czwartek, 10 grudnia 2015

Masz wszystko, bądź szczęśliwy!

Kiedy byłam mała do szczęścia wystarczyła mi mama, która się o mnie troszczyła i zapewniała, żeby niczego mi nie brakowało. Byłam coraz starsza, szczęściem było dla mnie poznawanie świata, doświadczanie go. Dorastałam, uczyłam się. Szczęściem  byli dla mnie przyjaciele, wycieczki, rodzina, sukcesy.. W każdym etapie życia moje szczęście było na różnej pozycji, przyjmowało różne formy, materialne czy też nie materialne. Zmieniało się. A co teraz? 



Idę dalej. Zawsze przychodzi taki moment, kiedy zaczynasz się zastanawiać co tak na prawdę sprawia, że jesteś szczęśliwy. Myślisz sobie co musisz zrobić aby to szczęście osiągnąć, a nie popatrzysz na to  ten sposób, że ciągniesz je za sobą. Szczęście polega na tym, że kiedy popatrzysz za siebie na swoje życie, na swoją rodzinę, sukcesy, na przyjaciół, na wszystko co do tej pory udało Ci się osiągnąć.. popatrzysz i niczego nie będziesz żałować! Popatrzysz wstecz i będziesz za to wszystko po prostu wdzięczny. Kiedyś czytałam, że szczęście to tylko kwestia wyboru. Nic więcej. Możesz je osiągnąć tylko wtedy jeżeli pokochasz to wszystko co już masz. Szczęście nie polega na posiadaniu wszystkiego i natychmiast. Chodź wielu ludzi tak teraz myśli. Szczęśliwy będziesz kiedy w końcu zamiast myśleć o tym czego nie masz, zaczniesz doceniać to co masz, kiedy zaczniesz doceniać i kochać siebie takiego jakim jesteś właśnie teraz. Pogódź się z tym wszystkim co Cię spotkało, co się wydarzyło w Twoim życiu, po co się złościć, myśleć o tym? Przecież już nie masz na to wpływu! Ale masz wpływ na to jaka będzie Twoje przyszłość, jak zbudujesz swoje własne szczęście. Zastanów się co tak naprawdę sprawia, że jesteś szczęśliwy? Pamiętaj, że "Szczęście nie polega na tym, żeby zdobywać to, czego pragniesz. Polega na tym, żeby pragnąć tego co już masz".





Zapraszam również na mojego fanpage - Alllko Blog



24 komentarze:

  1. Wyglądasz genialnie! Szal jest po prostu boski ♥
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. całkowicie sie z Toba zgadza, chociaz przyznam ze mi czasami zdarza sie nie doceniac tego co mam.../Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję Ci bardzo za ten post :)
    świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem szczęśliwa :) Wspaniałe zdjęcia! Pozdrawiam ciepło.

    http://pocomiwiecejx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasem trudno mi nazwać samą siebie szczęśliwą, ale używam tego określenia coraz częściej. To naprawdę świetne uczucie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie jest sobie przeczytać takiego posta i przypomnieć, czym tak naprawdę jest szczęście ;) Na tych zdjęciach twoje oczy i wzrok przypominają mi Emme Watson. Śliczne zdjęcia!

    http://martynakrysinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jejku, takiego porównania jeszcze nie słyszałam :p

      Usuń
  8. Przepięknie wyglądasz. Dla mnie szczęściem są bliscy ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację kochana, najważniejsze, by patrzęc wstecz niczego nie żałować- by czerpać z życia pełnymi garściami i wyciskać je jak cytrynę, nawet gdy popelniamy błędy, najważniejsze by wyciągać z nich wartościowe wnioski :)
    Niestety szczęście to pojęcie względne, dla kazego oznacza co innego....

    Super wyglądasz ! piękna z Ciebie dziewczyna :)

    udanego weekendu :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej w tym poście przykuwają uwagę zdjęcia! Pięknie wyglądasz<3
    Pozdrawiamy !

    OdpowiedzUsuń
  11. Zbyt dobrze powiedziane! Cudownie wyglądasz ;*
    ~best-frieend.blogspot.com zapraszam do siebie~

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia!
    Ja jestem osobą skłonną do narzekań, naprawdę czasami mam wrażenie, że nie mam na to wpływu i właśnie ostatnio uznałam, że postanawiam sobie być szczęśliwa! Uśmiechać się nie myśleć o przeszłości, a nawet jeśli to myśleć pozytywnie i jak na razie wychodzi mi to całkiem nieźle, hahah! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. prawdziwe szczęście jest w małych rzeczach, warto docenić to co się ma, zamiast pragnąć więcej i więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna! :)
    zapraszam :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie powiedziane :) przepiekne zdjecia
    http://maggdam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczęście to tylko kwestia wyboru... - coś w tym jest, a nawet wiele. Tak naprawdę to my decydujemy o tym, jakie jest nasze życie. Pięknie napisane!
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  17. fantastycznie wyglądasz. Poruszyłaś dobry temat.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, cieszę się, że znalazłam Twojego 2 bloga wyglądasz prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No nie wierzę, że trafiłam akurat na Twojego bloga, Ala! Jak Ty się zmieniłaś niesamowicie, prawie Cię nie poznałam!
    Gaba z jatoja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o Gaba! też nie wierzę hehe :) No zmieniłam się, trochę czasu już minęło! ;-)

      Usuń