czwartek, 3 marca 2016

BLOG ROKU | przeszłam dalej!

Hej! Gdy tylko głosowanie się zakończyło i zobaczyłam, że przeszłam do kolejnego etapu, do oceny jury pomyślałam, że od razu muszę to tutaj napisać, ale musiałam sobie to wszystko uporządkować, napisać na spokojnie bo gdybym napisała od razu było by to tylko "dziękuję, dziękuję, dziękuję.." bo cóż więcej można napisać przez łzy? 


To wszystko mnie  przerosło. Przerosło mnie, ale w pozytywnym sensie. Wysyłając swój tekst do konkursu nie sądziłam, że tak to wszystko się ukierunkuje, że zajdę tak daleko a teraz nie wiem co Ci powiedzieć, bo w sercu czuję ogromną wdzięczność i gdyby była taka możliwość to chciałabym osobiście podziękować każdej osobie, która na mnie głosowała, wspierała, pomagała mi..
Powiem Ci, że ani sekundę nie zastanawiałam się czy powinnam brać udział w konkursie, bo od początku byłam tego pewna, że chcę, że w jakimś stopniu będę mogła pomóc w spełnianiu marzeń dzieci, ale nie spodziewałam się tego, że zaczną się jednocześnie spełniać i moje marzenia.
Od samego początku miałam niesamowite wsparcie ze strony rodziny, przyjaciół, bliskich osób, ale jedna sprawa mnie niesamowicie zaskoczyła! Po opublikowaniu postu na facebook'u, że biorę udział w konkursie tak wiele osób zaczęło to udostępniać! Nawet Ci, których o to nie prosiłam.. i to nie tylko osoby które dobrze mnie znają, ale też ludzie z którymi czasami minę się na ulicy, z którymi nawet "cześć" sobie nie mówimy, osoby z którymi mijam się czasem na szkolnym korytarzu. Nie znacie mnie a jednak mimo wszystko miałam w  Was takie ogromne wsparcie i za to Wam bardzo dziękuję! haha (teraz mi się przypomniało) dziękuję, też za zaangażowanie waszych rodzin! Było mi strasznie miło kiedy pisaliście mi, że skoro nie można wysłać więcej sms z jednego numeru to poprosicie mamę, czy siostrę!
Moja pozycja w rankingu zmieniała się co chwilę! Na początku byłam nawet w pierwszej 10! Później na 16.. nie zważałam na to uwagi aż do ostatniego dnia głosowania. Zaciskając mocno kciuki czekałam aż wybije północ i pojawią się aktualizacje głosów!  (tutaj na pewno zrozumieją mnie wszyscy uczestnicy) Ostatecznie zajęłam 20 miejsce, z którego jestem tak bardzo zadowolona. Chyba po raz pierwszy zdarzyło mi się płakać ze szczęścia. Znaleźć się wśród tekstów osób o wiele starszych, bardziej doświadczonych.. to na prawdę dla mnie wielkie wyróżnienie. Nie osiągnęłabym tego bez Twojej pomocy. Dziękuję za takie zaangażowanie! Za smsy, za tyle udostępnień, za ponad 15000 wyświetleń postów na facebook'u, ale przede wszystkim za przyczynienie się do spełnienia marzeń dzieci, które codziennie muszą walczyć z nieuleczalnymi chorobami, czasami jest bardzo ciężko, a leczenie jest bardzo drogie, mają marzenia bardzo proste, na które czasem brakuje już tych pieniążków, miejmy nadzieję, że otrzymają to o czym marzą.
Aktualnie trwa etap przyznawania nominacji przez jury. W mojej kategorii to Pan Tomasz Raczek spośród naszej 30stki wybierze 3 teksty, które uzna za najlepsze a wyniki kto będzie tym szczęśliwcem będziemy mogli zobaczyć 11 marca o godzinie 12:00! Czekam z niecierpliwością, aczkolwiek mogę już z pewnością stwierdzić, że niezależnie od tego jaki będzie werdykt to ja i tak już przecież wygrałam.



POLUB MNIE NA FACEBOOK'U
i bądź na bieżąco!





17 komentarzy:

  1. życzę Ci tego, abys sie dostała, w pełni na to zasługujesz!/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulację i powodzenia dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz prześlicznie, zauroczyła mnie ta stylizacja
    Trzymam kciuki kochana! :)

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję i powodzenia w kolejnym etapie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, powodzenia i trzymam kciuki! :) Pięknie Ci w tej koszuli. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje, trzymam kciuki, ze twoje marzenie się spełni!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Ciesze się, że zostałaś doceniona masz naprawdę fantastyczny blog:)

    OdpowiedzUsuń