poniedziałek, 13 czerwca 2016

Coś się kończy i coś się zaczyna

Hej! Jak ciężko jest napisać jakieś mądre słowo po tak długiej przerwie. No dobra.. bywały dłuższe, ale obiecałam sobie, że czas przed maturą wykorzystam na ostatnią naukę i powtórki. I tak też zrobiłam. Było ciężko. Było Strasznie. Dużo stresu. Co jak się potem okazało nic tego nie było warte, a nawet wręcz przeciwnie. Było zabawnie, szczególnie na maturach ustnych. I może dlatego, że podeszliśmy do tego tak pozytywnie udało nam się je zdać całą 12stką! Czyli cała klasą.  Matury już na szczęście za mną, za NAMI maturzystami! Teraz czekamy na wyniki, jestem dobrej myśli. Świadectwo ukończenia szkoły już mam. Ten etap uważam za zamknięty. Coś się kończy coś zaczyna. Jeszcze do końca trudno mi stwierdzić co się teraz zaczęło, albo może co się dopiero zacznie? Na razie nie zmieniło się nic poza tym, że mogę spać spokojnie do godziny 10, nie muszę martwić się, że zaśpię na busa do szkoły, że nie muszę się uczyć, przejmować czy mogę zgłosić jeszcze nieprzygotowanie z matmy.. Tak długo się na to czekało, a teraz nie wiem co zrobić ze swoim życiem. Cały czas szło się jedną drogą, w jedna stronę. Szkoła. Rok za rokiem. Ta droga się skończyła i teraz jest tych dróg nieskończenie wiele i można wejść na którą się tylko chce. Można robić wszystko. Teraz wybór tylko mój. Jedną ważną, nawet może trochę trudną decyzję już podjęłam i niedługo czeka mnie dość długi wyjazd, ale o tym może wspomnę nieco później, kiedy wszystko będzie dopięte na ostatni guzik. Jak to się mówi.. lepiej nie zapeszać! Tym co są obecne w takiej samej sytuacji jak ja, życzę dobrych decyzji, dobrych wyborów i jak najwięcej spontaniczności! 


Kilka dni temu Anna zabrała mnie na zdjęcia! Pogoda jak zawsze nam...średnio dopisuje, ale za to z efektów jestem zawsze zadowolona. Zapraszam Cię na bloga Ani, dopiero zaczyna. Sam/sama wiesz jakie początki są trudne. Zostaw jej jakieś słowo na dobry start! 

Jak widzisz na blogu pojawiły się również małe zmiany odnośnie wyglądu. Mam nadzieję, że jest dobrze, bo ja jestem w stu procentach zadowolona. Koniecznie zajrzyj do zakładki "O mnie/ o blogu".







33 komentarze:

  1. zawsze jak zatęsknisz za szkołą są jeszcze studia np :D
    życzę dużo sukcesów w życiu i żeby wszystko szło w dobrym kierunku! cudowna :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Chudzielcu! ❤💙💚💛💜

    B.

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny kombinezon (?) !!! <3
    ja też na sen nie moge narzekać, ale zamierzam w końcu ruszyć się i poszukać jakiejś pracy, ile można leniuchować :D /Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strój kąpielowy i spodenki, dziękuję :-)

      Usuń
  4. A u mnie kończy się gimnazjum i w ogólne nauka w mojej rodzinnej miejscowości. Więc jest to trochę większe przeżycie.
    Mój blog
    FanPage

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia! Życzę samych dobrych decyzji, abyś odnalazła swoje życiowe powołanie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo odważna stylizacja, wyglądasz zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście :* Dzięki !

      Usuń
  7. mam nadzieję, że uda Ci się wybrać tę właściwą drogę :)
    świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No tak i po maturach, a teraz przed nami najdłuższe wakacje. Świetne zdjęcia i obserwuję. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również miałam w maju maturę, a teraz odpoczywam po czasie w sresie przygotowawczym do niej.
    Ojejku wyglądasz przepięknie!:)
    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia i super zestaw :)

    Poklikasz w linki? Odwdzięczam się :).
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/06/romwecom.html

    OdpowiedzUsuń
  11. spodenki bardzo ładne : )

    Szkoda że tak jak poprosiłam we wpisie nie uargumentowałaś dlaczego nie lubisz zakupów przez internet. To było dla mnie bardzo istotne by przeczytać i zostawić swoją opinię w więcej niż jednym krótkim zdaniu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz ślicznie! :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne fotografie! Jeśli chodzi o mnie - matura dopiero przede mną, ale już w przyszłym roku. Już teraz pracuję nad tym, aby podejść do tych egzaminów pozytywnie, choć stres jest... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne zdjęcia, takie wakacyjne <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja maturę zdawałam lata świetlne temu, ale też to źle wspominam :)) Niemniej jednak milej niż egzaminy na studiach :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest to etap na pewno bardzo ważny często będziesz wspominać te chwilę ale zaczyna się coś innego trzeba łapać życie garściami

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie rzadko występuje spontanicznosc... wyglądasz świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz, bardzo zwiewne, letnie zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. sliczna stylizacja! u mnie konczy sie etap gimnazjum, a zaczyna liceum!:D
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie,to wszystko ze sobą połączyłaś. Wygląda bardzo kobieco i zwiewnie w dodatku te zdjęcia <3 Kochana dodaję do obserwowanych jako Sonia Pachowicz,bo bardzo tu ladnie <3

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/06/sukienka-hiszpanka.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne zdjęcia, fajnie wyglądają takie całe plecy odkryte :) Będzie dobrze! Oby do przodu! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo interesujący post :) Chciałabym życzyć Ci udanych wakacji!

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepięknie wyglądasz! Przymierzałam ten strój, ale nie wyglądałam w nim tak zachwycająco jak Ty! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki u mnie w nowym poście? Będę Ci bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana niezależnie jaką drogą pójdziesz, zawsze będzie to dobra decyzja :)
    Kochana jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*
    rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/07/nowosci-ze-sklepow-shein-romwe-i.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Cześć Słoneczko po tak długiej przerwie w kóncu znalazłam Twojego bloga, tęskniłam za nim. Jesteś wspaniała, pisz jak najwięcej!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyniki matur już są za nami! Jak Ci poszło? :) Ja się strasznie stresowałam matematyką, ale na szczęście nie było ku temu powodów.

    OdpowiedzUsuń