środa, 18 listopada 2015

protect your phone with etuo

Hej! Jak to właściwie jest? W końcu kupujesz nowy telefon! Dbasz o niego jak tylko możesz! dmuchasz! czyścisz! i broń Boże żeby czasem nie upadł! Potem pojawia się pierwsza ryska na ekranie, pierwszy upadek, drugi upadek i boki są całe obite. No i wtedy wpadasz na pomysł aby w końcu kupić jakąś obudowę, której głównym zadaniem będzie ochrona przed tymi właśnie zdarzeniami! Albo druga opcja, masz już swój telefon dość długi okres czasu, znasz go na wylot, trochę Ci się znudził, aczkolwiek nie planujesz jeszcze wymiany na nowy. W tej sytuacji najlepszym rozwiązaniem jest po prostu włożenie obudowy z jakimś ciekawym wzorem i gotowe! No więc co? Czy znajdujesz się w pierwszej czy drugiej sytuacji idziesz po prostu do sklepu, wybierasz, kupujesz, masz, jesteś zadowolony, problem rozwiązany. Proste? Nie! Dlaczego? No bo kiedy w końcu pójdziesz do tego sklepu nie kupisz NIC, bo zobaczysz, że wszystkie ciekawe etui będą tylko na iPhone, a na inne modele telefonu znajdziesz tylko zwykłe, jednolite, klasyczne! Przynajmniej ja zawsze tak miałam. Więc gdzie masz szukać? Już Ci mówię! Czytaj dalej!



Dzisiaj ten pochmurny dzień umilił mi kurier, który dostarczył mi etui ze sklepu internetowego etuo.pl, do którego link podałam wyżej.  Zwykle case'y wykonane są z plastiku, który nie należy do najwygodniejszych w użytkowaniu, a ten który dziś dostałam jest z miękkiej, elastycznej gumy i leży idealnie na telefonie! Najlepsze co w nim zauważyłam? To boki! Które maja idealne wycięcia! Niektóre case'y, są tak wykonane, że trzeba je ściągnąć kiedy na przykład chcesz podpiąć telefon do ładowania! Tutaj nie ma tego problemu. No i na koniec najważniejsze! Możecie znaleźć tam świetne wzory! w kwiatki, paski, w serca, z elementami muzycznymi, ze zwierzętami! Wybór jest na prawdę ogromny! Ja zdecydowałam się na wzór z wilkiem! Strasznie mi się spodobał! Oprócz gotowych już wzorów możesz zaprojektować własny wzór obudowy. Możliwości jest wiele! Zachęcam Cię do zapoznania się z asortymentem sklepu i nie pozostaje mi już nic innego jak życzyć Ci udanych zakupów!






14 komentarzy:

  1. śliczny!<3

    _______________________
    perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  2. oo, wlasnie jakbym miala kupic sobie jeszcze jedno etui to wlasnie gumowe, plastikowe sie nie nadaje, zapisze sobie strone :D/K

    OdpowiedzUsuń
  3. super oryginalne etui :) xx ngvyen

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ogólnie o telefon dbam, ale wolę tak czy siak kupić obudowę na telefon, aby w razie wypadku nic się nie stało ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, ale świetny case! ja mam bardzo podobny na swój <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne etui! Muszę się zainteresować tą stronką, ponieważ ja też miałam problem z doszukaniem czegoś na mój telefon!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny wzór, chętnie bym taki zakupiła na mój telefon :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny wzór wybrałaś! :D
    Ja osobiście mam bzika na punkcie etui do telefonu, więc może skuszę się i zaprojektuje jakieś własne :D
    Oryginalnie i pomysłowo :D Dzięki za podsunięcie pomysłu!

    Miłego wieczorku! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny!


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne etui! Bardzo mi się podoba :)
    Mam prośbę, klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń