środa, 3 lutego 2016

Bal Studniówkowy 2016

No i jestem! Wracam po krótkiej, króciutkiej, małej przerwie, której powodem były egzaminy zawodowe! Dzisiaj był ostatni egzamin praktyczny, ale nie, nie będę się zmartwiać, tylko spokojnie poczekam na wyniki. Tak będzie lepiej! Teraz nie pozostało mi już nic innego jak tylko uczyć się do matury, która jest już za trzy miesiące! Ale zanim to nastąpi jak to bywa od lat maturę poprzedza bal studniówkowy! Który miałam dokładnie 9 stycznia! Aż nie wierzę, że to już prawie miesiąc minął! Zawsze jak oglądałam od kogoś zdjęcia ze studniówki tak strasznie mu zazdrościłam i nie mogłam się doczekać swojej! Aż trudno uwierzyć ile trwały przygotowania do tego jednego wieczoru! Tyle tygodni szukania idealnej sukienki, butów, szukania idealnej kosmetyczki, tyle prób poloneza!!  No dobra żartuję.  Nie zaliczam się do osób, które studniówkę traktują jak wesele. Sukienkę kupiłam zaraz przed studniówką. Od początku wiedziałam tylko, że musi być długa! W zasadzie to jedyna taka "impreza" gdzie możemy taką założyć. Dlatego jeżeli jesteś jeszcze przed swoją studniówką decyduj się na taką! Buty kupione na szybko dzień przed studniówką! Włosy zrobiłam sama. Nigdy nie byłam u fryzjera i nigdy moja noga nie przekroczy progu żadnego salonu fryzjerskiego haha. Jedyne na co się zdecydowałam to makijaż u kosmetyczki. Z którego byłam bardzo zadowolona, był dokładnie taki jaki chciałam! Co do poloneza.. jak na dwie próby, które mieliśmy to myślę, że całkiem dobrze nam poszło, ale zobaczymy na filmie! Podsumowując..  Nie było do końca tak jak sobie wyobrażałam, ale jestem jak najbardziej zadowolona! Jedyne czego żałuję, to to, że impreza tak szybko minęła! Świetnie się bawiliśmy, zaliczyliśmy kilka upadków, swoja masą ciała złamałam krzesło, chodź na swoje usprawiedliwienie dodam, że "było już zepsute"! Wszystko było pięknie zorganizowane i tutaj wielkie dzięki należy się osobą, które podjęły się tej organizacji, kawał dobrej roboty! A tym, którzy są jeszcze przed studniówką  życzę udanej, wspaniałej zabawy do białego rana! :)













37 komentarzy:

  1. O matko! Wyglądałaś przepięknie. Zdjęcia są genialne. Bedzie idealna pamiątka, nie ma co :D A co do sukienki - rewelacyjna jest <3 I co lepsze - mierzyłam identyczną, niestety już po studniówce :( a na swojej miałam krótką i bardzo żałuję, że nie kupiłam tej co Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie wyglądałaś:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie Ci w tym kolorze :*


    _________________
    www.justynapolska.com
    fashion & Beauty

    OdpowiedzUsuń
  4. przepięknie wyglądałaś *___* oj tak za szybko mijają takie imprezy,ja swoją studniówkę miałam 2 lata temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie wglądałaś, wybór czerwonej sukienki to strzał w 10! Kolor idealny dla Ciebie :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. przepięknie wyglądałaś, naprawdę! szkoda tylko, ze nie ma zdjecia gdzie widac Ciebie całą :(
    ja tez juz mialam studniówke, ale podobala mi się srednio, niestety/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  7. Też miałam studniówkę 9 stycznia. Bardzo ładnie wyglądałaś ;) Ja sukienkę szyłam u krawcowej więc przygotowania były trochę dłuższe ale nie żałuję bo to była cudowna noc! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądałaś przepięknie - wspaniale pasuje Ci czerwień. Ostatnie zdjęcie jest takie urocze. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyglądałaś! Ja też doszłam do wniosku,że to jedyna taka okazja by założyć długą sukienkę i miałam tak samo jak Ty długą i czerwoną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka jest boska! Czekam na swoją studniówkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. ale przepiękna sukienka! prezentujesz się w niej fenomenalnie;))
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześlicznie wyglądałaś w tej sukience! :)
    maddelines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Widać, że świetnie się bawiłaś :) ja jestem na etapie przygotowań do wesela i mam nadzieję, że czas mi szybko zleci :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudownie wyglądałaś! Po zdjęciach widać że studniówka udana ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aj, pozazdrościć :) Piękną miałaś sukienkę! Ostatnie zdjęcie jest przegenialne :)
    Zapraszam do siebie: klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też miałam w tym roku studniówkę i to dokładnie tego samego dnia! i tak samo szybko mi minęła!
    Pięknie pokręciłaś sobie włosy ;)
    No i cudownie wyglądałaś :*

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja niestety nie miałam studniówki, ale również uważam, że na taką okazję powinno założyć się długą suknię :) pięknie wyglądałaś!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super Ci w czerwieni! ;)

    ________________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    www.evdaily.blogspot.com
    NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczna sukienka, uwielbiam czerwień! Bardzo do Ciebie pasuje ;) Cieszę się, że studniówka się udała. Co do krzesła- śmieszne wspomnienia są najlepsze! Pozdrawiam ciepło ;)

    http://pocomiwiecejx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. jestem za długą sukienką cuudnie wyglądałaś ☆♡♡
    myartrip.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądałaś prześlicznie !

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja swoją studniówkę miałam dwa lata temu. Bardzo miło ją wspominam. Też zdecydowałam się na długą sukienkę (jako jedyna w szkole) i zdecydowanie był to strzał w dziesiątkę. Fajnie, że miałaś udaną imprezę, a ta czerwień tak idealnie podkreśla twoją urodę, naprawdę piękne połączenie. :)
    Pozdrawiam,
    www.egzemplarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjecia , ślicznie wyglądałas ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. pięknie wyglądałas :) sukienka boska :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaka śliczna sukienka, piękne zdjęcia!:)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, wyglądałaś przepięknie ! :) Gdybym miała jeszcze raz przeżyć studniówkę to zerżnęłabym cały look od Ciebie :D Tylko ja mam taki problem, ze jestem niziutka i długie sukienki to na mnie tak trochę słabo wyglądają...
    No nie mogę się napatrzeć, pięknie! *_*

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale pięknie wyglądałaś! Wybacz za określenie, ale przypominasz mi Królewnę Śnieżkę :P Długie czarne włosy, jasna cera, taki miły wyraz twarzy... :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie wyglądałaś
    wspólna obserwacja? 16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałaś bardzo ładną sukienkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądałaś pięknie :) Gdybym mogła jeszcze raz przeżyć swoją studniówkę, na pewno założyłabym długą sukienkę.

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądalaś bosko. :)

    Obserwujemy? :*
    http://evelinololove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudnie wyglądaliście! :)
    ----------------
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna sukienka. Ślicznie wyglądałaś.

    OdpowiedzUsuń