poniedziałek, 18 stycznia 2016

Teraz to tylko moja decyzja

Nieustannie gdzieś chodzimy, mijamy się na ulicy. Mówimy sobie Dzień Dobry, spotykamy się. Gdziekolwiek nie wyjdziemy spotykamy różnych ludzi. Mijamy lekarzy, nauczycieli, sprzedawców, kucharzy. Spotykamy informatyków, piekarzy, krawcowe... Osoby, które są szczebel wyżej ode mnie. Mają więcej wyborów za sobą. Mają wykształcenie, zawód, pracę. I pomiędzy nimi jestem ja. Ja, która właśnie kończy szkołę. Przede mną egzaminy, matura. Dostanę świadectwo i 13 lat nauki szkolnej za mną?  Znajdę się w sytuacji kiedy pewien etap życia (bo tak chyba mogę powiedzieć) powoli się zamknie, ale za to otworzy się milion innych dróg!  Teraz muszę wybrać co mam robić. Teraz muszę wybrać kim chcę być? Będąc dzieckiem co chwilę chcieliśmy być kimś innym. Raz piosenkarzem, potem znowu lekarzem, po kilku miesiącach jednak zmienialiśmy zdanie. Całe życie przecież czekało się na ten moment, kiedy będzie się pełnoletnim, będziemy mogli chwycić całe swoje życie w swoje ręce i iść tam gdzie tylko się chce, robić to co się chce. I teraz jest ten moment kiedy możesz wszystko i co? Okazuje się, że nie jest tak jak sobie to wyobrażałeś. Chciałoby się zatrzymać tę chwilę na dłużej, przemyśleć, podjąć dobrą decyzję, ale nie można, bo



No bo nie można za długo przecież stać w bezruchu. Musisz iść. Patrzysz na tych wszystkich dorosłych. Na ich życie. Na ich pracę. Jest grupa ludzi szczęśliwych, cieszących się swoją pracą, którzy są dumni ze swojego zawodu, i grupa ludzi, którzy pracują, bo muszą. Męczą się. Żałują, że może mogli coś zrobić, osiągnąć więcej a tego nie zrobili. Patrzysz na nich wszystkich i nie musisz się zastanawiać, bo wiesz, że chciałbyś się znaleźć w tej pierwszej grupie. I w zasadzie to jest jedyna rzecz której jesteś pewien. Reszta jest jeszcze wielkim pytajnikiem. Kończysz coś i rozglądasz się w którą stronę teraz iść. Warto może zamiast spoglądać na innych, zerkać na drogę którą wybrali wybrać własną? Zastanowić się z czego dotychczas jesteś najbardziej dumny, co popchnęło cię do tego miejsca w którym teraz się znajdujesz, w czym czujesz się dobry, ale tak na prawdę dobry i po prostu kierować się dalej w tę stronę.. Jednego możemy być pewni, albo wybierzemy dobrze, albo źle. Ale to nie ważne, bo przecież swoje pierwsze kroki zaczynaliśmy od potykania się tak też nie możemy oczekiwać sukcesu od razu. Nie zaczynamy przecież od zera, więc może zacznijmy działać z tym co już mamy?




Fanpage - ALLLKO BLOG
Zdjęcia - Dominika Dziedziak



21 komentarzy:

  1. Wspaniały blog ! Piękne zdjęcia ! Śliczny make up !
    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie chociaż komentarz ;)
    Mój blog! - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Madrze piszesz! :) I pieknie wygladasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne zdjęcia, takie proste, a jednak mają coś w sobie ;) Powiem Ci, że teraz jestem w 1 liceum i sama decyzja na jaki profil się wybrać nie była łatwa. Czasem jak sobie pomyślę co mnie jeszcze czeka - Mam ochotę się załamać i to tak całkiem serio. Kompletnie nie wiem czego chcę. Jakby wiem, że to co chciałabym robi jest trochę niemożliwe i boję się zacząć. Życzę Ci powodzenia i wybrania dobrej drogi! Pozdrawiam :) Trzymam kciuki za Ciebie.

    http://pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, super sesja. Bardzo klimatyczne zdjęcia i piękna dziewczyna na nich :))
    Decyzje są trudne, ale trzeba je podejmować, takie jest życie. Oby Twoje decyzje były dobrze i mądrze podjęte, tego Ci życzę :)

    Pozdrawiam
    www.itakowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w tym roku mam dokładnie takie same dylematy jak Ty. Rok 2016 będzie rokiem wielu decyzji. Mam nadzieje, ze obydwie wybierzemy tak, zebyśmy były zadowolone :)
    + jak zawsze śliczne zdjęcia :) szczególnie to 2!/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  6. great post! love you blog!
    x, Ivana
    www.ivananatashas.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Klimatyczne zdjecia! Decyzje zyciowe najlepiej podejmowac ze zgoda z wlasnym sercem. Nie patrzec nigdy na innych.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne fotografie! Ja do końca szkoły mam jeszcze troszkę ponad rok, dlatego już teraz przeraża mnie, że stanę przed zupełnie nowymi i poważnymi decyzjami. Nie łamię się jednak - w końcu jakoś to będzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakbym czytała własne myśli... Super wpis, piękne zdjęcia :)
    Ala S. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dokładnie przedstawiłaś moje ostatnie przemyślenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne i klimatyczne zdjęcia.Super wyszłaś!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, niesamowite zdjęcia *-*
    Wybory są trudne do podjęcia :c

    OdpowiedzUsuń
  13. Już nieraz przekonałam się, ze decyzje spontaniczne dobrze nam wychodzą. Ja miałam nie iść na studia, kuzynka mnie namówiła (KAZAŁA iść), złożyłam papiery na ostatnią rekrutację - właśnie jestem na drugim roku socjologii, połowa za mną. Jeszcze 1,5 roku i licencjat. Mój chłopak miał iść na medycynę, ale nie udało mu się dostać tam gdzie chciał. Wybrał studia w języku angielskim i jest zadowolony - jego znajomi nie mają czasu dla siebie, a on? Nie musi martwić się o układy kostne i inne tego typu, może poczytać książkę taką jaką chce, a nie taką jaką musi. Dajmy decydować losowi w niektórych kwestiach, bo warto! ;)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. masz cudowne włosy :)

    vereeben-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. jesteś przepiękna, na pewno zrobisz karierę jako modelka!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna jak zawsze :)
    www.pannakameralna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny post i jakie ładne zdjęcia!!!:)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia, życzę dobrych wyborów :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie i
    weź udział w konkursie, gdzie możesz wygrać skórzaną torebkę.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Codziennie musimy podejmować jakieś decyzje. Nie zawsze są dobre, ale w końcu uczymy się na błędach, prawda? :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń