piątek, 19 lutego 2016

BLOG ROKU | TEKST ROKU 2015

Hej! Już  9 lutego rozpoczął się konkurs Blog Roku 2015! Jeżeli ktoś jest tutaj ze mną od dłuższego czasu, to wie, że rok temu brałam udział w poprzedniej edycji!  Jak mi poszło? Jesteś ciekawy? To zapraszam Cię do przeczytania postów z tamtego roku ( link ). Już od początku lutego wchodziłam codziennie na stronę blog roku, odświeżałam, zerkałam.. i tak codziennie. Już nie mogłam się doczekać! Czekałam z niecierpliwością, aż zobaczę jakie będą kategorie, jakie osoby będą w jury... I troszkę się zawiodłam, że wycofano kilka kategorii, a zamiast nich pojawiły się nowe związane z YouTube. W każdym razie, postanowiłam, że zgłoszę się do tej samej kategorii co rok temu, zastanawiałam się tylko jaki post wybrać i dlatego też postanowiłam, że na fanpage zapytam Was w formie ankiety, który bardziej przypadł Wam do gustu, i na podstawie Waszych głosów tekst "nadzieja nie ma końca" bierze udział!  Do konkursu można zgłaszać się do 23 lutego, a potem zacznie się etap głosowania! Ale o tym.. będę pisać na bieżąco! Co myślicie o tym konkursie? Jestem ciekawa jakie jest Wasze zdanie! A może też bierzesz udział?

link do mojego zgłoszenia:


14 komentarzy:

  1. coś jakoś nie mogę się przekonać do tego konkursu. SMS nie wydaje mi się dobrą formą do zweryfikowania jakości bloga :D w tamtym roku widziałam takie praktyki na blogach, że w zamian za wysłanie smsa obiecywano jakieś nagrody;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia.
    Ja w tym roku nie biorę udziału, bo to jest jedno oszustwo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia! Piszesz tak pięknie, że masz szansę zwyciężyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia, będę głosować !!
    Masz wspaniały kolor włosów, jaki to odcień farby?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci bardzo! :* Farbowałam farbą z loreal castig gloss kolor - czerwone jabłko! ale po dwóch latach zrezygnowałam i robię jasny brąz i teraz mam taki mieszany :p

      Usuń
  5. Ale ślicznotka z ciebie! Powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nigdy nie brałam udziału, raczej nie dla mnie takie coś...:D masz na pewno mój głos!/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia!:)
    angelikalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia.
    Masz bardzo fajny blog.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia ! :*
    Fajny wygląd bloga :D
    Co powiesz na obs za obs ?- Zacznij a ja się zrewanżuję tym samym :D
    Zapraszam również na konkurs który organizuję można wygrać... Zresztą sama zobaczysz :P

    magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę powodzenia szczerze oczywiście i masz także mój głos.
    Masz piękne włosy :)
    Poklikaj u mnie jeśli możesz w najnowszym poście

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń