wtorek, 27 października 2015

Co dalej?

 Mija już czwarty rok odkąd tutaj jestem. Zakładając bloga nie sądziłam, że tak to się wszystko potoczy...



Kiedy zaczynałam nie miałam jeszcze konkretnego pomysłu na siebie. Kiedy zaczynałam "posiadanie bloga" nie było jeszcze takie modne jak teraz. Patrzę na moje pierwsze posty i myślę sobie "Jak ja mogłam coś takiego dodać?" ale od razu pojawia się na mojej twarzy wielki uśmiech! Mogłabym je usunąć, oczywiście, ale po co? Gdybyś czytał mojego bloga od początku zobaczył byś moje początki, jakie to było nieśmiałe, z błędami, jak gdzieś tam po drodze się przewracałam, poddawałam, rezygnowałam, ale mimo wszystko zawsze tu wracałam! Z czasem zdałam sobie sprawę, że nie chcę pisać o tym co wszyscy, ale jeszcze wtedy nie wiedziałam, że wszystko ukierunkuje się tak, że będę pisała o wierze, o mojej wierze, o Bogu, że pojawią się tu moje świadectwa! Wszystko to spływało naturalnie. Pisałam posty motywujące, na konkretne tematy, które sama sobie narzucałam, dzieliłam się swoimi poglądami, pisałam o tym co myślę, ale w końcu chciałam się dowiedzieć co Wy o tym myślicie i właśnie dlatego powstała ta ankieta! Bardzo dziękuję za to, że znaleźliście chwilkę na jej wypełnienie. Szczerze mówiąc, to nie spodziewałam się tylu odpowiedzi! W ankiecie pojawiło się pytanie dotyczące tematyki postów "Czy bardziej interesują cię właśnie takie o wierze, czy może raczej takie codzienne, lifestyle.." Byłam bardzo ciekawa Waszych odpowiedzi! Kiedy teraz patrzę na wykres widzę, że głosy rozłożyły się równo! 50% na takie i 50% na takie! Tak więc będę pisać tak jak dotychczas, ale też na pewno co jakiś czas pojawi się coś luźniejszego, codziennego! Drugim pytaniem, które też było dla mnie bardzo ważne to to "Co sądzisz o częstotliwości pojawiania się postów" Tutaj odpowiedzieliście, że wszystko jest okej, ale zaraz na drugim miejscu z różnicą zaledwie kilku procent było, że posty pojawiają się zbyt rzadko. Postanowiłam, że puki co będę pisać raz w tygodniu. No i na koniec najważniejsze! Dziękuję Wam za wyrażenie zdania o mnie! o moim blogu! Za miłe słowa! To strasznie motywuje! Z dnia na dzień będę starać się aby blog był lepszy, żeby szedł na przód, powoli małymi kroczkami, jak dotychczas!






25 komentarzy:

  1. Gratuluję wytrwałości :)
    Masz śliczną bluzkę

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna jesteś;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja należałam do tych co mówią, ze stanowczo za rzadko haha :D wiec bardzo sie ciesze, ze posty będą chociaz raz w tygodniu. A co do bloga...to gratulacje i oby tak dalej! /K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz w tygodniu jak na razie, postaram się częściej czasami jak mi czas pozwoli :-) !

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Miałam właśnie to napisać extra włoski <3

      Usuń
  5. Ja to nie mogę sie napatrzeć na Twoje włosy, takie gęste i ten piękny kolor. ;) Gratuluję wytrwałości w prowadzeniu bloga przez tak długi okres, ja swój prowadzę ledwo miesiąc i mam nadzieję, że również uda mi się stworzyć takiego dobrego bloga jak Twój. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i życzę dalszej wytrwałości! Nigdy nie zrozumiem ludzi, którzy usuwają swoje stare posty, to przecież taka niesamowita pamiątka, dzięki której widać jak bardzo się zmieniamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To mój blog jest młodszy od Twojego :)
    Lubię Twoje posty, są inne przez to, że piszesz właśnie o Bogu i wierze. Będę nadal śledzić o tej tematyce.
    Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cztery lata to kupa czasu! Gratuluję i powodzenia w dalszym blogowaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne fotografie! Gratuluję mocno wytrwałości, ponieważ 4 lata to szmat czasu. Oczywiście życzę dalszych lat. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam takie same refleksje! Ale lubię pisać bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Cie Kochana! Pisz jak najczęściej <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Cztery lata o jej gratulacje! Wyglądasz pięknie :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Cztery lata..:o
    Świetne zdjęcia, śliczna jesteś:)
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulujemy wytrwałości! My również miałyśmy zawahania, czasami tak po prostu jest! Gratulujemy również odwagi w takiej tematyce, ponieważ w dzisiejszym świecie nie jest to łatwy temat do dzielenia! :)
    Dodajemy do obserwowanych i będziemy zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Cię dziewczyno! Pamiętam jak trafiłam pierwszy raz na Twojego bloga. Kompletnie inny, oryginalny, wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje ;) oby jeszcze dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo interesujący blog :) I piękneee włosy! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ to wszystko się zmienia... gratuluję wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale jesteś śliczna.
    świetny blog ; )
    www.maarlenaap.blogspot.com zapraszam, dopiero zaczynam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia :)
    U mnie również na blogu wiele się zmieniło, od momentu, gdy opublikowałam pierwszy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję wytrwalości bo 4 lata uhuhu to noezły wynik. Zaintrygowałaś mnie tym że nie chcesz usuwać starych postów, bardoz mi się podoba Twoje podejście i obiecuję że jak tylko wejdę na komputer to zaobserwuję Twojego bloga bo na telefonie niestety nie mam tej możliwosci :(

    OdpowiedzUsuń