czwartek, 12 listopada 2015

krok za krokiem do celu

Z dnia na dzień stawiasz krok, jeden za drugim. Czasami kiedy idzie się dobrze i wszystko układa się zgodnie z Twoimi myślami starasz się coś przeskoczyć, coś pominąć, iść trochę szybciej.. I może wydaje Ci się, że to przybliży Cię do celu do którego zmierzasz, przez chwilę nawet to się udaje, a potem nagle ku Twojemu zdziwieniu gubisz się, idziesz wolniej, okrężną drogą, potem zawracasz, błądzisz. Uświadamiasz sobie, że to jest bez sensu i zatrzymujesz się. Napotkałeś niepowodzenie w swoim życiu i przez to wolisz stanąć w miejscu. Po co dalej się starać jak tylko tracisz czas i tak znów wrócisz do punktu wyjścia. Lepiej zaakceptować obecną sytuację niż iść w złym kierunku, niż podjąć niewłaściwą decyzję. Wybierasz te opcje, które są prostsze, w zasięgu ręki. Takie, które nie wymagają zmiany miejsca, podjęcia działania. Tak jest bezpieczniej. Jesteś taki sam, codziennie robisz to samo, nie rozwijasz się. To nie jest szczyt Twoich marzeń. Wiesz, że chcesz osiągnąć coś więcej. Jedyną opcją jest to, żeby po prostu iść, po prostu zrobić następny, właściwy, ale mały krok. Tak jak na początku. Małe kroki możesz kontrolować, obserwować to co robisz, dążyć do czegoś małymi etapami, jeden za drugim. Już wiesz, że nie przeskoczysz żadnego, bo nie warto. Robiąc jeden duży krok kosztuje Cię tym, że zgubisz kilka mniejszych, które są istotne, które są fundamentem dla kolejnych. Zwykle wiesz jaki powinien być ten kolejny kroczek, ale zazwyczaj jest tak błahy, że jakoś nie zwracasz na niego uwagi, a patrzysz w przeszłość, tam gdzie JUŻ chciałbyś być. Jak czegoś chcesz, to nie możesz sobie odpuścić i już. Nie patrz na to jak długa droga jeszcze przed Tobą. Patrzenie na to nie ułatwi Ci niczego, patrz pod nogi stawiając kolejno krok za krokiem. Powoli idąc do mety a nawet się nie odwrócisz a już ja przekroczysz. Wiec jak? Jaki kolejny krok? Nie myśl, po prostu go zrób...


Zmieniając temat.. Cieszę się, że w końcu mam zdjęcia! takie ładne! idealne! Ale, nie! spokojnie! nie wpadam w samo zachwyt, mówiąc, że są ładne mam na myśli rolę jaką odegrał tutaj fotograf! A konkretniej Dominika! Nie spodziewałam się, aż takiego efektu zdjęć! Myślę, że w następnym poście też się coś pojawi! Tymczasem zapraszam Was na jej fanpage, gdzie możecie zobaczyć jej fotografie. Dominika Dziedziak Photography.






Co myślicie?

19 komentarzy:

  1. czasami brakuje po prostu jakiegoś zastrzyku energii, samozaparcia, chociazby wsparcia bliskich, tak mi się wydaje.
    Zdjecia masz prześliczne, nie mozna się napatrzec :)/K

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, takie profesjonalne, wręcz nie mogę się napatrzeć! :) Twój tekst dał mi dużo do myślenia, teraz na studiach wiele razy powinęła mi się noga, chociaż ogromnie się starałam. Takie wydarzenia bardzo demotywują i odbierają chęci do ponownego starania się.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny look :) świetne zdjęcia.
    Chcieć to móć, warto iść i dążyć do celu.
    zapraszam do mnie na konkurs, gdzie można wygrać wymarzoną torebkę

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz zjawiskowo:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcia są piękne <3 wyglądają jak rysunek! :)

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia! Walka na drodze do celu to według mnie podstawa. Tylko wtedy daje mi to satysfakcję. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z tym co napisałaś. Nie powinnyśmy iść na skróty, gdyż wtedy nic nie osiągniemy. Jeśli chcemy coś w życiu zdobyć, to powinniśmy o to zawalczyć.
    Świetne, zjawiskowe, profesjonalne zdjęcia. Fotograf świetnie podszedł do tego zlecenia. Wyglądasz niesamowicie! :)

    Deimany

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia są rewelacyjne. Huśtawki na sesjach to moje marzenie *0*
    Racja, rozwijajmy się :D
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia *__*
    zgadzam się nie warto stać,bo może nas coś ominąć albo też wydłużyć naszą drogę do celu;)

    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post motywacyjny, pod którym mogę podpisać się obiema ręcami - małe kroki są najważniejsze w rozwoju człowieka. Ziarnko do ziarnka, a zbierze się miarka. Niektórych rzeczy nie da się pominąć, przeskoczyć, dlatego jedyne co możemy zrobić to postawić - tak jak napisałaś - jeden mały krok we właściwą stronę.

    Zdjęcia śliczne, bardzo podoba mi się ten jesienno-romantyczny nastrój.

    A tak poza tym to u mnie notka, w której pokazałam zdjęcie prezentu dla chłopaka, który był zainspirowany jednym z Twoich postów, jeśli jeszcze to pamiętasz :)

    Pozdrawiam
    www.itakowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Oczywiście, że pamiętam! Już wchodzę zobaczyć :-)

      Usuń
  11. Cudowny i praktyczny blog! Zapraszam do mnie http://healthyladyblog.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjne zdjęcia! Jak będziesz kiedyś w Tychach to zapraszam na sesje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ważne jest samo podejście i myślenie. Gdy to będzie pozytywne wszystko się uda! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz :)

    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście Romwe ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/romwe-moje-nowe-zamowienie.html
    Z góry ślicznie dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj! Obserwuję Twój blog od dłuższego czasu i powiem szczerze, że coraz piękniej tu. :) Oby tak dalej! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń