środa, 6 stycznia 2016

Nowy Rok w górach | Podsumowanie | Postanowienia

Hej! Witam Was po raz pierwszy w nowym roku 2016! Sylwestra spędziłam w górach z najlepszymi osobami na świecie! Tak długo czekaliśmy na ten wyjazd, skończyły się Święta i zaczęliśmy odliczanie do wyjazdu, a właściwie to nie było co odliczać, bo już 30 grudnia ruszyliśmy do Sopotni! Pojechaliśmy tam szczęśliwą 14-stką, mieliśmy cudowny dom w którym mieszkaliśmy, dużo jedzenia, dużo alkoholu, jacuzzi, choinkę.. i jedyne czego nam brakowało to.. nie, nic nam nie brakowało! Wszystko było idealnie! Spędziliśmy tam pięć dni, mało jedliśmy, dużo piliśmy, mało spaliśmy, dużo tańczyliśmy i przede wszystkim głośno powitaliśmy Nowy Rok!
Zawsze kiedy kończy się rok próbuję sobie przypomnieć co się wydarzyło w tym czasie, co osiągnęłam, gdzie doszłam, co przeżyłam... W lutym podczas ferii zimowych spędziłam cudowny weekend z Piotrkiem w Wiśle, wzięłam udział w konkursie na bloga roku w kategorii "tekst roku", cały Maj spędziłam w agencji reklamowej na praktykach, a cały lipiec pracowałam sklepie! Zdałam prawo jazdy! Później w sierpniu wakacyjny wyjazd do Bułgarii, który był tak wspaniały, że nawet o takim nie marzyłam! No i wrzesień moje urodziny, które na pewno będę pamiętać bardzo długo! Czy spełniłam moje postanowienia na ten rok? Nie, dlatego, że takich nie zrobiłam. Zrezygnowałam z tego już kilka lat temu, kiedy zauważyłam, że nie ma to sensu, ponieważ nic nie byłam w stanie spełnić. Teraz po prostu, nic nie planuję, niczego nie oczekuję, po prostu robię swoje a dobre chwile, dobre momenty przychodzą same! Dużo się przez ten czas zmieniło, poznałam kilka nowych osób, z kilkoma kontakt się zerwał, ale niczego nie żałuję! Jestem zadowolona i mam nadzieję, że nowy rok przyniesie mi również tyle wspaniałych wspomnień! Na ten rok sobie życzę zdania kwalifikacji zawodowej, zdania egzaminów maturalnych, ukończenia szkoły! A co będzie dalej? Czas pokaże :) A Wam? Czego mogę życzyć na ten rok? Na pewno zdrowia, bo jak to mówią, jak jest zdrowie, to jest wszystko! Życzę Wam, szczęścia, podejmowania dobrych decyzji, abyście się nie bali zmian, dużo odwagi i żebyście krok za krokiem spełniali swoje wszystkie marzenia! :-)
A teraz zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć z naszego wyjazdu!




BĄDŹ NA BIERZĄCO!
WEJDŹ NA FANPAGE!


 


 


15 komentarzy:

  1. Fajniutkie zdjęcia. Chłopcy zrobili ciekawą... budowlę. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie w górach, szkoda że bez śniegu.:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też świetnie przywitałam 2016 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też jestem tego samego zdania co Ty apropo postanowień :) śliczne widoki!/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju, tak bardzo Ci zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ohh I właśnie czuję przeogromną zazdrość! Bardzo tęsknię za górskim krajobrazem, a wszędzie tylko wszyscy się chwalą Sylwestrem/świętami w górach. Moje serce krwawi. ; (

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna jesteś! Ja sylwester równie miło spędziłam, ale w dużo mniejszym gronie :)
    _________
    Pozdrawiam, minimalistkaxo :*

    OdpowiedzUsuń
  8. haha zdj chłopaków wygrało! :p
    zazdroszczę wyjazdu, tak dawno nie byłam w górach.

    OdpowiedzUsuń
  9. chodz ze mna w podroz zwana zyciem
    chodz ze mna przez nieskonczone szalenstwo
    timelessinmadness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Spełnienia marzeń.

    Każde inne życzenia są zbyt małostkowe i płytkie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja sylwestra spędziłam w domu z koleżanką ;)
    bardzo ładne zdjecia
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne widoki, można pozazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjecia ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń