sobota, 24 października 2015

tylko wierzyć w swoje życie / La Famille Belier

Kiedy czujemy się dobrze w obecności drugiej osoby, dobrze się dogadujemy mówimy czasem, że rozumiemy się bez słów. A co jeśli faktycznie musielibyśmy się porozumieć bez słów? Obejrzałam ostatnio film La Famille Belier - rozumiemy się bez słów. Film jest o rodzinie. Matka, Ojciec i syn są głuchoniemi. Jedynym łącznikiem ze światem zewnętrznym jest ich córka Paula, która cały swój czas, wolną chwilkę poświęca obowiązkom domowym, pomaga rozkręcać firmę, którą prowadzą jej rodzice będąc ich tłumaczem. Cały ten spokój to spokojne rodzinne życie zmienia się, kiedy dziewczyna informuje rodziców, że chce śpiewać, wyjechać i z tym wiązać swoja przyszłość. Jak taką wiadomość przyjmują? Boją się czy ich córka sobie poradzi, czy może boją się, że bez niej nie poradzą sobie w komunikacji z innymi? Jak Paula ma przekonać ich do swojego talentu kiedy nie mogą usłyszeć jej głosu? Dziewczyna staje przed bardzo trudnym wyborem, czy iść w kierunku swoich marzeń, czy pozostać i nadal wspierać swoja niesłyszącą rodzinę. Film kończy się przesłuchaniem Pauli do prestiżowej szkoły wokalnej, gdzie jej rodzice mogli ją "usłyszeć", mogli usłyszeć o czym śpiewa. Jak to się stało? Przekonajcie się sami! Obejrzyjcie film! Jest to komedia no i nie ukrywam, że kilka scen na prawdę wywołały u mnie uśmiech, jednak z pewnością stwierdzam, że to poczucie humoru w filmie jest dość dziwne. Oglądając nie spodziewałam się, że ta historia wywoła u mnie takie wzruszenie! Od kilku dni po prostu jestem zakochana w tym filmie! Gra aktorska, muzyka, śpiew jest na bardzo wysokim poziomie, wszystko tworzy pozytywne, wzruszające emocje skłaniające do przemyśleń. Gorąco Wam go polecam!



Patrząc przez okno, ostatnio stwierdziłam, że mamy paskudna jesień! Zmieniłam zdanie, kiedy pojechałam pojeździć na rowerze! Ani wiatr, ani niska temperatura nie stanęła mi na drodze i nawet udało mi się zrobić kilka zdjęć! Ostatnio cały czas padało, było zimno, ale widzę, że już dziś jest ładnie i gdzieś tam próbuje się przebić słońce. Mam nadzieję, że ta pogoda szybko się nie zmieni a mi uda się wyjść na planowane zdjęcia z Anią! :-)





30 komentarzy:

  1. Z pewnością w jakiś sobotni wieczór sięgnę po ten film. Nie mogę napatrzeć się na twoje włosy z pierwszego zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiłaś mnie tym filmem i chyba go dzisiaj obejrzę. :D Ładne zdjęcia.:)

    www.clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałabym mieć takie fale na co dzień! Myślę, że ten film bardzo mi się spodoba, dlatego na pewno sięgnę po niego w najbliższej wolnej chwili, zwłaszcza, że ostatnio szukałam czegoś ciekawego do obejrzenia :) Ja jestem zmarzluchem i taki wiatr jeśli chodzi o rowery jest mi straszny! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Już wcześniej chciałam obejrzeć ten film, ale twój post jeszcze bardziej mnie do tego zachęcił :D
    Masz świetne włosy, jeju *o*

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę obejrzeć ten film :)
    ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No cóż... trzeba przyznać, że niezwykle ciekawa wizja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz piękne włosy i super kolor:) Fajna stylówka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyno, Twoje włosy mnie zachwyciły :)
    ślicznie wyglądasz i rewelacyjna stylizacja :)
    Obserwuję ! :)

    Kochana kliknęłabyś w linki u mnie najnowszym poście ? :)
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/10/okrycia-wierzchnie-zamowienie-z-romwe-i.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie ty masz piękne włosy <3 i kolor ... wow.
    CO do filmu, nigdy o nim nie słyszałam, ale chętnie bym go obejrzała. Rozumieć się bez słów nabiera nowego znaczenia

    OdpowiedzUsuń
  10. włosy! <3

    __________________
    kozaki za kolano
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  11. o, z mila checia obejrze, gdy znajde czas. Ogolnie mam taka liste filmów do ktorych ciagle cos dodaje, mysle ze taki czas idealny na nie bedzie po maturze :D/K

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia! :)
    Ja uwielbiam biegać taką porą roku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Burgund to mój numer jeden tej jesieni ! Świetny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba będę musiała oglądnąć ten film. Bardzo mnie zaciekawił.
    Masz śliczne włosy.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam jesienne kolory :) wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczna stylizacja, podoba mi się :)
    Mam prośbę, klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale masz piękne włosy! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia, takie jesienne. :)
    Film na pewno obejrzę w wolnej chwili, bo bardzo mnie zaciekawił!

    OdpowiedzUsuń
  19. Opis filmu nie zachęca mnie do obejrzenia go, ale nie mówię, że jest zły czy coś!
    A u mnie jest taka piękna złota jesień i nie mogę się napatrzeć na te wszystkie drzewa z żółciutkimi liśćmi :)
    Bardzo podoba mi się twój kolor włosów!

    OdpowiedzUsuń
  20. Przekonałaś mnie, muszę oglądnąć ten film :D a zdjęcia świetne :3

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo chętnie obejrzę ten film! Twój opis bardzo mnie zainteresował! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepraszam Cię bardzo, ale nie mogłam się skupić na tekście, widząc Twoje piękne włosy!! Przepiękne!
    Dobra, teraz mogę wrócić do tekstu ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie oglądałam tego filmu, ale jako że mamy jesień, raz cieplejszą, a raz mniej sprzyjającą wychodzeniu z domu, więc zapisuję tytuł i w chłodniejszy wieczór na pewno obejrzę :) Przepiękny masz kolor włosów, w tej jesiennej scenerii robi wrażenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Póki co pogoda sprzyja! :) Masz piękne włoski. :D

    OdpowiedzUsuń
  25. zainteresowałaś mnie tym filmem! :) brzmi interesująco i jestem ciekawa jaki jest finał. Co do jesieni ja ją uwielbiam, moja ukochana pora roku! <3 zestaw klasyczny, czyli taki jak lubię. i cudne włoosy!

    OdpowiedzUsuń
  26. Hm, muszę przyznać, że zainteresowałaś mnie tym filmem - chętnie obejrzę.
    Masz przepiękne włosy! Ostatnio chodzi za mną jakaś zmiana w wyglądzie...

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie dzisiaj piękna, złota jesień :) Masz świetne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. piekne fotki, i wlosy, i zazdroszczę Ci niebieskich oczu. Ja tez dzisiaj zrobiłam rundkę po ulicach wypełnionych kolorowymi liścmi:_)

    OdpowiedzUsuń