wtorek, 23 lutego 2016

BLOG ROKU | GŁOSOWANIE

Hej! Godzina 15 pojawiła się na naszych zegarkach i oficjalnie rozpoczęło się głosowanie na bloga roku w różnych kategoriach! Dla tych którzy jeszcze nie wiedzą.. (chociaż nie wiem czy to możliwe, bo dosłownie wszędzie już chyba pisałam/mówiłam/krzyczałam) to zgłosiłam do kategorii tekst roku post o nadziei (link do postu) :-)
Zagłosuj na mnie wysyłając sms o treści T11231 na numer 7124
* Środki uzyskane przez organizatora z głosowania SMS zostaną przekazane Fundacji Dziecięca Fantazja, której celem jest spełnianie marzeń dzieci zmagających się z chorobami zagrażającymi życiu i nieuleczalnymi.
Przez 365 dni w roku jestem tutaj. Już od kilku lat rozpoczynam z Wami każdy nowy rok. Piszę. Piszę moje świadectwa, którymi nigdy nie przestanę się dzielić. Piszę o tym co jest ważne dla mnie.. I wiesz co? Nawet nie wiesz jak bardzo się zmieniłam pisząc tutaj, jak wiele zmieniło się od ostatniej edycji konkursu. (aa, jakoś słabo to zdanie wygląda.. w mojej głowie brzmiało to o wiele lepiej haha). Myślałam, że jeżeli wystartuję w tej edycji to będzie tak samo jak rok temu. Nic wielkiego, zabawa, zajęcie czasu, rozumiesz...? Ale jest zupełnie inaczej! Widzę jak wiele się zmieniło przez ten jeden rok, przez te 365 dni. Jest Was więcej, a nic nie cieszy bardziej jak świadomość, że ktoś po drugiej stronie czyta/ogląda to co publikujesz. Serio. Tak jak już nie raz pisałam.. Jeżeli chcesz coś osiągnąć, gdzieś dojść.. to trzeba obserwować to co się robi, dążyć do czegoś małymi etapami, małymi krokami.. No i tymi właśnie małymi kroczkami doszłam  właśnie tutaj. Cały czas to ja decydowałam o tym co piszę, co publikuję ale teraz to to wszystko jest w twoich rękach i to TY możesz zadecydować i pomóc mi zrobić kolejny, następny mały krok oddając na mnie swój głos w konkursie! Więc teraz biegnij po telefon (pewnie i tak masz go przy sobie haha) i wyślij na mnie sms! A jeżeli nie na mnie, bo... nie, nic tutaj nie wymyślę, bo nie widzę przeciwskazań żeby na mnie nie zagłosować, haha. Żartuję oczywiście.. no, ale jeżeli nie na mnie, to oddaj głos na innego uczestnika i wspomóż tym swoim głosikiem FUNDACJĘ, na którą kierowane są pieniążki :) Z góry z całego serca Ci dziękuję!!




POLUB MNIE NA FACEBOOK'U i
bądź na bieżąco !







21 komentarzy:

  1. Super wyglądasz:*
    _________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności, cudnie wyglądasz! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci w tym kapeluszu. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz! powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mój głos masz, powodzenia :)/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna sesja i zyczę powodzenia w konkursie ;*
    http://urodowo-u-pauliny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia ! Powodzenia :) zapraszam do mnie :http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie Ci w czerni. Mam teraz bzika na punkcie kapeluszy.
    Biorę się za czytanie zgłoszonego postu, bo chcę wiedzieć co tam poleciłaś.;)
    Życzę powodzenia.

    www.CROWDED-DREAMS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie Ci w czerni!
    życzę powodzenia:*
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  10. Czarny to najpiękniejszy kolor na swiecie, ślicznie wygladasz:)
    Powodzenia w konkursie

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz cudownie ;*
    piękną masz figurę
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia kochana!:)
    Świetny blog
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia :) Masz świetne włosy :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę Ci powodzenia! Świetna figura. :)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten kapelusik masz cudowny!

    Powodzenia!

    Pozdrawiam,
    inkarnacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny kapelusz, bardzo dobrze w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny kapelusz :D
    Życzę ci powodzenia ! :*

    Co powiesz na obs za obs ?- zacznij a ja się zrewanżuję
    Kilkniesz w linki w najnowszym poście ? z góry dziękuję :*


    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz! ;)
    Zapraszam do mnie www.blueshinyeyes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń