środa, 23 grudnia 2015

Christmas room / DIY

 Coraz bliżej Święta, coraz bliżej! Jak idą Wam przygotowania? Ja już zamknęłam wszystkie sprawy związane ze szkołą, ze studniówką! No ze studniówkę może nie do końca, ale kupiłam już przynajmniej sukienkę, taką o której marzyłam, taką jaką chciałam! Także teraz myślę już tylko o świętach, dom już prawie posprzątany, ciasteczka, pierniczki upieczone, no i nawet już mam prezenty kupione! Co w tym roku totalnie mnie zaskoczyło, bo zawsze kupuję na ostatnią chwilę nawet jeszcze jadę w dzień wigilii gdzieś po coś, a teraz już wszystko mam, więc mogę zabrać się do dekorowania mojego pokoju! Tradycyjnie muszą pojawić się kolorowe lampki! Bez tego nie może się obejść! No i oczywiście choinka!  Niestety mimo, że mam duży pokój nie mogę sobie na nią pozwolić, bo nie mam aż tyle miejsca, ale przynajmniej kilka gałązek w dużym wazonie, ładnie udekoruję i też może być! Światełka, choinka i co jeszcze? No właśnie.. co roku zastanawiam się czym udekorować pokój, ale teraz nie muszę o tym myśleć! Moja mama wzięła sprawy w swoje ręce i to dosłownie! Zrobiła ozdoby własnoręcznie na szydełku! Zobaczcie!


Jakiś czas temu zrobiła mi taką białą poduszkę! Jest idealna :-)




Zielony świecznik!


Ubranka na bombki! 





Dekorując ciastka poprosiłam tatę żeby chociaż jedno udekorował,
zgadnijcie które jest jego roboty :-) hehe

A to! podoba mi się chyba najbardziej! Są to malutkie choineczki,
worek na prezenty, dzwoneczek i skarpety świąteczne!
 


Białe gwiazdki, choinka..


Mikołaj!


I jeszcze jeden świecznik! Tym razem w kolorze jasno pomarańczowym :)


 Jest jeszcze kilka pięknych dekoracji świątecznych, które wykonała moja mama, ale
niestety nie mogę ich pokazać, bo już ktoś dostał je w prezencie! 
Jak Wam się podobają?!  Ozdobilibyście swój pokój/dom takimi dodatkami? :-)

 

13 komentarzy:

  1. Piękne.! Po prostu cudowne. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. no pewnie że bym ozdobiła! Bardzo fajne dekoracje, uwielbiam wszelkie świąteczne motywy, od razu czuć swieta w danym domu/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. urocze te ozdóbki :)
    Wesołych Świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdolną mamę masz ;) Piękne ozdóbki! :)
    U mnie też kilka świątecznych akcentów już jest, ale kupionych :P
    WESOŁYCH ŚWIĄT!

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę przepiękne dekoracje! Ja nie umiem robić takich rzeczy własnoręcznie, ale zawsze podziwiam każdego kto potrafi i tworzy takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne ozdoby! wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czuć święta. piękny design ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Piernik udekorowany przez tatę niszczy system, haha. :D Cudne są te wszystkie ozdoby. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne ozdóbki
    Wesołych radosnych świąt w gronie najbliższych .
    zatrzymujachwile.blogspot.com/2015/12/merry-christmas.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne ozdoby :) Szczęśliwego Nowego Roku!
    jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne! I najważniejsze, że zrobione własnoręcznie, przez Twoją mamę :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie wystroje świąteczne :D

    OdpowiedzUsuń